X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוטר שהיכה את פיקודיו הועבר לצה"ל ונקנס ב-553.80 שקל רס"ר שביצע חיפוש משפיל על נכה נקנס ב-1,500 שקל 750 שקל קנס לרס"ם שהטריד מינית שתי שוטרות צעירות
▪  ▪  ▪
זיכוי מתקיפה בהר הבית [צילום: מחמוד איליין, AP]

סגן-ניצב עופר דרור, שהיה באותה עת קצין במשטרת ירושלים, השתכר בטיול יחידתי לאילת, נהג בשכרות והטריד מינית מילולית קצינה ששירתה עימו. למרות שמדובר בעבירות פליליות, הוא הועמד רק לדין משמעתי ונדון לקנס של 2,000 שקל. כך מגלה קובץ פסקי הדין המשמעתיים של המשטרה לחודשים יולי-ספטמבר 2019.
כתמיד, מדובר בעונשים קלים במיוחד - גם במקרים המהווים עבירות פליליות. כמו בקבצים קודמים, המשטרה השחירה את שמותיהם של חלק מן השוטרים שהורשעו, וזאת ללא כל סיבה ניכרת לעין. פסקי הדין מגלים שוב, כי המשטרה שמה יותר דגש על עבירות הפוגעות בארגון מאשר על אלו הפוגעות באזרחים ואף בשוטרים. פסקי הדין הכלולים בקובץ:
  • שוטר בשירות חובה היכה וחִשמל כמה שוטרים ושוטרות ששירתו תחת פיקודו, וזאת ללא כל סיבה ותוך שהוא גורם חבלות לאחת מהם. התביעה הסתפקה בבקשה לקנס, בנימוק ששירותו במשטרה הופסק והוא הועבר לצה"ל. בית הדין המשמעתי תיאר במילים חמורות במיוחד את המעשים - וקנס אותו בשני שלישים משכרו, שהם 553.80 שקל.
  • שוטר בדרגת רב-סמל זוכה מאשמת שימוש בכוח מיותר כלפי עיתונאי פלשתיני בכניסה להר-הבית. בית הדין קבע, כי הוא לא תקף את העיתונאי, ואף העיר על העדר מדיניות אכיפה ברורה של המשטרה בנוגע לשימוש בכוח בידי אנשיה.
  • רס"ר תומס כהן ביצע שלא כדין חיפוש בעירום מלא על אזרח, נכה משרד הביטחון. בית הדין הוקיע את המעשה - וגזר על כהן הורדה בדרגה למשך חודש והורה לו לפצות את המתלונן ב-1,500 שקל.
  • שוטר בדרגת רס"ב פלט כדור מאקדחו. בית הדין אומר: "קלות דעת חמורה וחוסר שימת לב מסוכן שאין להשלים עימם" וכשל חמור במיוחד. העונש: קנס של 750 שקל.
  • סמ"ר איתמר אפון ניסה לגנוב ידית של פיינטבול M16 וטען שהורשה לקחת אותה. הוא נדון למחבוש על תנאי ולקנס של 1,349 שקל.
  • סייר תנועה היכה נהג וגרם לו חבלות. בית הדין זיכה אותו מחמת הספק, למרות שקבע שהתנהגותו הייתה פסולה. הנימוק: ייתכן שהוא לא הפעיל כוח בלתי סביר בנסיבות העניין.
  • שני רס"רים ניסו לקבל במרמה החזר של כמה אלפי שקלים תמורת שכר הדירה ששילמו. האחד נקנס ב-1,000 שקל והשני הורד בדרגה למשך חודש.
  • רס"ר זייף חתימה של אחד מחבריו במסגרת תביעת לפיצוי לאחר שלקה בליבו. הוא נקנס ב-1,000 שקל.
  • שוטר בדרגת רס"ם שכח את אקדחו בגלידריה בנתניה ודיווח על כך רק למחרת, לאחר שבעלי המקום מצא את האקדח. העונש: קנס של 1,000 שקל.
  • סמ"ר לשעבר קיבל במרמה 200 שקל עודפים כשכר דירה באמצעות דיווח כוזב. עונשו: קנס של 750 שקל, בשל מצבו הכלכלי הקשה.
  • רס"ר הגיש דיווח כוזב על שכר הדירה שלו ומסר שהוא משלם 1,800 שקל לחודש - 100 שקל יותר מששילם בפועל. הוא הורד בדרגה למשך חודש.
  • רס"ם עבדאללה ויסאם הטריד מינית שתי שוטרות צעירות ששירתו עימו. הוא הועמד לדין משמעתי למרות שמדובר בעבירה פלילית ונקנס ב-750 שקל.
  • רס"ל עומר אשכנזי תקף אזרח ולאחר מכן זייף דוח פעולה בניסיון להצדיק את מעשיו. מדובר בעבירות פליליות. הוא נקנס ב-750 שקל.
  • לוחם יס"ם בדרגת רס"ר פלט כדור מאקדחו בביתו. עונשו: קנס של 500 שקל.
  • שוטר בדרגת רס"ם ביצע עבודות פרטיות ללא היתר, ביקש וקיבל במוסך הנחה של 500 שקל וקיבל מקבלן חיצוני של המשטרה חומרי בנייה לשימושו הפרטי. הוא נדון לקנס של 900 שקל.
  • פקד שמשון קבדה, שהיה ראש משרד התנועה במשטרת רחובות, היכה אזרחית שהשתוללה בתחנה ולא דיווח על האירוע. הוא נדון להורדה בדרגה למשך שישה חודשים.
  • רס"ם משה רשף ניסה ליצור קשר אינטימי עם נהגת אותה תפס בנהיגה בשכרות. הוא הורד בדרגה למשך ארבעה חודשים.

תאריך:  28/11/2019   |   עודכן:  28/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קנס לסגן-ניצב שנהג בשכרות והטריד מינית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אם זה לא היה עצוב
עודד הנודד  |  28/11/19 19:13
2
אם זה לא היה עצוב
עודד הנודד  |  28/11/19 19:13
3
אם זה לא היה עצוב
עודד הנודד  |  28/11/19 19:13
4
עושים צחוק מהחוק
עודד הנודד  |  29/11/19 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
איסור הפרסום - למרות שמדובר כבר באישום ולא בחשד, למרות שההגנה הסכימה שיש ראיות לכאורה, למרות העניין הציבורי המוגבר בשל זהות הנאשם ובניגוד לפסיקת ביהמ"ש העליון
איתמר לוין
המחוזי דחה את ערעוריהם של עופר גולן ויונתן אוריך על ההיתר למשטרה לחפש בטלפונים שלהם, למרות שהחיפוש הראשוני היה בלתי חוקי    החיפוש עוכב כדי לאפשר פנייה לעליון
איתמר לוין
בג"ץ הורה להעמיד לדין שוטר שירה למוות בערבי    הפרקליטות טוענת שמדובר בהלכה חדשה וקשה ביותר    השוטר: פסק הדין סותר עקרונות יסוד פליליים ומינהליים
איתמר לוין
המשטרה לא העבירה לפרקליטות הקלטות ותמלילים שתמכו לכאורה בטענה להתעללות של גבר באישה ובילדיו - והפרקליטות התעלמה מהתרעת עורכת דינה של המתלוננת על מחדל זה    ערר לא הועבר במשך 16 חודשים
איתמר לוין
שוב: שוטר ביצע חיפוש בצורה פסולה    חברת רמי שבירו לא צייתה להוראה להציג מסמכים    חבר מועצת עיריית חדרה יפצה על האמירה "יא נואפת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il