X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר ב-21 מוצרי פסטה מתוצרת "ברוטו" האיטלקית אותם מייבאת שופרסל החברה הודיעה העל הורדת המוצרים מהמדפים הלקוחות יוכלו לקבל החזר
▪  ▪  ▪
המוצרים שבהם נמצאו חקרים [צילום: יח"צ]

חברת שופרסל פרסמה (יום ה', 5.12.19) הודעת ריקול למוצרי פסטה מהמותג הפרטי שלה בשל חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי הפסטה. מדובר במוצרי פסטה מתוצרת ברוטו איטליה שתוקפם פג עד ספטמבר 2021, הציבור מתבקש שלא לצרוך אותם.
המוצרים לגביהם תקפה ההודעה הם אריזות 500 גרם של הפסטות הבאות: טליאטלה, פנה ריגטה, פוסילי, פרפלה, קונקיליוני, לומקה ריגטה, ספגטיני מספר 3, ספגטי מספר 5, מקרוני בוקטיני מספר 14, פטוצ'יני לינגוויני, פוזילי חיטה מלאה, ספגטי חיטה מלאה, פוזילי 3 דקות, גנצ'טי 3 דקות, מאפלדה, טריקולור, טריקולור פרפלה ודפי לזניה. בנוסף נכללות בהודעה גם אריזות 400 גרם של קלמרטה וקזרציה ואריזת 250 גרם של קנלוני.
שופרסל הודיעה כי עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות והיא פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת ומבקשת מהציבור שלא לצרוך אותם. היא תציע זיכוי כספי ללקוחות שצרכו אותם, אך לא הודיעה דבר לגבי פיצוי.
לקוחות שרכשו את המוצרים יכולים לפנות לקבלת החזר כספי בגינם. בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה.

תאריך:  05/12/2019   |   עודכן:  05/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
אחריה בדירוג נמצאות בנגקוק ולונדון    איסטנבול סוגרת את העשיריה הראשונה עם 14 מיליון מבקרים    המגמה המסתמנת בקרב התיירים - חיפוש אחר חוויה חדשה, מקומית ובמקום פחות צפוף
איציק וולף
ח"כ גדעון סער הצהיר כי יתמודד בפריימריז על ראשות הליכוד במטרה לנצח    "אם הליכוד יילך עוד פעם לבחירות בראשות נתניהו אנחנו נמסור את השלטון לשמאל למרות שהציבור אוחז בעמדותיו של המחנה הלאומי"
איציק וולף
הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בעיריית ירושלים אישרה עידכון למדיניות התכנון לשכונת הבוכרים בעיר, שהתאפיינה עד היום בבנייה נמוכה, וקבעה כי ניתן יהיה לבנות בשכונה בניינים בני שש קומות
איציק וולף
קבוצת יעקבי סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2019 בהפסד של 33.9 מיליון שקל    חלק ניכר מההפסד נובע ממחיקת השקעתה באורתם, ומערבויות שהעמידה לכיסוי חובותיה של אורתם
איציק וולף
שבוע לפני פיזור הכנסת מודיע יו"ר ישראל ביתנו בראיון כי לא יצטרף לממשלה צרה מאף צד וכי לדעתו אפסו הסיכויים לממשלת אחדות    "נתניהו וגנץ קיבלו החלטה אסטרטגית לא ללכת לאחדות, שתי המפלגות נושאות באחריות לעוד בחירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il