X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכירים אירנים דנו באפשרות לתקוף בסיס צבאי אמריקני, אך החליטו שלא לעשות זאת כדי להימנע ממלחמה עם ארה"ב מפקד משמרות המהפכה אמר כי ארה"ב, ישראל וסעודיה יושמדו אם "יחצו את הקווים האדומים של טהרן"
▪  ▪  ▪
אירן. מלחמה בכמה זירות [צילום: IRIB]

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגלה כי נמשכים המגעים להקמת ממשלת אחדות. בפגישה (יום ב', 25.11.19) עם ראשי רשויות מקומיות מהליכוד, אמר: "יש לנו עדיין משימה והיא במידת האפשר להקים ממשלת אחדות. המגעים לא נפסקו - הם מתקיימים".
הוא הסביר את המצב הביטחוני בקווים כלליים ואמר: "הדבר דרוש דווקא מטעמים שלא את כולם אני יכול לפרט. יש אתגרים מיידיים והם לא קטנים. תקפנו בעזה לפני שבועיים, בסוריה לפני שבוע. יש מעצמה שחרתה על דגלה להשמיד אותנו והיא מנסה לירות טילים מדויקים נגדנו מאירן, מעירק, מסוריה, מלבנון, מעזה, וצריך להילחם בהם. אני נלחם בהם, לפעמים לבד בעולם. המלחמה הזאת תקבע אם נחיה או נמות. צריך לצייד את צה״ל, ולכן אני הולך לדבר עם בני גנץ ולהעביר עכשיו 4 מיליארד שקלים לצה״ל. נעשה זאת גם מול הצרכים המידיים של השלטון המקומי. המדינה קודמת לכל, אז בואו נשים אותה לפני הכל - גם בתקציבים החיוניים עכשיו לביטחון ולחיים".
דבריו של נתניהו מגיעים לאחר דברים שהשמיע היום מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי, כי ארצות הברית, ישראל וסעודיה יושמדו אם "יחצו את הקווים האדומים של טהרן".
סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי בכירים באירן, בהם גורמים ממשמרות המהפכה, כולל קאסם סולימאני, ומהצבא האירני, תכננו את התקיפה בשדות הנפט של סעודיה בספטמבר האחרון ארבעה חודשים מראש.
על-פי הדיווח, בפגישה של הבכירים בטהרן דנו בסוגיה "כיצד להעניש את האמריקנים, על כך שנטשו את הסכם הגרעין". אחת האפשרויות שנידונו הייתה להפציץ בסיס צבאי אמריקני, כשלכיוון הזה דחפו הגורמים הקיצוניים בפגישה. מה שבסופו של דבר הוריד את האפשרות הזו מן הפרק, הייתה ההבנה שתקיפת בסיס אמריקני תוביל למלחמה מול ארצות הברית.
על-פי גורמים שמעורים בפרטי הפגישה, וששוחחו עם רויטרס, המנהיג הרוחני של אירן עלי חמינאי אישר לתקוף את מתקני הנפט הסעודיים של חברת ארמקו, בתנאי שלא ייפגעו חיילים ואזרחים אמריקנים.

תאריך:  25/11/2019   |   עודכן:  25/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: 4 מיליארד שקל למלחמה מול אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בשלב הראשון "רק 4 מיליארד"
ארי כספי  |  26/11/19 10:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
אילן ריס
רק שיפור מצבנו האסטרטגי בגזרה האירנית ובגזרה הלבנונית בסיום המלחמה יוכל לפצות במידה הראויה על מחיר הקורבנות והנזקים החומריים שיגרמו לנו האירנים ישירות ודרך שליחים
מירב ארד
הרשויות באירן עיכבו את הפקחית לאחר שעלה חשש שהיא נשואת "חומר חשוד"    מדובר בתקרית ראשונה מסוגה מאז החתימה על הסכם הגרעין
מירב ארד
הדגיש: "הגיע הזמן להגביר את הלחץ על אירן"    ראש צוות הפקחים של סבא"א דיווח כי אירן מסרבת לשתף פעולה עם הפקחים של הארגון
עידן יוסף
בשיחה עם אנשי אגף התקציבים באוצר, דיבר ראש אגף המבצעים אהרון חליוה על התקיפה המיוחסת לאירן בסעודיה, והזהיר כי תקיפה כזו יכולה להתרחש גם בישראל    "אלה לא הפחדות, אלה איומים מתפתחים"    נתניהו: "אירן רוצה להשמיד אותנו"
מירב ארד
טהרן תחל להזרים גז אורניום ל-1,044 צנטריפוגות במתקן להעשרה גרעינית 'פורדו'    יו"ר הסוכנות לאנרגיה אטומית באירן הודיע על שימוש ב-30 צנטריפוגות מהדור החדש שמהירותן פי 50 ממה שהותר לאירן בהסכם הגרעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il