האסדרה הקיימת בשירותי הפרימיום בתקשורת לא תשונה, וקווי הנייעס לציבור החרדי יצאו מסכנת סגירה.
לאחר בחינת כלל ההתייחסויות שהתקבלו בשימועים, וניתוח המידע שהתקבל במסגרת דרישות המידע, הגיע משרד התקשורת למסקנה, כי לחלופות אשר נבחנו במסגרת השימועים השלכות אשר עשויות להיות כבדות משקל בנוגע לקבוצות מסוימות בחברה הישראלית אשר עושות שימוש בשירות פרימיום. מאידך-גיסא, היקף הקווים היוזמים שיחות מעבר למגבלת ה"שימוש הסביר" הקבועה בהסכמים של המפעילים, וסך דקות השיחה החורגות המבוצעות על ידם, מסתכמים באחוזים בודדים מסך הקווים והדקות בכל מפעיל.
מאחר שמגבלת "השימוש הסביר" ותעריף דקת החריגה (אשר לעיתים קרובות גבוה ביותר מפי 10 מתעריף הקש"ג הנייח) נקבעים על-ידי המפעילים באופן יחידני, הם ניתנים לשינוי ולעידכון על ידם באופן יזום ופעיל כך שיהיו מותאמים לשימושים ולתנועה הנצפית והנחזית.
לפיכך, סבור המשרד כי למפעילים עומדים כלים שונים באמצעותם הם יכולים להתמודד עם תופעת השימוש החריג בשירות הפרימיום החוץ-רשתי, ובכלל כך, שינוי מכסת ה"שימוש הסביר", אופן תמחור דקת החריגה וכן שיווק חבילות בעלות מאפיינים שונים הפונות לקהלים שונים. יתרה מכך, לא מן הנמנע כי מגבלות אלה משקפות כבר היום את השימושים הקיימים.
נוכח האמור, החליט המשרד כאמור להותיר את אסדרת שירות הפרימיום הקיימת על-כנה ולא לשנותה כפי שנשקל בשימועים.