X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

רבים מתמודדים עם בעיות של מזיקים ויונים. החל מחרקים, דרך מכרסמים ואפילו בעלי כנף (יונים בעיקר), רבים מאיתנו מתמודדים עם בעיות מזיקים בבית ובחצר. בעלי-חיים אלו חודרים לביתנו וגינותינו, חלקם גורמים נזקים; חלקם עוקצים; חלקם ארסיים ומסוכנים ורבים מאוד מפיצים מחלות, טפילים וגורמים לאלרגיות.
אם יש לכם בבית בעיות של מכרסמים, זה יכול להיות לא נעים - עכברים מכרסמים כל מארז מזון בארון ומשאירים אחריהם צואה; המקקים חודרים לכל פינה... אתם אפילו לא רוצים לדמיין את זה. על-מנת לשמור על בריאותכם ובריאות משפחותיכם, פנו לחברת טוהר המתמחה בהדברת מזיקים והרחקת יונים. חברת טוהר מעניקה שירותי הדברה למגזר הפרטי והעסקי כבר למעלה מ-11 שנה, תוך כדי מתן דגש על שירותי הדברה ידידותיים לסביבה. אם אתם מתמודדים עם בעיות של מזיקים, מכל סוג, בבית או בעסק, יש לכם למי לפנות.
רבים פונים אלינו בגלל בעיות של יונים ורוצים לדעת כיצד ניתן להתמודד עם בעיית היונים. להזכירכם, היונים מלכלכות מאוד וגורמות לריח רע והן נשאיות של מחלות רבות ומסוכנות אשר יכולות לעבור לבני-האדם. אז הרשו לנו לתת לכם כמה טיפים להתמודדות עם יונים.
טיפים להרחקת יונים
1. לא להאכיל יונים - אם אתם מאכילים יונים בסביבת המגורים אל תתלוננו שהן מגיעות. כאשר בני-האדם מאכילים את היונים הן מתחילות להגיע בהמוניהן ומקימות מושבות שלמות בסמוך לאזורי האכלה. הימנעו מלהאכיל את היונים והשתדלו לבקש גם מהשכנים להימנע מהאכלתן. כמו-כן, שימרו על הניקיון, הימנעו מפירורים של אוכל, בסופו של דבר זה ימשוך את היונים.
2. רשתות נגד יונים - במקרים רבים היונים מאמצות את המרפסת שלכם, חדר המדרגות או מסתור הכביסה. הן מוצאות שם מחסה ואף מתחילות לקנן. התוצאה כידוע היא צחנה וזוהמה. לכן יש למנוע את כניסתן של היונים לחללים אלו. הצורה הטובה ביותר למנוע את כניסתן היא באמצעות התקנת רשתות נגד יונים החוסמות את כל הפתחים ולא נותנות ליונים להיכנס.
3. שימוש בדוקרנים - היונים אוהבות להתיישב ולקנן במקומות כמו אדן החלון, המזגן, הגג, המרזבים... היונים אוהבות מקומות אלו מכיוון שאלו הם מקומות גבוהים המעניקים להן סביבה בטוחה. בעזרת שימוש בדוקרנים ניתן למנוע מהיונים להתיישב במקומות אלו ולאלץ אותם לחפש מקום אחר. הדוקרנים אינם פוגעים ביונה בשום צורה, הם רק מהווים מכשול המונע מהן לעמוד במקום בו הותקנו הדוקרנים, אך אם היה קינון הדוקרנים לא יפתרו את הבעיה.
הדברת מזיקים והרחקת יונים עם טוהר
אם אתם מתמודדים עם בעיות של מזיקים או יונים, פנו לחברת טוהר ותקבלו פתרון מושלם. היתרון של חברת טוהר עבורכם הוא מתן פתרון מלא גם לבעיות יונים וגם לכל סוגי המזיקים. אם יש לכם צורך בהרחקת יונים וגם בהדברת מקקים, קרציות או עכברים, אין צורך לפנות לספקי שירות שונים. כאן תוכלו לקבל את כל הפתרונות במקום אחד. דבר המבטיח יעילות, מהירות וגם חיסכון בעלויות.

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  03/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il