X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדירוג השנתי של הסרטונים והקליפים הנצפים ביותר מגלה שהשיר ״שבט אחים ואחיות״, הגיע למקום השני בדירוג הקליפים החמים ביותר ״ממה את מפחדת״ של אייל גולן ובניה ברבי הוא הקליפ הפופולרי של השנה סניוריטה של שון מנדס הוא הקליפ האהוב ביותר
▪  ▪  ▪
[צילום: דני מולושוק, AP]

YouTube פרסמה (יום ה', 5.12.19) את רשימת "Rewind"- הדירוג השנתי של הסרטונים והקליפים הנצפים ביותר בישראל ובעולם ב-2019. הדירוג מביא את הרגעים הכי גדולים, הטרנדים הבולטים, היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה החולפת.
2019 הייתה השנה של ״שבט אחים ואחיות״ - הקליפ הרשמי ומחוות של אמירם טובים ומשטרת ישראל מככבים בצמרת הסרטונים החמים ביותר עם מעל ל-30 מיליון צפיות.
היוטיוברים שנכנסו השנה לעשרת הסרטונים האהובים ביותר הם אלי אליהו, עם ״משפטים של מורים״, קווין רובין עם סרטון הפרידה (שלא קרתה) מבת זוגו, מוטי אהרנוביץ עם ביבי נתניהו נגד בני גנץ - קרב ראפ ורז ספני עם הסרטון שקרא להחזיר ארצה את הנער רוהן פרז שגורש מישראל לפיליפינים. בעקבותיו, עשרות ישראלים העלו סרטונים אישיים ל-YouTube וחזרו על הדרישה להשיב את הנער לישראל.
השנה, פרקים ותכנים של כלי תקשורת ישראלים תפסו את מקומם של אודישנים וביצועים מתוכניות ריאלטי של שירה שכיכבו בדירוגים בשנים קודמות: כתבה של ynet אודות הבתים של האלפיון העליון, פרק הבכורה של ״החיים הסודיים של בני 4: ישראל״ של yes, פרק הבכורה של "מצולמים" של HOT ו-מה אתם הייתם עושים אם הייתם נתקלים בילדה ענייה בחנות צעצועים של רשת.
לראשונה, YouTube מפרסמת את רשימת חמשת היוטיוברים הצומחים ביותר בישראל. רשימה זו מתייחסת ליוצרים בפלטפורמה שהחלו להעלות תכנים רק לאחר ה-1.1.2019. במקום הראשון מדורגת לורן אליהו, הבת של היוטיובר המצליח אלי אליהו. ״אחשלירוח״ סדרת הרשת בכיכובם של קווין רובין ולי בירן, ותוכנית הבידור ״ישראל בידור״ גם מככבים ברשימה.
הקליפים החמים ביותר בישראל
לראשונה מאז 2014, קליפ של אייל גולן מדורג במקום הראשון עם ״ממה את מפחדת״ הדואט של גולן עם בניה ברבי. עומר אדם, שדורג בשנה שעברה במקומות הראשון, השלישי והעשירי, דורג השנה במקום הרביעי עם ״יעשו לנו כבוד״, ובמקום העשירי עם ״תגידי לי שטוב לך״.
עדן חסון, אליעד ומרגי נכללו השנה בפעם הראשונה בדירוג עם ״כפיות״, ״מסע״ ו״הזוג הזה״ בהתאמה. הלהיט הבינלאומי של נטע ״באסה סבבה״ הגיע למקום השמיני והיא הזמרת היחידה, ששיר סולו שלה מופיע בדירוג השנה.
רשימת עשרת הקליפים החמים של 2019 בישראל מסתכמת ב-180 מיליון צפיות. לערוצים שכלולים ברשימה יש מעל ל-3.6 מיליון עוקבים.
הקליפ הנצפה בעולם - Old Town Road
Old Town Road של ליל נאס X הוא הקליפ הנצפה ביותר ברחבי העולם ב-2019. סניוריטה, של שון מנדס הוא הקליפ שזכה להכי הרבה לייקים ב-YouTube. היוטיובר MrBeast הצליח לממש את השם השאפתני של הסרטון שלו Make this video the most liked video on YouTube, ודורג במקום הראשון ברשימת עשרת הסרטונים האהובים ביותר בשנה החולפת וגבר על PewDiePie, ערוץ ה-YouTube עם המספר הגדול ביותר של עוקבים בעולם.

תאריך:  05/12/2019   |   עודכן:  05/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
תקף את שקד: מנהיגת הימין הסהרורי דואגת להעביר את המיסים למדינה ההלכה שהיא מקדמת    קרא לרה"מ שלא לסגור את שדה דב והבטיח לפעול להעלאת שכר המינימום
מירב ארד
עו"ד עדס הסבירה: "אין לנו תקציב בחירות. אין לנו עודפים כדי להתחיל להביא ציוד. אי-אפשר לנוע קדימה כל עוד אין ודאות של מועד בחירות"
איתמר לוין
חברת רוטשילד ניהול נכסים תשלם מע"מ על פעילותה בישראל בשיווק הקרנות והבנקאות הפרטית של קבוצת רוטשילד    השופטת סרוסי: השירות ניתן גם לתושבי ישראל ולא רק לקבוצה הזרה
מירב ארד
מדובר ב-21 מוצרי פסטה מתוצרת "ברוטו" האיטלקית אותם מייבאת שופרסל    החברה הודיעה העל הורדת המוצרים מהמדפים    הלקוחות יוכלו לקבל החזר
מירב ארד
אחריה בדירוג נמצאות בנגקוק ולונדון    איסטנבול סוגרת את העשיריה הראשונה עם 14 מיליון מבקרים    המגמה המסתמנת בקרב התיירים - חיפוש אחר חוויה חדשה, מקומית ובמקום פחות צפוף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il