X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישיבת ראשי גוש הימין
דרעי: ש"ס לא תצטרף לממשלת מיעוט
יו"ר ש"ס: כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו כולל שמירת הסטטוס-קוו נתניהו: "אם זה היה תלוי בלפיד, ברגע האמת היה לובש שטריימל והיה עושה פעמיים ברית מילה" ליצמן נגד רעיונות מהליכוד להתגמשות בנושאי דת: "הייתם מוותרים על בקעת הירדן?!"

55 חברי הכנסת המרכיבים את גוש הימין התכנסו (יום ב', 18.11.19) בכנסת, לישיבת חרום נגד הקמת ממשלת מיעוט.
יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר בישיבה: "אחד הטיעונים ששמעתי לאחרונה להצדקת ממשלת המיעוט שזו התחלה ובהמשך יצטרפו אחרים. אני רוצה להבהיר בקשר לש״ס ומצהיר בצורה הכי ברורה. בשום מצב ובשום זמן לא נצטרף לממשלת מיעוט, נקודה. המתווה היחידי הוא מתווה הנשיא. מי שבונה על ש"ס, שלא יחיה באשליות".
דרעי התייחס לסיכום מתווה דת ומדינה בין ליברמן לכחול לבן זה חיסולו המוחלט של הסטטוס-קוו. אני רוצה לספר, שכחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל, ולחתום לנו כולל שמירת הסטטוס-קוו כלשונו וכתבו והכל כדי להקים ממשלה, לכן ה'הסכם' הזה הוא מהלך ציני.
עוד אמר יו"ר ש"ס: "מאשימים את נתניהו בשמירת הבלוק. והאמת היא, שגם אח נתניהו יגיע למו״מ על כחול לבן לבד, ללא הגוש, הם דורשים שהוא יהיה שני ברוטציה ולא ראשון. לכן זה הוכחה ברורה שהסיפור של הגוש הוא תירוץ והם לא באמת רוצים אחדות. לכן אני חוזר וקורא לראשי כחול לבן, שהם אנשים ראויים ותרמו למדינה: אל תלכו למהלכים פסולים כמו ממשלת מיעוט ושיתוק עם כל ההשלכות הביטחוניות הקשות. יש על השולחן מתווה מצוין. זה מה שהציבור רוצה וצריך".
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, נמנע מלתקוף את ליברמן ורק ציין שהייתה פגישה טובה. נתניהו אמר: "זאת שעת חרום. זהו רגע גורלי בתולדות מדינת ישראל. יש סיכויי שבתוך 48 שעות תקום כאן ממשלה בתמיכת ח״כים תומכי טרור ששואפים להשמיד את מדינת ישראל. הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת תומכי הטרור היא ממשלת חלומות של חמאס. יחגגו גם ברמאללה וגם בטהרן וגם בעזה.
"למה בכחול לבן עושים זאת? לא בגלל דת ומדינה. חברי הסיעות החרדיות יכולים לספר על מה שהציעו להם. אם זה היה תלוי בלפיד, ברגע האמת היה לובש שטריימל מניח תפילין פעמיים ביום אחרי הפרשת חלה, והיה עושה פעמיים ברית מילה. כחול לבן מוכנים לשבת עם חברי הרשימה המשותפת, אבל לא עם חובשי הכיפות בחדר הזה".
יו"ר יהדות התורה, סגן השר יעקב ליצמן נזף במתווכים: ״איך אתם רוצים שנתגמש בנושאי דת? הייתם מוותרים על בקעת הירדן? מציע שתשאירו את הטיפול בנושא הזה לראש הממשלה״.
ליצמן התייחס לחברי כנסת דוגמת מיקי זוהר (ליכוד), שהציע לתמוך בחוק לחילון השבת שקידם בכנסת ה-19 יחד עם חברי כנסת מן האופוזיציה, המאפשר תחבורה ציבורית בשבת וקיום של מסחר.

תאריך:  18/11/2019   |   עודכן:  18/11/2019
+הוועדה המסדרת תתן פטור מחובת הנחה לחוק ההתפצלות של ישראל ביתנו
19:15 18/11/19  |  עידן יוסף

הועדה המסדרת בראשות ח"כ אבי ניסנקורן תתכנס מחר לדון בבקשת ישראל ביתנו לאשר פטור מחובת הנחה לצורך חקיקה מזורזת של הצעת החוק של ח"כ עודד פורר לאפשר ל-7 חברי כנסת לפרוש מסיעתם לאחר שהושג הרוב הדרוש לאישור הבקשה.

+הסתיימה פגישת גנץ-ליברמן
18:35 18/11/19  |  עידן יוסף

לפני זמן קצר הסתיימה פגישה בין יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן. לא נמסר על התקדמות כלשהי או על כוונה לקיים פגישה נוספת.

+פורסם לו"ז הפגישות הפוליטיות של הנשיא
17:50 18/11/19  |  עידן יוסף

לו״ז הפגישות הפוליטיות שיקיים נשיא המדינה ראובן ריבלין מחר, במסגרת המגעים היומיומיים למען הרכבת ממשלה והמאמצים הקדחתניים למניעת בחירות שלישיות. הפגישות נקבעו בהתאם לבקשת המוזמנים ובתיאום מולם. המועדים אינם סופיים ויתכנו בהם שינויים בהתאם לבקשות המשתתפים: בשעה 16:30 יפגש הנשיא עם השר רפי פרץ; בשעה 17:15 עם ח״כ ניצן הורביץ; בשעה 18:30 עם צוות המו״מ הקואליציוני של סיעת הליכוד בראשות יו״ר המפלגה וראש הממשלה בנימין נתניהו.

+נתניהו נפגש עם גדעון סער; שקד עם ליברמן
17:27 18/11/19  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ח״כ גדעון סער במשרד ראש הממשלה בירושלים. מן הליכוד נמסר כי הפגישה עסקה בנושא הפוליטי ובמאמצים להקים ממשלת אחדות לאומית ולמנוע הקמת ממשלת מיעוט מסוכנת. העיתונאית טל שלו דיווחה על פגישה בין אביגדור ליברמן לאיילת שקד. לנתניהו נקבעו פגישות עם נציגי המפלגות החרדיות דרעי, גפני וליצמן בשעה 18:00 ועם נציגי מפלגות הימין פרץ, סמוטריץ' בנט ושקד ב-21:00.

+ליברמן: מאמצים לאחדות - עד רביעי ב-12:00
14:58 18/11/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אומר כי אחר כך איש-איש יהיה לנפשו  ▪  ליברמן מבהיר שוב שהשיחות עם נתניהו הן על ממשלת אחדות ולא ממשלת ימין-חרדים  ▪  "ממשלה צרה היא אסון"

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+עמיר פרץ: ראש הממשלה מסית ומדיר אוכלוסיות
14:16 18/11/19  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ טוען בפתח ישיבת סיעתו כי "נתניהו התחיל את מערכת הבחירות, והיא שוב מבוססת על הסתה והדרה של אוכלוסיות שלמות. הוא לא למד את הלקח ושכח שכשמבעירים את השטח, מאבדים שליטה על גובה הלהבות, וזה חלילה עלול להגיע למלחמה פנימית, שהיא יותר מסוכנת מכל מלחמה אחרת״. יו״ר גשר ח״כ אורלי לוי אבקסיס התייחסה למו״מ הקואליציוני עם כחול לבן: ״הקמפיין שלנו דיבר על מהות, ובאותה מידה בדיוק ניהלנו את המו"מ מול כחול לבן. לא שכרנו ולא דיברנו על תיקים ולא על מקומות שבהם נוכל להאדיר את עצמנו. אני שמחה לומר שרוב הנושאים אכן נפתרו, כפי שהבטחנו״.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
אומר כי אחר כך איש-איש יהיה לנפשו    ליברמן מבהיר שוב שהשיחות עם נתניהו הן על ממשלת אחדות ולא ממשלת ימין-חרדים    "ממשלה צרה היא אסון"
ציפי לידר
או: מי הוא הכובש?    בשולי הכותרות: סער יערוק לכחול לבן?    הכיבוש -המיתוס והמציאות    ולקינוח בקטנה
מירב ארד
ח"כ טיבי: "נתניהו זקוק לטיפול כמעט פסיכיאטרי"    השר יריב לוין בתגובה: "לאור מעשי הרשימה המשותפת צריך לשים אותם בכלא"
דן מרגלית
שחרר את האומה ולך הביתה, ואז נציג מטעם הליכוד יהיה ראש הממשלה הראשון ברוטציה    פשוט, לך לך והנח לרם כספי לסגור בשבילך עסקת טיעון נוחה
זוהר בן-אשר
מר גנץ, אנא התעשת, הזמן את עמיר פרץ, אורלי לוי ואיציק שמולי ואת נציגי המחנה הדמוקרטי, וכן, אפילו את איימן עודה ואחמד טיבי שגם הם יכולים להיות שרים בממשלת ישראל, והקם איתם ממשלה שאותה תציג בפני הכנסת וכולנו נראה למי מבין חברי הכנסת באמת איכפת ממדינת ישראל ומי רוצה לגרור אותנו לבחירות שלישיות
רשימות נוספות
כינוס החרום בגני התערוכה: אף מילה על ליברמן  /  עידן יוסף
"גשרו על פערים, העם לא רוצה בחירות"  /  איציק וולף
התקדמות במו"מ עם ישראל ביתנו  /  איציק וולף
בידי דיקטטורים  /  איתמר לוין
יש להקים ממשלה רחבה  /  שמואל סנדלר
צדיק אחד איין  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il