X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
מה תפקידו של עורך-הדין בליווי הלקוח
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

בכורח תפקידו של עורך-הדין במסגרת עבודתו בליווי הלקוח, עליו לייצג את החייב בפני הנושים. הייצוג הזה מסייע באי הבנות שעלולות לעלות על-פני השטח, להסדיר חובות וכמובן גם לוודא ששני הצדדים פועלים בהתאם למה שהחוקים מכתיבים. החשיבות של עורך-דין בהתמודדות עם הליך הוצאה לפועל היא גדולה למדי.
אם אתם נאלצים להתמודד עם קשיים כלכליים שבמסגרתם ישנו הליך הוצאה לפועל שפועל-כנגדכם, אז יהיה כדאי לכם לוודא שכבר ברגע הראשון אתם מחליטים לפנות אל עורך-דין שמתמחה בטיפול בהליכים מעין אלו, שכן הוא יוכל לסייע לכם לאורך כל הדרך ואולי אף לחלץ אתכם מהבוץ.
הסדרת חובות אל מול הנושים
בכדי להבטיח שאתם מצליחים להסדיר את החובות ויוצאים מהמצב שבו אתם נמצאים במצב הטוב ביותר, זה יהיה חיוני שתבחרו להתייעץ עם עורך-דין הוצאה לפועל לגבי דרכי הפעולה שלכם בכל שלב ושלב. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון.
אם אתם מרגישים שלא בנוח עם התהליך כולו ופשוט מתקשים להבין מה עליכם לעשות בכדי לצאת ממנו בצורה הטובה ביותר, אז תתנו למקצוענים לעשות את העבודה ולעזור לכם. אנו בטוחים שזה יוכל להקל עליכם לא מעט ולעשות את ההבדל בכל הנוגע לדרך שבה אתם מתמודדים עם המצב שבו אתם נמצאים.
עורך-דין שיוכל לעשות לכם בכל העת
אין ספק כי לעיתים זה יכול להיות מתסכל כאשר זה לא ברור מה אפשר לעשות על-מנת להתמודד עם מצב מהסוג הזה, והרי שבכדי שתוכל להבין בדיוק איך עליכם לפעול, תצטרכו גם לשים לב שאתם בוחרים בשירותיו של עורך-דין מקצועי שיוכל לעשות עבודתו ללא רבב בכל המישורים.
כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם עורך-דין שאתם חושבים שעשוי לענות על הדרישות שלכם ולשמוע על השירותים שיש לו להציע לכם. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לתאם ציפיות ולהחליט ביחד איך הוא יוכל לעזור לכם בכדי לוודא שתהיו במצב הרבה יותר טוב בסופו של דבר.
מיקוח על שינוי והסדר חובות
דעו לכם שבלא מעט מקרים הנושים מסכימים לשנות את גובה החוב של החייב, כך שאם אתם חושבים שאין לכם יכולת לעמוד בתשלום החוב בשל סיבה כזו או אחרת, אז כמובן יהיה כדאי לכם לנצל את ההזדמנות הזו ולעשות את המיטב בליווי עורך-דין.
אל תתחילו להתנהל בצורה שוטפת על מול הנושים ובית המשפט מבלי שיהיה עורך-דין לצידכם שיוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך הזה. רק כך יהיה לכם הרבה יותר פשוט לעבור הכל ולדעת שאתם לא עושים משהו שיפגע בכם מבחינה כלכלית בסופו של דבר בשל התנהלות לא נכונה.
הגיע הזמן להשתלט על החובות
במקום לתת לחובות להשתלט על החיים שלכם, נמליץ לכם לשנות כיוון ולהתחיל לפעול בליווי של עורך-דין מקצועי ומנוסה שיוכל לעזור לכם להתמודד אל מול הנושים ולהשתלט על כל החובות שיש לכם. כך תוכלו להתחיל בפרק חדש בחיים ולא תצטרכו להתמודד עם כל הלחצים שכרוכים בדבר.
תעשו לעצמכם טובה ופנו בהקדם אל עורך-דין שמתמחה בטיפול בהליכי הוצאה לפועל, כך שהוא יוכל לשתף אתכם בניסיון שלו ולעשות כל מה שצריך על-מנת שיהיה לכם ברור מה אתם צריכים לעשות. אין לנו ספק שבעזרת גורם המקצוע המתאים הכל יהיה פשוט יותר בשבילכם.
נכתב באדיבות הופמן רוז חברת עורכי דין

תאריך:  03/09/2019   |   עודכן:  03/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il