X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התינוק מוחזק בידי אמו לאחר ה"מרדף"
העגלה הועלתה לתא המטען; נהג האוטובוס נסע
דרמה בלב בני ברק: אם לשני פעוטות רדפה לאורך מאות מטרים אחרי נהג אוטובוס שהמשיך בנסיעה כשעגלת התינוק שהעלתה בתא המטען נהג אופניים הביא לעצירת האוטובוס חברת אפיקים: "העובדות הפוכות. הנהג הוא המותקף"
נהג האוטובוס

נהג אוטובוס בקו 350 של חברת אפיקים המשיך בנסיעה לכיוון אשדוד כאשר אם לתינוק בן חודש וחצי העלתה (יום ה', 3.10.19) את עגלת התינוק לתא המטען של האוטובוס בתחנת מכון מור בבני ברק. האם, שאחזה את התינוק בידיה וילד אחר כבן ארבע, ניסתה לעצור את נהג האוטובוס תוך כדי ריצה לאורך כחצי קילומטר, לכיוון התחנה הבאה כשכנראה גם נוסעי האוטובוס שהבחינו במתרחש הפצירו בו לעצור את האוטובוס.
מאיר פרידמן, רוכב אופניים שהבחין במתרחש, השיג את האוטובוס, וחסם את דרכו עד להגעת כוחות משטרה. "אם לא הייתי חוסם את נהג האוטובוס" סיפר ל-News1, "הוא היה נוסע עם העגלה של הגברת לאשדוד, ובינתיים הגברת רצה אחריו ממכון מור עד פינת טרפון עם שני ילדים קטנים עליה, כשהעגלה בתוך תא המטען".
בהתערבות השוטרים, הוחזרה עגלת התינוק לנוסעת, אך היא נזקקה לטיפול רפואי מאמבולנס של מד"א בעקבות עילפון. השוטרים לא רצו לעכב את יתר הנוסעים ואיפשרו לנהג להמשיך בנסיעתו.
מחברת אפיקים נמסר בתגובה: "מבדיקת השתלשלות האירועים עולה תמונה שונה לחלוטין מהטענות המועלות בכתבה. בזמן קליטת נוסעת בתחנה, ככל הנראה נוסעת אחרת הכניסה עגלת תינוק לתא המטען והתרחקה מהאוטובוס, ועל כן הנהג לא הבחין בה, סגר את הדלת והחל לנסוע.
"רוכב על אופניים חשמליים שרצה לעדכן את הנהג על העגלה שבתא המטען רדף אחרי האוטובוס, חסם את דרכו בפראות בזמן נסיעה, תוך סיכון חייו, הלהיט את העוברים והשבים ברחוב כשטען שהנהג נסע בכוונה עם עגלת התינוק, וכתוצאה מכך אלו ניסו לפרוץ לאוטובוס ולתקוף את הנהג, ואף גרמו לאוטובוס נזק רב. הנהג שחשש לחייו הוא זה שהזעיק את המשטרה, ורק לאחר שהגיעה ניידת למקום האירוע הוא המשיך בנסיעתו.
"בכוונתנו להגיש תלונה במשטרה נגד האזרחים המצולמים בסרטון אשר לכאורה גרמו נזק לאוטובוס. כמו-כן, נשקול להגיש תביעת דיבה נגד האנשים שפרסמו את הסרטון הערוך והמגמתי ברשתות החברתיות. צר לנו שאתם בוחרים לתת במה לטענות מסוג זה מבלי שנעשתה בדיקה מעמיקה באשר לנכונותן", לשון התגובה.
ישראל גנון יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי "שוב אנחנו רואים מציאות מסוכנת בה נהג טרוד בעשרות היסחי דעת שאינם קשורים למקצוע הנהיגה. בסוף הוא מאבד את הריכוז הנחוץ כל כך לנהג אוטובוס מקצועי. משרד התחבורה חייב להסיר את הלחץ מהנהגים ע"י הצבת סדרנים בקווים צפופים. למזלנו, מקרה זה נגמר בשלום אך יש חשש שבמקרים הבאים חלילה המצב יהיה שונה לחלוטין".

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  04/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העגלה הועלתה לתא המטען; נהג האוטובוס נסע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
שיפורים ושינויים במפת השירות בתחבורה הציבורית באזור הנגב. בין היתר, שלושה קווים חדשים ותוספות שירות בקווים קיימים    לראשונה: קו לתושבי מרחב עם    דילול בפעילות קו 380 עקב פעילות הרכבת
עידן יוסף
שיפור ניכר במידע הנמסר על קווים 4, 5 ו-2 של מוניות השירות בתל אביב מאז הוכנסו לארגון-מחדש    המוניות מציגות לוחות זמנים בימי חול, אך השילוביות בינן לאוטובוסים אינה מוצגת
איתמר לוין, יצחק דנון
מבקשת לפסול את זכייתו של שפיר הנדסה ו-CAF הספרדית במכרז הרכבת הקלה בירושלים    טוענת: המפעילה האוקראינית שצורפה למכרז מואשמת בשוחד
יוסי ברנע
תשובה למאמרה של מיכל גלברט מנכל"ית פיוצ'ר מובליטי שפורסם ב"דהמרקר" ב-9.9.19
יצחק דנון
אגד טוענת שמפעלי תחנות גבתה ממנה ביתר 5 מיליון שקל בגין דמי שכירות ודמי ניהול בחמש תחנות מרכזיות, כאשר התנהל בין הצדדים הליך משפטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il