X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

יש בעלי חיים שאנחנו ממש לא רוצים בתוך הבתים שלנו: ג'וקים, נמלים, פרעושים, עכברים, דבורים, חיפושיות ועוד. מצד שני הם נמצאים במקומות רבים ומן הסתם לא מודעים לגבול שבין החוץ לבין מרחבי המגורים שלנו, ולכן הפתרון המתבקש לכל מי שרוצה בית ללא כל אותם אורחים לא מוזמנים הוא הדברה. כשמחפשים מדבירים ישנם כמה דגשים חשובים במיוחד כדי לקבל שירות מקצועי ולא יקר - ודרך פורטל המדביר שמציל תחסכו גם כסף וגם זמן.
רק מדבירים עם רישיון
הדברה היא מסוג הפעולות שמחייבות קבלת אישור מהמדינה. מי שמנפיק רישיונות לאנשי המקצוע בתחום הוא המשרד להגנת הסביבה ועוד כדאי לדעת שישנם מספר סוגים של היתרים. כך למשל ישנם שירותי הדברה עם רישיון למכרסמים בלבד, אחרים מוגבלים רק להרחקת חרקים וישנה גם הבחנה בין הדברת דירות לבין ביצוע הפעולה גם במבנים וגם בשטחים פתוחים.
בכל מקרה חשוב כמובן לעבוד אך ורק עם חברות שיש להן רישיון תקף ורלוונטי לשירות שאתם זקוקים לו - כל מי שמופיע בפורטל המדביר שמציל הוא כמובן מדביר מורשה ולכן אתם יכולים להזמין אותו אליכם בראש שקט.
מחפשים מדביר מעכשיו לעכשיו? כנסו לאתר המדביר שמציל
זמינות מרבית ופריסה ארצית רחבה
בדרך-כלל כשאנחנו מחפשים חברת הדברה מקצועית, אנחנו רוצים לקבל את השירות במהירות וללא עיכובים מיותרים כדי להיפטר מאותם ג'וקים, טרמיטים, צרעות, כינים של יונים וכו'. דרך הפורטל אפשר למצוא שלל אנשי מקצוע בכל אזור בארץ, וכך לקבל מיידית מספר הצעות מחיר עבור כל סוג של הדברה בכל מקום - בלי לבזבז זמן יקר על חיפוש אופציה זמינה. הזמינות של המדבירים גבוהה בכל שעות היממה וימי השבוע, כולל במידת הצורך בימי שישי ושבת.
סקר שוק מקיף ומהיר
כשמקבלים מספר הצעות מחיר, וכולן ממדבירים מנוסים ומקצועיים, אפשר גם לבחור את זו האטרקטיבית ביותר מבלי לחשוש שהעלות הנמוכה באה על חשבון איכות העבודה. התוצאה: מציאת פתרון משתלם במיוחד, במהירות.
הדברה אקולוגית
דגש חשוב נוסף כשמחפשים פתרון להופעת ג'וקים בבית, שיירות של נמלים, חולדות שמגיחות מהחורים או כל תופעה לא רצויה אחרת, הוא הידידותיות לסביבה. זהו שיקול משמעותי בכל החלטה שאנחנו מקבלים היום - כולנו כבר מודעים לכך שאם לא נשמור על העולם, יהיה לנו קשה להמשיך ליהנות מהחיים (ולא רק בעתיד אלא כבר בטווח הנראה לעין). המומחים שיגיעו אליכם דרך פורטל המדביר שמציל מקפידים לעבוד אך ורק עם חומרים ידידותיים לאדם ולחיות המחמד, ובמידת האפשר ייעשה שימוש בפתרונות אקולוגיים. הדברה בטוחה מספקת לכם גם בית נקי וגם ראש שקט באמת.
פשוט ונוח
כל היתרונות הנ"ל נגישים עבורכם בקלות ובנוחות. פשוט בחרו עיר ממנה תרצו להזמין מדביר עם רישיון, קבלו מספר הצעות מחיר ומתוכן תוכלו להחליט מהי האופציה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.

תאריך:  18/08/2019   |   עודכן:  18/08/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
מאת אנטון רובינשטיין מנכ"ל טרגו
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
נווה-בגדדי חברה לבנייה, החלוצה בתחום שירות הלקוחות בענף הבנייה השיקה ללקוחותיה אפשרות קבלת שירות גם דרך אתר האינטרנט, כך שכיום החברה מעניקה שירות לקוחות גם בטלפון, גם באמצעות אפליקציית וואטסאפ והחל מעכשיו גם דרך אתר האינטרנט של החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il