X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ביטוח רכב הוא אחד מסוגי הביטוחים הנפוצים והמוכרים ביותר, ביטוח אשר ברכישתו מחויב כל בעל רכב בישראל, על-פי חוק. כמובן שמלבד לחיוב החוקי, ביטוח לרכב הוא כמעט בגדר חובה מתבקשת מנקודת מבט רציונלית, שכן תמיד עלולים להתרחש מקרים בלתי צפויים ועלולות לקרות תאונות על הכביש, ובמקרים אלו ביטוח יכול בקלות להציל אותנו מחובות כספיים כבדים.
בעוד מדובר בביטוח מתבקש וחשוב ביותר, חברות ביטוח רבות ושונות מציעות מגוון רחב של פוליסות ביטוח רכב, הנבדלות ביניהן לעיתים בסעיפים רבים ומשמעותיים, ולעיתים רק בנקודות קטנות וזניחות יחסית. בעוד אינספור נהגים ונהגות ישראלים בוחרים לרכוש ביטוח רכב בחברת כלל ביטוח, מעניין לבחון - מה מציעה כלל ביטוח ללקוחותיה ובמה טמונה הפופולריות של פוליסת ביטוח הרכב שלה?
פוליסה בהתאמה אישית - ביטוח רכב בחברת כלל ביטוח
אחד היתרונות המרכזיים שמציעה חברת כלל ביטוח ללקוחותיה הוא פוליסה המותאמת ספציפית לצרכיהם ורצונותיהם, בעוד חברות ביטוח רבות אחרות מציעות אך ורק אפשרות אחת מוגבלת ומקובעת של פוליסת ביטוח רכב. בכלל ביטוח מתייחסים לעבדה כי לאנשים מחתכים שונים באוכלוסייה ובעלי סגנון חיים שונה ישנם גם צרכים שונים בכל הנוגע לביטוח לרכב, ולכן מציעה החברה מספר מסלולים ייעודיים המותאמים ספציפית עבור צרכים מסוימים המאפיינים קבוצות גדולות באוכלוסייה.
לדוגמה, מסלול "כלל מטראז'" הוא מסלול המיועד לנהגים אשר מחזיקים ברכב פרטי אך אינם נוהגים יותר מדי, ולכן "זכאים" להתחשבות מבחינה סטטיסטית (הסיכוי לכך שיהיו מעורבים בתאונה נמוך יותר מאשר זה של רכב המבלה שעות רבות על הכביש מדי יום). מסלול "כלל VAR" הוא מסלול לביטוח רכב במסגרתו מקבלים הלקוחות מצלמת רכב ייעודית ואפליקציה באמצעותה ניתן לשלוט על המצלמה מהסמארטפון, וכך לתעד את כל מה שמתרחש במהלך הנהיגה (מה שיכול להתגלות כמועיל ביותר במקרה של תאונות דרכים, ולסייע להוכיח את זכאותו של הנהג).
גב של חברת ביטוח גדולה ואמינה
סיבה מרכזית נוספת בגינה פונים בעלי רכבים רבים לרכישת פוליסת ביטוח רכב מחברת כלל ביטוח, ולא מאחד מאינספור סוכני הביטוח וחברות הביטוח האחרות, היא העובדה כי כלל ביטוח היא חברת ביטוח גדולה, וותיקה, מוכרת ואמינה. לקוחות רבים מעידים כי הם מרגישים שבמקרה של כלל ביטוח, הם מקבלים יחד עם הפוליסה "גב" של חברה גדולה, מוכרת ואמינה, אשר תוכל בקלות לטפל בתביעות שלהם במקרה הצורך ולא תנסה ככל יכולתה להתחמק מאחריות לתשלום, כמו שנהוג בקרב אינספור חברות ביטוח קטנות, סוכנים עצמאיים וכו'.
חברת כלל ביטוח הוכיחה את עצמה בשנים האחרונות בקרב אינספור לקוחות מרוצים אשר גילו כי כאשר נזקקו להפעיל את ביטוח הרכב שרכשו הטיפול שקיבלו היה מהיר, יעיל ואמין, ללא צורך בביורוקרטיה מייגעת או בריבים עם נציגי שירות.
היכנסו למידע לגבי ביטוח רכב בחברת כלל ביטוח ולקבלת הצעה לביטוח בהתאמה אישית במחיר משתלם

תאריך:  12/11/2019   |   עודכן:  12/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
אלי סאסי
ברט, ראנק בריין, פינגווינים ופנדות - לא, אלו לא שמות שם סדרות ילדים או חנות חיות, אלו הם שיפורי אלגוריתם שיחליטו את אלו אתרי אינטרנט אתם תמצאו כשתחפשו משהו בגוגל
כתיבת המומחים
שלושה כללים שיעזרו לך לבחור מה ללמוד
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il