X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע באחת מ-10,788 הקלפיות ברוב היישובים ייפתחו הקלפיות בשעה 7:00 ויינעלו בשעה 22:00 הנעלם הגדול הוא אחוז ההצבעה במוקדי התמיכה המובהקים של המפלגות
▪  ▪  ▪
ההצבעות כבר החלו בצה"ל [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

בשעות הבוקר נפתחו 10,788 קלפיות בבחירות לכנסת ה-22. זו הפעם הראשונה שבה בשנה אחת מתקיימות בישראל שתי מערכות בחירות כלליות. שכחודש וחצי לאחר הבחירות לכנסת ה-21 פוזרה הכנסת לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא הצליח להרכיב ממשלה.
6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע ולבחור מפלגה בבחירות לכנסת ה-22. בקלפיות יהיו פתקיהן של 29 מפלגות המתמודדות בבחירות.
הקלפיות נפתחו בשעה 7:00 בבוקר וברוב היישובים יהיו פתוחות עד לשעה 22:00 בערב. ביישובים קטנים, שבהם פחות מ-350 בעלי זכות בחירה ייפתחו הקלפיות בשעה 8:00 בבוקר וייסגרו בשעה 20:00 בערב.
תהליך ההצבעה בבחירות לכנסת ה-22 כבר החל למעשה, בבחירות שנפתחו באמצעות מעטפות כפולות בצה"ל ובנציגויות ישראל בחוץ לארץ. הבחירות בנציגויות ישראל התקיימו בשבוע שעבר ב-97 קלפיות שבהן הצביעו עובדי הנציגויות והדיפלומטים, ואנשי כוחות הביטחון המוצבים בחו"ל.

תאריך:  16/09/2019   |   עודכן:  17/09/2019
+ישראל ביתנו: הליכוד מחלק לוחות שנה ברוסית
13:51 17/09/19  |  עידן יוסף

ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיו מחלקים מחוץ לקלפיות בפתח תקווה לוחות שנה ברוסית, כמתנה אסורה בניגוד לחוק.

+ימינה הגישה עתירה נגד עוצמה על זיוף
13:44 17/09/19  |  עידן יוסף

ימינה הגישה עתירה דחופה לוועדת הבחירות לאחר שפעילי עוצמה יהודית הפיצו הודעת כזב כאילו הפרופסור ישראל אומן תומך בעוצמה. אומן ביקש להבהיר שהוא קורא להצביע אך ורק ימינה.

+הנשיא ריבלין התארח בוועדת הבחירות המרכזית
13:27 17/09/19  |  עידן יוסף

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בכנסת והיה אורחה של ועדת הבחירות המרכזית, יו״ר הוועדה השופט חנן מלצר ומנכ״ל הוועדה אורלי עדס. הנשיא ביקר במרכז השליטה של הוועדה המחובר לכל מחוזות ההצבעה ושמע על אחוזי ההצבעה נכון לשעה זו לצד חריגות שדווחו במהלך הבוקר. השופט והמנכ״ל הודו לנשיא על ביקורו המחזק והזכירו כי הוא הופך למסורת לאחר שהגיע אל הכנסת לפגוש בהם גם בבחירות הקודמות השנה. ״אתם מוכיחים מקצוענות וענייניות וחשוב שנזכור כולנו שגם אם אנחנו במחלוקות, כולנו יחד״. עוד אמר: ״באתי כדי לומר לכם ולעם כולו שהמערכת שמופקדת על תהליך הבחירות שלנו עושה כל שהיא יכולה וכל שצריך על-מנת להבטיח בחירות ללא תקלות. זו מערכת שעומדת על המשמר בהערכות שמאז ומתמיד הייתה מצוינת וידעה לתת מענה לכל תקלה או תקרית בזמן אמת.

[צילום: מארק ניימן/לע"מ]
+הרצליה: נמנעה הצבעה מערביות רעולות פנים
13:20 17/09/19  |  עידן יוסף

שורת תלונות הגיעה לוועדת הבחירות המרכזית בהן התחזות בכפר קאסם ומניעת הצבעה מנשים בהרצליה בגלל כיסוי הראש שלהן.

+הרשימה המשותפת: עלייה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים
13:13 17/09/19  |  עידן יוסף

הרשימה המשותפת: עלייה קלה בשיעורי ההצבעה ביישובים הערבים יחסית לבחירות באפריל. אבל עדיין יש פער גדול יחסית לאחוזי ההצבעה הכלליים. מאמרים בעיתונות הפלשתינית קוראים לערביי ישראל לצאת להצביע. "נתניהו והתקשורת בעברית מנפחים את הדיווחים על הצבעת הציבור הערבי כדי לייצר מצג שווא שידכא את ההצבעה וישאיר את המצביעים בבית".

+המחנה הדמוקרטי עתרה נגד ש"ס: "מחלקת מתנות אסורות"
12:12 17/09/19  |  עידן יוסף

רשימת המחנה הדמוקרטי עתרה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית נגד ש"ס, שלדבריה מחלקת לציבור הבוחרים קמעות, "ברכות צדיקים" וספרי סליחות בכל רחבי הארץ, דב המהווה מתנה אסורה לפי חוק התעמולה. היא דורשת להשית על ש"ס הוצאות בדות לנוכח הפרות חוזרות של החוק בעניין זה.

+לפיד נגד העבודה והמחנה הדמוקרטי: "אין זמן למפלגות קטנות"
12:08 17/09/19  |  עידן יוסף

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) הצביע בת"א, ולאחר הצבעתו אמר: "הייתי רוצה לעמוד פה עכשיו ולהגיד יום חג לדמוקרטיה, אבל זה לא יום חג לדמוקרטיה. זו שעת החרום של הדמוקרטיה. אין זמן למפלגות קטנות, אין זמן ללכת לים - לכו להצביע".

[צילום: אלעד גוטמן]
+אום אל פחם: משקיף צילם בקלפי ובמקום פרצה מהומה
11:59 17/09/19  |  עידן יוסף

באום אל פחם סגרה המשטרה קלפי בעקבות הפרת סדר, לאחר שאחד המשקיפים בקלפי החל לצלם את האזרחים במקום, הוצא מהקלפי ע"י השוטרים, הוחלף ובעקבות כך החלה התקהלות של אזרחים. בעקבות חשש לאלימות במקום, הוחלט על סגירת הקלפי למשך זמן קצר. הפרת סדר נקודתית נוספת מטופלת גם היא ע״י כוחות המשטרה באריאל. עד כה כמעט לא נרשמו אירועים חריגים שדרשו את התערבותה של המשטרה.

+63.7% הצביעו עד לשעה 20:00
11:42 17/09/19  |  עידן יוסף, איציק וולף   |   לרשימה המלאה

עלייה בשיעור ההשתתפות יחסית לשעה זו בבחירות הקודמות  ▪  תלונות נקודתיות על תעמולה אסורה באזורי הקלפיות ועל זיופים בקלפיות  ▪  כ-3,000 פקחים מסיירים בין הקלפיות

שידור חי מוועדת הבחירות המרכזית
אחוז הצבעה גבוה יחסית [צילום: פלאש 90]
אחוז הצבעה גבוה יחסית [צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90]
+צו ארעי נגד חלוקת המאכלים של הליכוד
11:34 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הוציא צו ארעי לבקשת כחול לבן האוסר על הליכוד חלוקת מאכלים - ארטיקים או שתייה חינם באמצעות רכב גלידה, מאחר שמדובר במתנה אסורה. הליכוד נדרש להשיב עד השעה 10:30.

+צו ארעי הוצא נגד כרוז של כחול לבן
11:32 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הוציא לבקשת הליכוד צו ארעי האוסר על כחול לבן לבצע "קריאות לעידוד הצבעה מתוך רמקול במכונית שנסעה בת"א עטופה בכרזות של מפלגת כחול לבן" בהן נשמע, בין היתר, קולו של בני גנץ. כחול לבן נדרשה להשיב עד השעה 11 לעתירה.

+ימינה או עוצמה
11:04 17/09/19  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה

יתכן שגם עוצמה וגם ימינה יהיו מחוץ לכנסת כי אחת תפיל את חברתה. מאות אלפים משחקים רולטה רוסית, וזאת - ללא נתונים

סמוטריץ'. מצביעים לגדולה מבין השתיים [צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]
+הרב קניבסקי: "גם מי שאבותיו לא הצביעו צריך להצביע"
10:48 17/09/19  |  עידן יוסף

הרב חיים קניבסקי, גדול הרבנים בעולם המכונה "שר התורה" השיב לשאלת בנו האם מי שאביו וסבו לא הצביעו צריך להצביע, והשיב "צריך להצביע, היום השתנה המצב".

+פעילי עוצמה יהודית התחזו לדפנה ליאל
10:42 17/09/19  |  עידן יוסף

אחרי זיוף הציטוט של השר זאב אלקין אתמול ושל פרופ׳ ישראל אומן כעת מפיצים פעילי עוצמה יהודית ציוץ כוזב של כתבת חדשות 12 - דפנה ליאל, ובו נכתב כבכול שנתניהו אמר בשיחות סגורות שהסחף לכיוון עוצמה יהודית יציל את שלטון הימין - דבר שכאמור לא היה ולא נברא.

+"פעיל ישראל ביתנו הציע לי 500 שקל תמורת הצבעה"
10:39 17/09/19  |  

בערד אזרחית יוצאת מדינות חבר העמים טוענת שפעיל ישראל ביתנו הציע לה 500 ש״ח תמורת הצבעה לליברמן. לדבריה, היא תיעדה את ההצעה.

+בן גביר: ימינה מפיצה מסרונים מזויפים
10:34 17/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר הצביע יחד עם רעייתו אילה בקלפי בקרית ארבע. בבואו לקלפי אמר בן גביר כי הוא מאמין שהיום יהיה יום היסטורי למדינת ישראל. לדבריו: אמנם אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ מסרונים מזויפים ומפברקים שמות שכביכול לא תומכים בנו". בן גביר קרא לציבור להצביע הצבעה אחראית ואסטרטגית.

+השר אוחנה (ליכוד) הצביע יחד עם בן זוגו
10:31 17/09/19  |  עידן יוסף

שר המשפטים אמיר אוחנה (ליכוד) הצביע בתל אביב יחד עם בן זוגו וילדיו. אוחנה: "גם אנחנו רוצים עתיד טוב לכל ילדי ישראל".

+רה"מ נתניהו בקלפי: "קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע"
09:59 17/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בקלפי בירושלים. לאחר הצבעתו אמר: "הנשיא טראמפ טען אתמול כי הבחירות צמודות. הן אכן צמודות. אני קורא לכל אזרחי ישראל לבוא ולהצביע, כמו שאני ואשתי באנו להצביע".

+ישראל ביתנו הגישה תלונה על ניסיון לזיוף בקלפיות באשדוד
09:51 17/09/19  |  מירב ארד

מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה לועדת הבחירות המרכזית על נסיון לזיוף בקלפיות באשדוד. לטענת נציגי המפלגה בשתי קלפיות האותיות למד של ישראל ביתנו כוסו בנסיון להעלים אותם והמצביעים נדרשו לא להדביק את המעטפות בניגוד לחוק.

+ישראל ביתנו הגישה תלונה נגד הליכוד לוועדת הבחירות
09:48 17/09/19  |  מירב ארד

ישראל ביתנו הגישה לוועדת הבחירות המרכזית תלונה נגד הליכוד בטענה כי אנשיה מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא.

+אדלשטיין: "אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח"
09:48 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בצאתו מההצבעה בקלפי בהרצליה: "אני קורא לכל אנשי הימין - אל תנהגו באדישות, השלטון לא מובטח. אל תבזבזו את הקולות, זה כבר קרה באפריל באובדן של 270 אלף קולות. בואו נעשה הכל כדי שממשלת הליכוד בראשות נתניהו תמשיך להוביל את המדינה גם בשנים הבאות. זה תלוי בכם, הצביעו מחל!"

+ליצמן: "יום גורלי וקריטי למדינת ישראל"
09:28 17/09/19  |  מירב ארד

סגן שר הבריאות ויו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן הצביע בקלפי בירושלים. ליצמן אמר לאחר הצבעתו: "אנו ביום גורלי וקריטי למדינת ישראל. בתום מסע הסתה והפחדה נוראי ושקרי שיצרו נגד החרדים, אנו ניבחן הערב האם הציביון היהודי ומסורת ישראל ייפגעו או לא".

[צילום: דוברות יהדות התורה]
+ריבלין: "רק אזרחי ישראל יקבעו מי יהיה ראש הממשלה"
09:25 17/09/19  |  מירב ארד

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הצביע בירושלים. ריבלין: "יום בחירות שמח. יום חשוב לדמוקרטיה הישראלית. לא הנשיא ולא ראשי המפלגות יקבעו מי יהיה ראש הממשלה. רק הבוחרים. לכן חשוב גם היום לומר - צריך להיות שותפים בדמוקרטיה, צריך להצביע, צריך להשפיע".

+דרעי בקלפי: "יש סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית"
09:21 17/09/19  |  מירב ארד

שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי הצביע בקלפי בהר נוף בירושלים. לאחר הצבעתו אמר דרעי: "אני רוצה לומר לכם שיש היום סכנה אמיתית שתוקם ממשלת שמאל חילונית. אני לא אומר את זה כדי להפחיד מישהו או להביא קולות. אני אומר את זה כיוון שכל הלילה בדקנו ובדקנו, לפי כל מה שמסתמן, לפי כל הסקרים לפי אחוזי הצבעה גבוהים שיש בישובים המבוססים, אשכנזים חילוניים לעומת היישובים היותר חלשים, הספרדים והמסורתיים".

+לא להתחשב בתכתיבי יהודי התפוצות
09:18 17/09/19  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

השאירו את יהדות ארה"ב לעצמה. התנתקו מהכספים המגיעים ארצה. התחזקו מבפנים. היכונו לקליטת עלייה של יהודים וישראלים-יורדים. היום קרוב ממה שניתן להעלות על הדעת

יהדות ארה"ב. איבדנו אותם מזמן [צילום: מיכל מבצרי]
+ברק: "אם אנחנו בפנים - ביבי בחוץ"
08:57 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר משותף במחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, הצביע בקלפי בתל אביב. ברק גם כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הצבעתי -עכשיו תורכם!. רק ׳המחנה הדמוקרטי׳ - פתק ׳מרצ׳. אם אנחנו בפנים - ביבי בחוץ."

+ח"כ משה יעלון הצביע בקיבוץ גרופית
08:53 17/09/19  |  מירב ארד

חבר הכנסת משה יעלון מכחול לבן הצביע בקלפי בקיבוצו גרופית.

+"אעשה כל שביכולתי שתקום ממשלה"
08:48 17/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נשיא המדינה הסביר בסרטון את סמכויותיו בהרכבת הממשלה  ▪  קרא לציבור לצאת ולהצביע למרות תחושות התסכול  ▪  והבהיר כי אם יתבקש לתת ארכה לאחד המועמדים, ישקול את הבקשה בהתאם לנסיבות שיצרו את אותה

ריבלין. ההשפעה עוברת דרך הקלפי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שקד בקלפי: "הקמפיין של הליכוד פגע בנו בצורה קשה"
08:29 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד, הצביעה בקלפי הסמוך לביתה שברמת החייל בתל אביב. עם צאתה מהקלפי אמרה שקד: "אנחנו מודאגים. הקמפיין של הליכוד פגע בנו בצורה קשה, אבל אני מאמינה שלציבור אין זיכרון קצר והוא זוכר מה היה רק לפני כמה חודשים".

+דיווח: פעיל המחנה הדמוקרטי בפתח תקווה הוכה
08:26 17/09/19  |  מירב ארד

דיווח: פעיל המחנה הדמוקרטי בפ״ת הוכה על-ידי קבוצת פעילי ליכוד, כשביקש למנוע את הורדת שלטי הרשימה. מצבו של הפעיל טוב והוא נמצא בתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה. במחנה הדמוקרטי מוסרים: "נמשיך להיאבק באומץ על הדמוקרטיה. הפלנגות של נתניהו והימין הקיצוני לא ירתיעו אותנו. אנחנו קוראים לציבור שלא לפחד ולהגיע להצביע".

+ליברמן בקלפי: "לא יהיה סיבוב שלישי של בחירות"
08:22 17/09/19  |  מירב ארד

ו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר עם צאתו מהקלפי בנוקדים: "לא יהיו בחירות שלישיות, זה צריך להיות ברור. זה לא משנה אם יהיו 61 מנדטים או לא יהיו 61 מנדטים. בטוח שלא יהיו 61 מנדטים לפיזור הכנסת. לכן אנחנו נצטרך למצוא קונפיגורציה מתאימה במסגרת התוצאות כפי שהיו. לגבי הקמת ממשלה . אנחנו נתמוך אך ורק בממשלה לאומית ליברלית רחבה המורכבת מישראל ביתנו ליכוד וכחול לבן."

+עמיר פרץ הצביע עם אשתו אחלמה
08:15 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, הגיע להצביע יחד עם אשתו, אחלמה, בקלפי בשדרות. פרץ: "זה קרב צמוד. כל קול יקבע".

+ברוך שפטרנו(?)
07:58 17/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אנשים, מושגים, ססמאות ומיתוסים שעשו את מערכת הבחירות לכנסת ה-22. בתקווה שלא נצטרך לחזור לסיבוב שלישי, שיהיה עוד יותר מגעיל מקודמיו

מחכים לנו [צילום: פלאש 90]
+ליברמן בנוקדים: "אני קורא לכל אזרחי המדינה לבוא ולהצביע"
07:57 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע לממש את זכות ההצבעה בקלפי ביישוב נוקדים. עם יציאתו מהקלפי, אמר: "אני קורא לכל אזרחי המדינה לבוא ולהצביע, זה הדבר החשוב ביותר".

+ריבלין: "אעשה כל שביכולתי על-מנת שתקום ממשלה"
07:55 17/09/19  |  מירב ארד

נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין אמר הבוקר בפתיחת הקלפיות: "אעשה כל שביכולתי על-מנת שתקום ממשלה ונימנע ממערכת בחירות נוספת. עלינו לזכור, במשחק הדמוקרטי, השפעה עוברת אך ורק דרך הקלפי".

+מלצר: "אני רואה את החוק לנגד עיניי וכולם צריכים לקבל אותו"
07:54 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר הוועדה המרכזית חנן מלצר הגיב בגלי צה"ל על דברי רה"מ: "כשפסקתי לטובת הליכוד הם סמכו עליי, וכשזה לא היה לטובתם הם סמכו פחות. אני רואה את החוק לנגד עיניי וכולם צריכים לקבל אותו".

+מלצר: "עשינו כל מאמץ כדי למנוע זיופים"
07:47 17/09/19  |  מירב ארד

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר בריאיון לרשת ב': "אני יכול להבטיח שעשינו כל מאמץ שהתוצאות תהיינה תוצאות אמת ולא יהיו זיופים. הפעלנו מערכות בקרה מעבר למה שהיה בעבר".

+בני גנץ הגיע לתפילה בכותל המערבי
23:07 16/09/19  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיע לכותל המערבי לתפילה ערב יום הבחירות. גנץ אמר מוקדם יותר בכינוס במושב כפר אחים כי יתפלל בכותל המערבי את התפילה לשלום המדינה הנאמרת בבתי הכנסת אחרי קריאת התורה בשבתות. "ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו. מדינת ישראל לפני הכל", אמר.

+מחר בקלפיות: פתקים של 29 מפלגות
22:58 16/09/19  |  איציק וולף

מפלגת כל ישראל אחים לשוויון חברתי הודיעה כי לא תרוץ בבחירות לכנסת ה-22 המתקיימות מחר. בשל כך, מספר הרשימות הסופי בבחירות עומד על 29.

+ח"כ אשר: להיזהר מחר מפרובוקציות של ליברמן
22:55 16/09/19  |  איציק וולף

חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה הזהיר הערב את פעילי מפלגת דגל התורה באלעד להיזהר מפרובוקציות שעלולה לעורר מפלגת ישראל ביתנו. "חשוב להיזהר מהפרובוקציות של ליברמן, הוא עלול מחר לשלוח צלמים ואנשים לקלפיות באזורים חרדים כדי לתפוס כותרות ולעשות רעש בתקשורת", אמר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הולכים לבחירות (סיבוב ב'): הקלפיות נפתחו בשעה 7:00
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי כינוס חתימת קמפיין הבחירות שתכננה כחול-לבן במושב כפר אחים מנוגד לחוק הבחירות    ההחלטה פורסמה בזמן שתוכנן לנאומו של גנץ
איציק וולף
ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי על עיריית תל אביב-יפו להסיר את כל הפרסומים המציעים טובות הנאה למי שיממשו את זכות הבחירה מחר    "אין מחלוקת על כך שההטבות המדוברות - שנדמה כי ערך חלקן הוא עשרות שקלים לכל הפחות - יכולות לעלות לכדי שוחד, לא עידוד ההצבעה אסור אלא מתן טובת ההנאה שבצידו"
איציק וולף
השופט ניל הנדל קבע כי פרסום הסרטונים במסגרת תעמולת הבחירות של מפלגת ש"ס הוא בבחינת תעמולת בחירות הנעשית תוך שימוש בכספי ציבור, ויש להורות על הסרתם מדף הפייסבוק של המשיבה
איתמר לוין
מנדלבליט סבור שיש לאסור על עיריות תל אביב, ראשון לציון ושהם להבטיח הטבות למי שיצטלמו לאחר שהצביעו בבחירות לכנסת    תנועת דרכנו מעודדת הצבעה בצורה דומה
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il