X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין האזורי לעבודה בנצרת הורה לארגון הכבאים להשיב בתוך שבוע האם הם מעוניינים לנהל משא-ומתן עם נציבות כבאות והצלה וכיצד יתנהל המשא-ומתן "שביתה לשם שביתה, ללא רצון ונכונות למו"מ, אינה יכולה לקדם מאומה"
▪  ▪  ▪
יו"ר ארגון הכבאים, אבי אנקורי

בית הדין האזורי לעבודה בנצרת מתח (יום ו', 27.9.19) ביקורת חריפה על ארגון הכבאים הארצי, ורמז כי ייתכן שכל רצונם הוא לנקוט צעדים ארגוניים. בהחלטה שפרסם השופט מירון שוורץ ציין את הימנעות ועד הכבאים לקבל את ההצעה שהעלה להידברות בין יו"ר הארגון, אבי אנקורי, לנציב כבאות והצלה, רב טפסר דדי שמחי, עוד לפני ראש השנה.
"אין לבית הדין אלא להביע תמיהה אודות התנהלות נציגי העובדים, במצב הדברים המתואר שהרי הדרך היחידה לפתרון המשבר, בגינו נוקטים העובדים בצעדים ארגוניים, היא דרך של הדברות ומו"מ. לפיכך, היעדר נכונות נציגי העובדים למתווה שהוצע על-ידי בית הדין, אשר במרכזו מו"מ מיידי וישיר בין הדרגים הגבוהים ביותר, מעוררת ביתר שאת, את השאלה אודות מידת רצונם של העובדים לקדם פתרון שיביא לסיום המשבר", כתב.
עוד הוסיף כי לאחר שדרש לקבל את פירוט הפעילויות הצפויות להיות מושבתות עד לסוף שנת 2019 תוך דירוג ותיעדוף שלהן, העביר את הדירוג שהתקבל מן הנציבות לתגובת ארגון הכבאים, וזה הודיע כי הוא מבטל את השבתת אימוני חוסן נפשי, נהיגה מבצעית וכנסי מוכנות לחורף.
לדברי השופט שוורץ, בחירתם של המשיבים, להחריג מהצעדים הארגוניים חלק מן האימונים המתוכננים, רק לאחר שקיבלו את התוכנית אשר הוגשה לבקשת בית הדין, מחזקת את המסקנה אודות הצורך בשיח מיידי בין הצדדים, משום שמדובר במהלך אותו ניתן היה לצפות כי המשיבים יעשו ביזמתם, קודם החלטתם הגורפת לעבור לעבוד במתכונת שבת, על כל הכרוך בכך.
עוד הוסיף כי אומנם זכות השביתה היא זכות יסוד, אך ציין שאין בכוונת בית הדין למנוע מן המשיבים זכותם זו, כל עוד תופעל במידה הנכונה ולתכלית ראויה. "שביתה לשם שביתה, ללא רצון ונכונות למו"מ, אינה יכולה לקדם מאומה. לצד זכות השביתה, יש לשמור כי אינטרסים חשובים נוספים, לרבות כשירות מבצעית, אשר משמעותה עשויה להגיע לכדי סיכון חיי אדם. לפיכך, בכוונת בית הדין להגביל את היקף השבתת האימונים, בשים לב לאמור ועל יסוד התעדוף שהוגש", הודיע.
"המשיבים יגישו בתוך 7 ימים מהיום, הודעה המפרטת האם וכיצד הם מבקשים לנהל מו"מ, מאחר שכאמור, בכוונת בית הדין להביא עניין זה בחשבון שיקוליו. יוזכר, כי המשיבים היו אלה שהודיעו כי אינם מעוניינים בהמשך הגישור, המשיבים היו אלה שהודיעו כי אינם מעוניינים בפגישה אישית בין הנציב לבין יו"ר הועד, ובמצב דברים זה, כלל לא ברור מה מבוקשם של המשיבים, מלבד רצונם לנקוט צעדים ארגוניים", לשון ההחלטה.
דיון נוסף בתיק צפוי להתקיים ב-24 באוקטובר, מייד לאחר חג הסוכות. השופט שוורץ הציע שבאי הכוח של שני הצדדים ינסו לקדם בזמן הזה הידברות, שתוכל להביא להבנות ללא צורך בהכרעות שיפוטית, משום שממילא לא יהיה בהן כדי לקדם את הצדדים לפתרון כולל.

תאריך:  27/09/2019   |   עודכן:  27/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מה רוצים הכבאים מלבד צעדים ארגוניים?!"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
העירייה דרשה 800,000 שקל לשנת 2016 בשל שינוי סיווגו של התיאטרון    העליון קבע: לא מדובר ב"שירותים" אלא ב"נכסים אחרים" והחיוב יהיה 412,000 שקל בלבד
עידן יוסף
מדובר באחת העסקות הגדולות שנעשו בברלין בתקופה האחרונה    כ-340 מיליון אירו ישמשו לפירעון חובות    כפוף להשלמת העסקה, הרווח הצפוי לחברה (לפני מס והוצאות) מוערך בכ-83 מיליון אירו
עידן יוסף
כחול לבן לא מסרבת לכהונת נתניהו ולקואליציה עם גוש הימין-חרדים    אלקין: "להקים ממשלת אחדות רחבה עם כל המפלגות שהעיקרון של מדינה יהודית ודמוקרטית יקר להן"    הפגישה הבאה תתקיים רק ביום ראשון ולא במוצ"ש
עידן יוסף
34.5% מהציבור סבור שנתניהו אשם אם תהיה מערכת בחירות שלישית    מעל ל-50% בעד ממשלת אחדות    פער של אחוז אחד בלבד בין נתניהו לגנץ, בשאלה מי צריך לכהן ראשון כראש ממשלה ברוטציה    29% מעדיפים ממשלת אחדות חילונית
איתמר לוין
עמית ביטל את פסק הדין, אשר חייב את רשות הכבאות לפצות ב-8.4 מיליון שקל את חברת דנבר על שריפה שכילתה את מפעלה באופקים ב-2009: הכבאים הראשונים בזירה לא התרשלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il