X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשריט הכביש
אושר כביש גישה חדש לחריש
כיום נסמכת העיר על-כניסה יחידה, אולם הגידול המואץ של העיר ואכלוסה המהיר מחייב יצירת כניסה נוספת משרד הבינוי יפעל לאגם תקציבים לטובת מימוש התוואי שעלותו המשוערת למעלה מחמש מאות מיליון שקל

הות"ל אישרה (יום ב', 7.10.19) כניסה חדשה לעיר חריש, בעלת שלושה נתיבים לכל כיוון כאשר נתיב אחד משמש לתחבורה ציבורית וכן שביל לרוכבי אופניים. הכניסה החדשה לעיר, אותה מקדם משרד הבינוי והשיכון, תשפר את הנגישות אל חריש וממנה ותבטיח גישה טובה עבור תושבי העיר אליה ואל אזורי התעסוקה החדשים העתידים לקום בעיר בשנים הקרובות. הכניסה לעיר מקודמת בוועדה לתשתיות לאומיות בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית חריש.
כיום נסמכת העיר על-כניסה יחידה, אולם הגידול המואץ של העיר ואכלוסה המהיר מחייב יצירת כניסה נוספת (דרך 611) לעיר.
הכביש החדש יהיה באורך כ-2.5 קילומטר, בעל שלושה נתיבי תחבורה לכל כיוון כאשר נתיב אחד משמש לתחבורה ציבורית ושביל אופניים ייעודי.
שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון אמרה כי "חריש היא עיר העתיד של ישראל. התוכנית לכניסה שנייה שאושרה להפקדה מבטיחה שבשנים הקרובות העיר תהפוך למרכז עירוני גדול ותוסס המשלב איכות מגורים ופיתוח ברמה גבוהה לצד הזדמנויות תעסוקה רבות ומגוונות בתוך העיר ובקרבתה. המשרד ימשיך להוביל את תכנונה ופיתוחה של העיר במרץ ובכלל זה כלל התשתיות התומכות את העיר החדשה".
הכניסה החדשה לחריש מצויה בחלקה הדרומי של העיר והיא תיצור חיבור מהיר וישיר בין מערכת הדרכים האזורית ובין המע"ר העירוני, השכונות בדרומה של העיר ואזור התעסוקה החדש המתוכנן בדרומה של חריש.
העיר, המונה כיום כ-15 אלף נפש ועתידה לצמוח לעיר של 100,00 תושבים ואף יותר, תייצר בעצמה תנועות משיכה משמעותיות במרחב. הכביש החדש יסייע בפיתוח המרחב העירוני כולו, ויהווה תשתית לפתרונות תחבורתיים באזור כמו הסעות המונים ונתיבי תחבורה ציבורית.
תכנונה של העיר החדשה חריש שם דגש, בין היתר, על הגברת השימוש בתחבורה ציבורית תוך יצירת עדיפות לתחבורה ציבורית בתוך העיר ומהעיר והחוצה למערכת האזורית והארצית. במסגרת תכנונה של הדרך החדשה וכחלק מתפיסה תחבורתית כוללת, תינתן העדפה לתנועת אוטובוסים בנתיב ייעודי לכך שיבטיח קיצור זמן נסיעה למשתמשי התחבורה הציבורית. כמו-כן ייסלל נתיב אופניים ייעודי לטובת הרוכבים, אשר ידאג לביטחונם בדרך.
במסגרת תכנון הכניסה השנייה הושקע מאמץ רב ליצירת חיבור תחבורתי יעיל לצד צמצום הפגיעה בשטחים פתוחים. נבחנו חלופות שונות והושם דגש על קידום חלופה הממזערת פגיעה בסביבה ובערכים נופיים ויוצרת מעבר אקולוגי משמעותי כחלק מתכנון הדרך.

תאריך:  07/10/2019   |   עודכן:  07/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר כביש גישה חדש לחריש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ואיפה החיבור לכביש 6 ??? ל"ת
מתעניין מאוד  |  7/10/19 18:59
2
500 מיליון ש"ח?
ישעיהו א  |  7/10/19 22:54
3
עתיד חריש בפיתוח רכבת חדרה מזר ל"ת
מזרחי  |  10/10/19 04:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קורס הכבאים החדש שיתחיל בנובמבר הקרוב יכשיר 23 מוסלמים ו-20 דרוזים כלוחמי אש    12 תושבי מזרח ירושלים יוכשרו באופן ייעודי לאיוש התחנות בואדי ג'וז, בשועפאט, באבו גוש ובצור באהר
עידן יוסף
על נתניהו: "לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי"    על הליכוד: "אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כ"ץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי"    על דרעי: "בגידה. נקודה. אין מזה חזרה"
איתמר לוין
העליון דחה את ערעורה של קבוצת אנשי שמאל שביקשה לחשוף את השמות: החשיפה תפגע ביחסי החוץ של ישראל, לא היה מקום לערער על דחיית הבקשה בידי בית המשפט המחוזי
איתמר לוין
שמעון חיות ברח מישראל לאחר הגשת כתב אישום על מרמה והונאה    תחקיר עיתונאי העלה שהוא התחזה לבנו של לבייב, יצר אשליה של עושר וכך הוציא במרמה מיליונים מנשים באירופה
מירב ארד
הפרס הראשון לשנה זו הוענק לוויליאם קלין, פיטר רטקליף וגרג סמנזה שבחנו את תהליכי החמצון של תאים    קבלו פרס של כ-918 אלף דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il