X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הרכישה - לפי שווי ממוצע של 650 מיליון ש"ח קרן ההשקעות הפרטית AMI אופורטוניטיז פאנד המקבלת ייעוץ מאייפקס פרטנרס ישראל תרכוש מעדי צים עד 20% מהאחזקות בחברת האשראי החוץ בנקאי שבשליטתו זהבית כהן תמונה לדירקטורית בחברה
▪  ▪  ▪
זהבית כהן ועדי צים. שותפים

קרן אייפקס רוכשת באמצעות קרן ההשקעות AMI אופורטוניטיז פאנד, עד 20% מהאחזקות בחברת האשראי החוץ בנקאי אס.אר. אקורד, שבשליטת עדי צים (84.43%). שווי השוק הנוכחי של אס.אר. אקורד עומד על כ-572.9 מיליון שקלים. הרכישה הנעשית בשלושה שלבים מבוצעת לפי שווי 650 מיליון ש"ח.
עדי צים הודיע כי הגיע להבנות למכירת עד 20% ממניות החברה שבשליטתו לתאגיד הנשלט בידי קרן ההשקעות הפרטית AMI אופורטוניטיז פאנד, המקבלת ייעוץ מאייפקס פרטנרס ישראל. הצדדים יפעלו לחתימתו של הסכם מחייב ביניהם עד ל-3 בנובמבר 2019.
אייפקס ישראל נכנסת עתה לשוק האשראי החוץ-בנקאי - באמצעות אס.אר אקורד, לאחר שבדקה כמה חברות בתחום זה ומצאה, כי חברה זו נמצאת בצמיחה משמעותית, וכי היא מתנהלת באופן המאפשר רווחיות גבוהה יחסית לחברות אחרות בתחומה. הפרמטרים שנבדקו, בין היתר: איכות ומגוון הלקוחות ומקורות המימון של החברה. שיתוף הפעולה בין הצדדים יאפשר לאס.אר אקורד לגייס הון ממקורות זולים יותר בסיועה של אייפקס ישראל. על-פי הערכות, בדרך זו יתאפשר לחברה להגדיל את הרווחיות באופן משמעותי.
במועד השלמת העסקה תמכור אס.אר. אקורד לרוכשת מניות רגילות ללא ערך נקוב של החברה, בהיקף של 10% מהונה המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה, במחיר של 45 ש"ח לכל מנייה רגילה של החברה. בנוסף, תעניק המוכרת לרוכשת, שתי אופציות, למימוש לפי שיקול דעתה הבלעדי של הרוכשת, לרכישת מניות נוספות של החברה מהמוכרת, אשר כל אחת מהן בשיעור של 5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה במועד חתימת ההסכם.
במסגרת ההסכם, מתחייבת אס.אר. אקורד לכנס את דירקטוריון החברה ולמנות את זהבית כהן, מנכ"ל קרן אייפקס, לדירקטורית. עוד התחייבה החברה כי כל עוד אחזקות הרוכשת מהוות לפחות 5% מזכויות ההצבעה בחברה - אזי באסיפות בעלי מניות החברה אשר על סדר יומן מינוי דירקטורים שאינם דירקטורים חיצוניים או בלתי תלויים לדירקטוריון החברה, יצביע בעל השליטה מכוח כל מניות החברה המוחזקות על ידו בעד מועמד אחד שזהותו תומלץ על-ידי הקרן.
מאייפקס ישראל נמסר: "בשנה האחרונה בחנו מספר חברות בתחום האשראי החוץ הבנקאי, ואנו מאמינים שחברת אס.אר אקורד, חברה מובילה בתחומה, הינה בעלת פוטנציאל צמיחה עצום בזכות שיטות העבודה שלה, ביזור לקוחות איכותי ואיכות ההון האנושי. ישנה סינרגיה גדולה בין פעילותה של אייפקס לאס.אר אקורד ובכוונתנו לפעול בשיתוף פעולה מלא כדי לשמר את תנופת החברה וצמיחתה בשוק האשראי החוץ הבנקאי".

תאריך:  30/10/2019   |   עודכן:  30/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אייפקס רוכשת עד 20% מאס.אר. אקורד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אסי בוזגלו אומר שהמסעדה שניהל בפארק עופר בפתח תקוה קרסה לאחר שאינטל עזבה את המתחם, שכן עובדיה היו 40% ממקורות הכנסותיה
יצחק דנון
המדינה: יובל רוקח, איש מיסוי מקרקעין ברחובות, זייף מסמכים ומסר דיווחים כוזבים, כדי להתחמק מתשלום מס רכישה על דירה ביבנה
איתמר לוין
הממונה על ענייני אוקראינה אמר לוועדת ההדחה בבית הנבחרים, כי מהתמליל הושמטו שמותיהם של ג'ו ביידן וחברת בוריסמה    הדמוקרטים מתכננים לעבור לשימועים פומביים
עידן יוסף
איציק וולף
מצבת הלקוחות של חברת האשראי החוץ בנקאי זינקה לכ-652 מיליון שקל בתקופה ינואר-ספטמבר 2019    מקורות האשראי של החברה גדלו בכ-250 מיליון שקל לכ-464 מיליון שקל    אבי בניהו מונה לדירקטור בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il