X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה נתניהו בוועידת מקור ראשון: "ישראל ביתנו פוסלת חברי כנסת שחובשים כיפות סרוגות או שחורות, אבל הולכת יחד לממשלה שתהיה תלויה בחברי הכנסת האלה שהם שונאי ישראל" פנה בנאומו לגנץ ואמר: "רד מהרעיון המטורלל הזה של ממשלת מיעוט, ניהלנו יחד את מלחמת 'צוק איתן' ואחמד טיבי קרא לנו רוצחים. חייבים ממשלת אחדות רחבה".
▪  ▪  ▪
נתניהו. "חרדת קודש להנהגת המדינה" [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי מדינת ישראל איננה יכולה להרשות לעצמה ממשלה התלויה במפלגות הערביות. בנאום (יום ב', 11.11.19) בוועידת החינוך הלאומית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא בשיתוף עיתון מקור ראשון, אמר נתניהו: "הקב"ה וההיסטוריה נתנו לנו הזדמנות נוספת. אני מתייחס בחרדת קודש אל הפיקדון שנמסר לי - הנהגת המדינה".
עוד אמר: "ממשלה שתהיה תלויה במפלגות הערביות היא סכנה לביטחון ישראל. אני פונה מכאן לבני גנץ. בני, אתה היית הרמטכ"ל במבצע צוק איתן, אנחנו ניהלנו יחד את המבצע הזה, שלחנו לוחמים אל הקרב. אתה זוכר מה עשה אחמד טיבי במהלך מבצע צוק איתן? אחמד טיבי קרא מעל בימת הכנסת בשמות המחבלים שחוסלו בעזה, הוא אמר שצה"ל מבצע פשעי מלחמה. סיעת רע"ם-תע"ל מהרשימה המשותפת דרשה במהלך צוק איתן לפתוח בחקירה נגדי ונגד הרמטכ"ל בני גנץ. במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, הם כתבו שנדרשת חקירה בגין ביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות ברצועת עזה במהלך צוק איתן".
נתניהו תקף עוד ואמר כי בסרטון תעמולת בחירות של הרשימה המשותפת נאמר: 'גנץ, ידיך מגואלות בדם ילדי עזה'. אני שואל אותך, בני גנץ, עם האנשים האלה אתה רוצה להקים ממשלה? ממשלה שתהיה תלויה באחמד טיבי ואיימן עודה? זו סטירת לחי, פשוט סטירת לחי ישירה בפרצופם של חיילי צה"ל הלוחמים שאתה ואני שלחנו לקרב. זה פשוט לא יאומן".
ראש הממשלה הוסיף וביקש מסיעת חוסן לישראל לרדת מהרעיון המטורלל כלשונו של ממשלת מיעוט. "ממשלת מיעוט של השמאל שתלויה באחמד טיבי ואיימן עודה וחברי הרשימה המשותפת שתומכים בטרור ולא מכירים בכלל בזכות קיומה של מדינת ישראל. ואל תגידו לי ממשלת מעבר רק ל-3 חודשים. אסור שהממשלה הזו תהיה אפילו יום אחד, אפילו אחד!".
נתניהו התייחס בנאומו גם לאביגדור ליברמן: "באותה מידה תפסיקו כבר עם הפסילות האלה של אביגדור ליברמן, שמתמרן כל כך בקושי להצדיק שהוא הולך להקים את הממשלה הזו כמו שהוא הגדיר כגיס חמישי, אנשים שלא ראויים להיות בכנסת וראויים להיות ברמאללה כך הוא הגדיר, ועכשיו הוא מתמרן בכל מיני אולטימטומים שאנו אמורים לקבל על עצמנו וגנץ אמור לקבל. פוסלים חברי כנסת שחובשים כיפות סרוגות או שחורות, אבל הולכים יחד לממשלה שתהיה תלויה בחברי הכנסת האלה שהם שונאי ישראל. זה פשוט לא יאומן".
בסיום הנאום קיבל ראש הממשלה מהרב חיים דרוקמן יושב-ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וממנכ"ל המרכז אלחנן גלט תנ"ך עם הקדשה מיוחדת.
במהלך האירוע אמר נתניהו כי החינוך היה תמיד ויהיה תמיד אבן יסוד בקיומו של עמנו, כי מלאכת החינוך כולה נתינה. "היא מאפשרת לגעת בעולם הפנימי של התלמידים הצעירים, מאפשרת לקרב אותם לאופקים חדשים, מאפשרת להעביר בהם ניצוץ של סקרנות וזה הפעולה שעושים המנהלים, המנהלות, המורים והמורות במדינת ישראל. הם עוסקים יום יום בפתיחת דלתות בעולמות מרתקים, יש להם מסירות עצומה לתפקידם והאתגר שלהם הוא קבוע ובכל זאת משתנה כי העולם משתנה. אנחנו צריכים להכשיר את התלמידים גם ליום המחר, במקצועות המדעים והטכנולוגיים, המתמטיקה, מחשבים ולימודי שפות, אבל אני מאמין בד-בבד, דיברנו על זה בממשלה די באריכות, שהרגלי הדור הצעיר חייבות להיות נטועות בקרקע המולדת מתוך חיבור לשורשי עמנו, דבקות במורשתנו, אהבת מדינתנו, ואם אני צריך לסכם את הנושא הזה בשתי מילים, וכך עשיתי בזמנו כראש האופוזיציה: ציונות ומצוינות", דבריו.

תאריך:  11/11/2019   |   עודכן:  11/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: ליברמן הולך להקים ממשלת גיס חמישי
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ובערת הרע מקרבך.....
יוסי מ.  |  11/11/19 19:12
 
- השאלה היא מנין תשיג הכסף
פארוק  |  12/11/19 02:22
 
- השאלה היא מנין תשיג הכסף
פארוק  |  12/11/19 02:22
2
הפניה של ביבי לגנץ
שמחה חן  |  11/11/19 19:34
3
ציפי לבני כמשל
אהוד בנישו  |  11/11/19 19:39
4
ייחרת שמו של גנץ לדיראון עולם.
מדמוני אסף  |  11/11/19 21:32
5
לכאורה ליברמן בבעיה קשה
אקטואלי  |  11/11/19 23:25
6
כבר אין ספק שאיווט מסוגל להקים
קורןנאוה טבריה  |  13/11/19 03:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
יו"ר כחול לבן: "נכון לשקול פשרות מסוימות כל עוד הן יהיו אפשריות מבחינת תפישת עולמנו וישרתו את מדינת ישראל"    יו"ר הבית היהודי: "לא להדיר אף אחד"
מירב ארד
עוד אמר: "עם ישראל רוצה אחדות, ואנחנו כפוליטיקאים צריכים להקשיב לקול הזה של העם"    על תפקידו כשר החינוך אמר: הגעתי לתפקיד לשנים ארוכות
דן מרגלית
מה שביבי עשה הוא קניית כורסת ראש ממשלה בכיסא שר הביטחון    קניית שלטון בביטחון לאומי
ד"ר אסנת עקירב
בישראל טרם הוקמה ממשלת מיעוט מיד לאחר הבחירות, אולם, בעקבות משברים פוליטיים במהלך כהונתן של ממשלות שונות לאורך השנים נוצרו ממשלות מיעוט עם פרישת מפלגות חברות מהקואליציה
מירב ארד
טוען: "אנו נחשפים לאמירות בוטות ביותר ובמיוחד של חברי הכנסת אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, נגד ציבורים ומפלגות"    ביקש להעלות את הדברים בפגישתו הקרובה עם ליברמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il