X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שנדחתה בקשתו לקבל מענקים

נתניהו יקבל הלוואה להוצאותיו

אנגלמן אישר את נטילת ההלוואה מספנסר פרטרידג', לאחר שמצא שהיא ניתנת בתנאי שוק ההלוואה מותנית בהסדר למניעת ניגוד עניינים שיקבע מנדלבליט ובדיווח שנתי למבקר
▪  ▪  ▪
אנגלמן. שפירא אישר עקרונית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, אישר (יום ד', 4.9.19) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליטול הלוואה מחברו ספנסר פרטרידג' למימון הגנתו המשפטית. האישור מותנה בעריכת הסדר למניעת ניגוד עניינים לפי הנחיותיו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ובדיווח שנתי למשרד המבקר.
נתניהו ביקש במקור לקבל מיליוני שקלים מבן-דודו, נתן מיליקובסקי, ומפרטרידג'. ועדת ההיתרים דחתה את הבקשה, בנימוק שנתניהו לא מסר מידע על אמצעיו-שלו ועל הסכום שהוא מתכוון להוציא מכיסו בטרם יזדקק לסיוע מחבריו. לאחר עתירה לבג"ץ הוסכם שנתניהו יגיש בקשה מחודשת, עם כל המידע שתדרוש הוועדה. בשלב זה ויתר נתניהו על הסיוע ממיליקובסקי, לאחר שנחשפו הקשרים העסקיים ביניהם. אלא שבסופו של דבר הוא לא מסר את המידע המובטח ובקשתו נדחתה שוב.
משרד המבקר מציין, כי האישור העקרוני לנטילת הלוואה ניתן לנתניהו כבר בידי המבקר הקודם, יוסף שפירא, ובאותם תנאים. פרקליטיו של נתניהו העבירו למשרד המבקר את ההסכם עם פרטרידג'. הם ציינו, כי ההלוואה מיועדת הן לכיסוי ההוצאות המשפטיות והן להחזרת 300,000 דולר שקיבל נתניהו ממיליקובסקי ללא אישור ושאותם דרשו ממנו שפירא ומנדלבליט להחזיר.
"עם קבלת המסמכים, ערכו במשרד מבקר המדינה בחינה מקיפה של ההסכמים, ובסיומה נחה דעתו של מבקר המדינה, כי ההלוואה המתבקשת הינה בתנאי השוק המקובלים", אומר המשרד.

תאריך:  04/09/2019   |   עודכן:  04/09/2019
+"שרה, יאיר ונתן אשל רצו לסגור את ערוץ 10"
22:04 04/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עדותו של עד המדינה, ניר חפץ, כללה פרטים שטרם פורסמו על ישיבה שהתקיימה בפטיו של בית ראש הממשלה בירושלים בעניין סגירת ערוץ 10 בהשתתפות שרה ויאיר נתניהו ונתן אשל  ▪  "שרה ונתן הובילו קו מאוד מיליטנטי שצריך לסגור ויהי מה... בטיעונים שזה ערוץ עוין ושביבי פעמיים לפני כן היו לו הזדמנויות לסגור את הערוץ והוא לא שמע להם והוא חלש"  ▪  נתניהו בתגובה: רכילות צהובה של עדי מדינה שרוצים למלט את עצמם

יאיר, בנימין ושרה נתניהו. [צילום: קובי גדעון/לע"ם]
אשל. קו מיליטנטי יחד עם שרה [צילום: מרק ישראל סלם]
+המחנה הדמוקרטי: המבקר הפך לשותף לדבר עבירה
19:54 04/09/19  |  

המחנה הדמוקרטי: ״יש מתנה בזכות מתניהו. מדובר במתן וקבלת טובת הנאה תמורת הבחירה. מה הערבויות שנתניהו יחויב לשים בעבור ההלוואה? מי יפקח על ההחזר? מבקר המדינה הפך לשותף לדבר עבירה. מעלים דוחות ביקורת מהציבור ומשמש הלכה למעשה משת״פ של החשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים".

+העבודה-גשר: מתניהו מתמסר לדרישות נתניהו
19:52 04/09/19  |  

מפלגת העבודה-גשר: "הריסוק והאילוף השיטתיים של שומרי הסף בידי נתניהו מניבים את הפירות המקולקלים הרצויים לו - מתניהו מתמסר לדרישות נתניהו, מבלי שראש הממשלה מסר כל פרטים, כפי שקבע בג"ץ, על טיב עסקיו עם פרטרידג' ועל האופן שבו גרף רווחי עתק מעסקי הפלדה של בן דודו, אושר לו בכל זאת לקבל מימון פרטי, בצורת הלוואה, להגנתו המשפטית. הלחץ השערורייתי של נתניהו על המבקר הוא רק קדימון למה שיעשה אחרי הבחירות כדי לחמוק ממשפט בכלל".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו יקבל הלוואה להוצאותיו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עכשיו פרקליט המדינה וכנופייתו!
ישמעאל  |  4/09/19 20:12
2
אנגלמן עבד נרצע בלי בושה
שקרניהו המושחת  |  5/09/19 08:52
3
המבקר אישר וביצע בדיוק מה
קובגר  |  5/09/19 18:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
הנדל דחה את בקשת הליכוד לאסור על חדשות 12 לפרסם קטעים מהראיות בפרשות נתניהו    מלצר רומז: הליכוד מפר את זכויות היוצרים של חדשות 13 בשימוש בקטעים ממהדורותיו
עו"ד אברהם פכטר
אין התקפה על עצמאות התקשורת החופשית    יש חלק מכלי התקשורת, בגיבוי עיתונאים ופרשנים, שמנסים בדרך בוטה, לסכל בחירות דמוקרטיות חופשיות על-ידי הזרמת מידע מודלף מחקירות משפטיות - בצורה מגמתית וחד-צדדית
דן מרגלית
לא גדעון סער ולא איילת שקד, שחרף חשדנותו הפאראנואידית מישהו הצליח להקליט אותו בלי ידיעתו    וואו, זה לא קרה לו כבר זמן רב
איתמר לוין
"בנושא המסתננים היה שיסוי נגד בג"ץ; הצענו פתרון של פיזור אוכלוסין"    "נתניהו הגיע להסכמה יפה על הוצאת חלק מהמסתננים - אבל הופעל לחץ פוליטי"
דן מרגלית
חברים אל תניחו לבנט, שאלו אותו בכל פינה תקשורתית - שוחד זה "קיצוני" במילון שלך או לא? ואם כן - כיצד אתה מבטיח לו כבר עתה את התמיכה בחסינותו המכוערת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il