X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

אם אתם עוסקים בספורט באופן שגרתי, וודאי כבר שמעתם על החשיבות הרבה של צריכת חלבונים. צריכת חלבונים חשובה עבור כולם, אך היא חשובה אפילו יותר עבור אנשים שמתאמנים באופן קבוע.
צריכת כמות מספקת של חלבונים מדי יום הינה קריטית לבניית השרירים. כמובן אין להסתמך על חלבונים בלבד ויש להקפיד לצרוך את כל אבות המזון. במידה שלא תצרכו מספיק קלוריות מחלבון ומאבות המזון האחרים, אתם עשויים להפוך לקטבוליים, או במילים אחרות - במקום לבנות שרירים (אנבוליזם), תגרמו להרס של השרירים.
כמה חלבונים צריך לצרוך בכל יום?
כדי למנוע מצב בו תהיו קטבוליים, חשוב שתצרכו לפחות כמות מינימלית של חלבונים מדי יום. ההמלצות בנוגע לכמות המינימלית שעל העוסקים בספורט עומדות על 1.8 גרם של חלבון עבור כל ק"ג ממשקל הגוף עד 2.2 גרם של חלבון עבור כל ק"ג ממשקל הגוף. לדוגמא: אם האדם שוקל 100 ק"ג, יהיה עליו לצרוך 200 גרם חלבון מדי יום לכל הפחות.
עבור אנשים שעוסקים בספורט באופן רגיל ומתאמנים שלוש פעמים בכל שבוע, מומלץ לצרוך 0.8 גרם חלבון עד 1 גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל הגוף. ההמלצה עבור אנשים שמבצעים פעילות גופנית מאומצת בקביעות היא לצרוך בין 1 גרם עד 1.2 גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל הגוף.
לצד המלצות אלו, מדגישים מומחי הרבלייף שחשוב להקפיד לצרוך גם פחמימות. ניתן לעשות זאת באמצעות צריכת אבקות שונות שמספקות את הקלוריות שנדרשות לגוף. במידה שמדובר על ספורטאים שמעוניינים לפתח את הגוף, מומלץ לצרוך כמעט 4 גרם פחמימות עבור כל ק"ג ממשקל הגוף, כל זאת במקרה שלא מבצעים דיאטה לצורך חיטוב או כדי להפחית במשקל. הקפדה על צריכת כמות הפחמימות הנדרשת תאפשר לגוף לייצר מספיק אנרגיה, כך שהגוף לא ישתמש בחלבונים שנחוצים לבניית השרירים.
על "חלון ההזדמנויות" - האם זה באמת כל-כך קריטי לצרוך חלבון מייד לאחר האימון?
רבות דובר על החשיבות הרבה של ניצול "חלון ההזדמנויות" (הצורך לצרוך חלבונים באופן מיידי לאחר האימון). למרות ההמלצה, חשוב לדעת שמקרה שהאימון אינו ארוך ויש בין האימונים מרווח של 48 שעות, הגוף יכול להתאושש באופן מלא ולכן לא חובה לצרוך חלבון באופן מיידי לאחר האימון. כדי לאפשר לשריר להתאושש בפחות זמן ובאופן מרבי, רצוי לצרוך חלבונים בכמות בינונית עד גבוהה לפני האימון, כך יהיה לגוף חלבון זמין.
במידה שאתם מעוניינים לצרוך חלבון בקלות, תוכלו להשתמש באבקות החלבון של חברת הרבלייף וליהנות ממשקאות עשירים בחלבונים.
שיהיה לכם אימון מוצלח ומהנה!

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
שתף:

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות כתיבת המומחים לדוא"ל
 
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il