X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדמיית מלון קבוצת מיינינגר בתל אביב [צילום: יח"צ]
קבוצת המלונות Meininger תפתח מלון ראשון בישראל
המלון צפוי להיפתח במחצית השנייה של 2024 ברחוב לבנדה בתל אביב הפרויקט ממומש בשיתוף עם קבוצת משקיעים ישראלית משרד התיירות ליווה את הקבוצה בכניסתה לישראל

קבוצת המלונות מיינינגר (Meininger) הודיעה (יום ה', 14.11.19) על חתימת חוזה לנכס ראשון בישראל. המלון החדש יוקם יוקם ברחוב לבנדה בתל אביב, ויהווה את המלון הראשון של הקבוצה במזרח התיכון.
מקבוצת מיינינגר נמסר כי צעד זה משקף את חלק מתוכניות הצמיחה של הקבוצה להפעלת יותר מ-35,000 מיטות ברחבי העולם עד 2024. המלון יפעל במבנה היברידי (שימוש מעורב) בן 28 קומות והוא צפוי להיפתח במחצית השנייה של 2024.
הפרויקט ממומש בשיתוף עם קבוצת משקיעים ישראלית הכוללת את חברת גל אמרלד, חברת עץ השקד, חברת י.ד. בארזני, חברת א. חבר, וחברת גלילאו אשכנזי מנהל הפרויקט מטעם היזמים הוא נדב ליסובסקי ועורכי הדין שייצגו אותם היו משרד שימרון מולכו. הצדדים נפגשו בכנס משקיעים של משרד התיירות.
הרעיון ההיברידי של מלונות מיינינגר משלב את השירות והנכוחות של מלון בינלאומי זול עם מתקנים יוצאים מן הכלל, כגון מטבח לאורחים ואזור משחקים. החדרים נעים בין חדרים כפולים מסורתיים דרך חדרים פרטיים עם מספר מיטות ואפשרות למיטה אחת בחדר רב מיטות. העיצוב של כל מלון משקף את אופי הסביבה המקומית ומושך קבוצות מגוונות עם פתרונות אירוח גמישות.
בהודעת ממיינינגר נמסר כי המלון ייבנה במבנה חדש בן 28 קומות ויציע 210 חדרים ו-800 מיטות בקומות 5 עד 14, עם לובי אקסקלוסיבי בקומת הקרקע. "תל אביב היא עיר המארחת אנשי עסקים ותיירים באותם שיעורים", אומר דורוס תיאודורו, מנהל מסחרי במלונות מיינינגר. "הרעיון ההיברידי שלנו, אשר משלב את המאפיינים הטובים ביותר של מלון ואכסניה, משרת היטב את תמהיל האורחים בעיר. אנו נציע חדרים עם שתיים, שלוש, ארבע ושש מיטות. בתל אביב, אנו מקדמים מלון מיינינגר טיפוסי, המשלב את השירות האמין והאיכותי של בית מלון עם היתרונות של אכסניה: ביניהם מטבח לאורחים, אזור משחקים ושטחים ציבוריים נרחבים בהם יכולים האורחים להיפגש ולהתחבר."
מיינינגר מפעילה 29 מלונות היברידיים באירופה הכוללים 4,527 חדרים ו-16,018 מיטות ב-17 ערים אירופיות כגון אמסטרדם, ברלין, בריסל, לונדון, פריז, רומא, סנט פטרסבורג ווינה. הקבוצה מפתחת כעת 16 פרויקטי אירוח. בשנת הכספים 2018/2019, קבוצת המלונאות רשמה שיעור תפוסה של 90%.
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, אמר: אני מברך על הצטרפותה של מיינינגר העולמית שתקדם את התיירות לישראל, ומהווה ביטוי למאמצים הבינלאומיים של משרד התיירות מול היזמים ורשתות המלונאות. לא מעט הודות ללורין מוז'רי, ממונה קשרי משקיעים זרים במשרדנו, כניסתה של ענקית המלונאות, אשר חרטה על דיקלה את התיירות ה-low cost היא צעד נוסף במהלך ארוך טווח, שמוביל משרד התיירות בקידום התיירות העממית בישראל. זאת בעקבות הפרופיל המשתנה של התייר כיום והצורך לאפשר סוגי לינה שווים לכל כיס, שיאפשרו למגוון רחב של תיירים ליהנות ולטייל בישראל".

תאריך:  14/11/2019   |   עודכן:  14/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמיר הלוי /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת המלונות Meininger תפתח מלון ראשון בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
המפכ"ל לשעבר: "מצב מזעזע מבחינה דמוקרטית. זו פגיעה בעצמאות המשטרה"    עו"ד תל צור: "נבחרי ציבור מאבדים חלק ניכר מהזכויות שלהם כאשר הם הופכים לנחקרים"
מירב ארד
במסגרת דיון לעניין ייקור שכר הלימוד במעונות ובמשפחתונים, דרש יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני מענה מידי: "בתוך שבוע מענה שיביא לביטול עליית המחירים, עד אז נעצור את התקציבים למשרד הרווחה", ותקף את משרד האוצר: "אתם לא רוצים לעודד נשים לעבוד, אלא כסף כדי שתוכלו לבוא ולהגיד שאין גרעון גדול"
עידן יוסף
איתמר לוין
הקרן הקיימת ו-12 מתושבי שדרות טוענים, כי "הקרן החינוך לשלום צודק במזרח התיכון" תומכת בחמאס וב-BDS, ולכן אחראית לנזקי הטרור מרצועת עזה
עידן יוסף
טוען כי לא כל ראשי לבן מוכנים לקבל את המתווה בעניין הכרזת מועד הנבצרות של נתניהו    גנץ: מוכן לשקול כל אופציה שתעמוד בעקרונות שלי בהיבטי כתב אישום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il