X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סייע להפרת אמונים של בכירים לשעבר במשרד החקלאות, להם שילם תמורת תשדירים בפינה טלוויזיונית שהפיקה חברה לה ייעץ העונשים: תשעה חודשי עבודות שירות וקנס של 900,000 שקל
▪  ▪  ▪
הבכירים דרשו את התשלום

היחצ"ן ויועץ התקשורת רונן משה ירצה תשעה חודשי עבודות שירות וישלם קנס של 900,000 שקל על חלקו בפרשת ישראל ביתנו. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, אימץ (יום א', 1.12.19) את הסדר הטיעון בין הצדדים.
משה הודה בעבירה של סיוע להפרת אמונים, בהסדר טיעון בעקבות הליך גישור. בתחילת העשור הנוכחי היה משה יועץ לחברת גריי קונטנט, אשר רכשה בשנת 2010 מערוצי הטלוויזיה את דקת השידור שלפני מהדורות החדשות המרכזיות בשעה 20:00, ושידרה בהן פינה קהילתית-לאומית. משה הודה, כי בשנת 2013 שילם סכום כסף מסוים לאמנון ליברמן, שהיה אז יועצו של שר החקלאות דאז, יאיר שמיר, ולטלי קידר, שהייתה יועצת בכירה לשר.
ליברמן וקידר רתמו את הגורמים הרלוונטיים במשרד החקלאות, לכך שהמשרד ירכוש מחברת גריי קונטנט תכנים שישודרו באותה פינה, ועשו זאת כאשר הם מצויים בניגוד עניינים. המשרד שילם לחברה 2.3 מיליון שקל, וזו שילמה למשה 360,000 שקל תמורת שירותיו מול משרד החקלאות. מאוחר יותר לחצו עליו ליברמן וקידר שיעביר להם סכומים נוספים, אך הוא סירב.
שגיא אומר: "אף שאין להקל ראש בחומרת המעשים, וזו נלמדת גם מהיקף הסכומים המדוברים וגם מהפגיעה באמון הציבור במערכות הציבוריות ובמשרתי הציבור, ברור כי במקרה דנן, הצטברו להם יחדיו מספר נתונים אשר יש במשקלם המצטבר כדי לתמוך במסקנה בדבר סבירותו של הסדר הטיעון". הוא מצביע על כך שליברמן וקידר הם שביקשו את הכסף, על הודאתו המהירה של משה, על חלוף הזמן ועל הקנס הגבוה בהרבה מן הסכום שקיבל משה כתוצאה מן העבירה. שגיא מציין, כי קידר נדונה לעשרה חודשי מאסר על קבלת שוחד, ולכן עונשו של משה סביר גם בהתייחס לפרשה הספציפית.
את המדינה ייצגו עוה"ד ענבל לוי וליאור אחרק, ואת משה - עוה"ד רועי בלכר ורוית צמח.

תאריך:  01/12/2019   |   עודכן:  01/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבודות שירות וקנס ליחצ"ן רונן משה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ישראל ביתנו
יואב יצחק
הנציב דוד רוזן פתח במה שמכונה: "קדם בירור", בעקבות פניית News1 - המתבססת על עדות מרדכי (מוצי) דהמן שהעיד במשטרה במסגרת פרשת ישראל ביתנו    העדות: קצין מלהב 433 הדליף מידע לבכירים במפלגה; וכן: ליברמן פנה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובירר עמו האם יש חקירה והאם מבוצעות האזנות סתר לפאינה קירשנבאום    למרות העדות, פרקליט המדינה שי ניצן והפרקליט המלווה מאור אבן-חן נמנעו מתשובה ל-News1: מדוע לא הועבר הטיפול בנושא לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים    ליברמן מאותרג
יואב יצחק
ישראל ביתנו וליברמן בראשה הפעילו מערך של עמותות, בהן: עמותת עזרא העולמי, עמותת ביתנו עולמי, ועמותת הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית    העמותות שתוקצבו בחלקן מכספים קואליציוניים ומתקציבים ממשלתיים - שגויסו בסיועם של בכירי ישראל ביתנו, פעלו כזרועה הארוכה של ישראל ביתנו ולשם האדרת שמו של ליברמן    פעילות זו סותרת את החוק    למרות זאת, ליברמן טרם זומן לחקירה    ראו גם: תגובת הפרקליטות ותגובת News1.
יואב יצחק
ליברמן זכה לכיסוי אוהד מאתר יזרוס    בין ישראל ביתנו למנהלי יזרוס התקיימו קשרים שכללו תשלומי כספים    כספים הועברו ליזרוס גם מגורמים שקיבלו כספים קואליציוניים מישראל ביתנו    עם פרוץ החקירה בפרשת ישראל ביתנו נמלט מיכאל פלקוב לאוקראינה    אלכס גולדשטיין נעצר ומיד עם שחרורו מכר את יזרוס לקבוצת ארנון מוזס, איש סודו של ליברמן    הארכיון של יזרוס, שכלל ראיות שהיו עלולות להפליל את ליברמן, הושמד    עדות גולדשטיין בביהמ"ש נעלמה באופן מסתורי    ליברמן טרם נחקר
יואב יצחק
חשדו של ליברמן נגד נתניהו הוביל לקרע ביניהם ולעילת נקמה, כביכול, מצד ליברמן    בתגובה לפניית News1 - היועמ"ש לשעבר יהודה וינשטיין הפריך האשמותיו של ליברמן כאילו נתניהו הוא שבישל את החקירה נגד ישראל ביתנו    וינשטיין הדגיש: "ספק אם ידע עליה בכלל. לא היה ולא נברא משל חלום היה"
יואב יצחק
למרבה התדהמה, ליברמן מתנהל באופן הזוי: הוא מאשים את נתניהו בבישול חקירת פרשת ישראל ביתנו ובחשיפות בעניינו ב-News1 ולכן הוא מסרב לנהל עמו מו"מ    ליברמן מציג בתקשורת את תנאיו להקמת ממשלת אחדות: חוק הגיוס, פתיחת מרכולים ותחבורה ציבורית בשבת וכו', אך הוא מסרב לנהל מו"מ רציני    בפועל, שיקוליו זרים: ליברמן חושש מחקירות נגדו ונגד בניו; הוא פועל לסילוק נתניהו מהזירה הפוליטית מתוך מניעי נקמה; ומשיג לעצמו חסינות מהפרקליטות ומהתקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il