X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רפורמת סימון המוצרים יו"ר איגוד המזון: "לחנך את הצרכנים שלא יפחדו, ולא לתקוף את התעשייה" מנכ"ל תנובה: איש לא סיפר לנו שיש סימון ירוק. קראתי על כך בעיתון"
▪  ▪  ▪
חטיפים. לקראת סימון ירוק [צילום: פלאש 90]

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור איתמר גרוטו, אומר כי המשרד רואה ירידה בהשמנת ילדים בישראל. בוועידה השנתית בראשון לציון של איגוד תעשיות המזון הישראלית, Ifood, אמר (יום ג', 10.12.19) גרוטו בהתייחסו לסימון המוצרים הצפוי: "מזון יכול להיות גם מעובד וגם בריא. היום יש שיטות להוריד דרמטית את רמת עיבוד המזון. צריך להבדיל בין המזון אולטרא מעובד למזון מעובד באופן קל".
מנכ"ל קבוצת תנובה, אייל מליס, אמר בכינוס: "בשם תעשייני המזון נעלבתי כשפתחתי את העיתון וראיתי שיש סימון ירוק ואיש לא סיפר לנו. זה השיח שהמאסדר והתעשייה צריכים לייצר?!".
שלום זידלר, יו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים ויו"ר מועצת המנהלים של קבוצת ויסוצקי: "הסימון האדום לא צריך להפחיד את הצרכן אלא ליידע אותו שהמוצר שהוא רוכש הוא בטוח וטעים, אבל עליו לרכוש אותו במידה. אסור לתקוף את התעשייה בססמאות ריקות, אלא לחנך את הצרכנים".
מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי בן אסייג, אמר כי "אחד האתגרים של התעשייה הוא איך מצליחים להמשיך לקיים תעשיית מזון משגשגת בתקופה שבה התשומות מתייקרות, האסדרה מכבידה ויש קיפאון מוחלט במחירים".
מנכ"ל יוניליוור, ענת גבריאל: "אם אנחנו מסתכלים על אוכלוסיות כדור הארץ, בעוד מספר שנים נצטרך עוד שני 'כדורי ארץ' כדי להאכיל ולהכיל את כולם. אי אפשר להאכיל את אוכלוסיות העולם כפי שעשינו לפני 50 שנה. תעשיית הפודטק קריטית לכולנו על מנת שנוכל להאכיל את אוכלוסיות העולם״.
מנכ"ל שטראוס, אייל דרור: "אורח החיים משתנה, ופחות אנשים רוצים לבשל. אין ספק שצריך לעשות שינוי, ואפשר היה לעשות את הדברים בצורה טובה יותר, אם היינו מייצרים דו-שיח יחד עם המאסדר".
מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות, הראל חייקין: "איכות הסביבה והאחריות התאגידית הם בראש מענייננו. בעיקר בשנים האחרונות. אם בישראל מייצרים מיליון טון פלסטיק, תעשיית מיכלי המשקה בישראל מהווה רק שלושה אחוזים. מתוך שלושת האחוזים האלה 60% נאספים. אנחנו משקיעים בכך מיליוני שקלים דרך תאגיד אל"ה״.
הפרופסור אורי לזמס, מהפקולטה להנדסה ביוטכנולוגית בטכניון: "אני יכול להגיד שישראל היא אור לגויים גם בתחום זה. החדשנות בתעשיית המזון הישראלית היא מקור עלייה לרגל מהעולם״.
מנכ"ל ובעלי חברת "מאיר בייגל", גלעד זילברברג: "בסוף היום מזון הוא דבר שאנחנו רוצים להנות ממנו. כל דבר צריך לעשות באיזון. אני חושב שהרפורמה הזאת לא נכונה לצרכן ואני מקווה שלא נצטער עליה בעוד עשרות שנים".
מנכ"ל עוף טוב, רמי אייזיק: "יש חיסור איזון מסוים בין משרדי הממשלה. מצד אחד אנחנו בהיבטים מסוימים תחת משרד החקלאות ובאחרים תחת משרד הבריאות. הסנכרון לא מלא".
עו"ד גליה שגיא, מנכ"ל איגוד המזון: ״אלה היו שנים מאתגרות לענף המזון בישראל. אפשר היה לקטר על המצב, אבל אנחנו בחרנו להסתכל על זה באופן חיובי כי אוכל הוא רגש, הוא קסם. מי שיושב כאן מייצר את הקסם הזה. להיות תעשיין היום זה אקט ציוני".

תאריך:  10/12/2019   |   עודכן:  10/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מזון יכול להיות גם מעובד וגם בריא"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הדירות, בנות 2-4 חדרים לצד דירות גן, צפויות להימסר למגוריט למטרת השכרה ארוכת טווח, בעוד כשנה במפרט משודרג
מירב ארד
אמר: "אני מתמודד כדי לנצח"    הבטיח: "אם אבחר לראשות הליכוד, אוביל אותו לניצחון ולהקמת ממשלה"    בסיור בשטחי E1 הבטיח סער: "דין E1 כדין הר חומה"
מירב ארד
חברי ועדת הכספים סברו שלא נכון לדון בסוגיה כבדת משקל ללא דיון מעמיק בעת שכזו ובמסגרת ועדה זמנית. סוכם כי התקנות לא יעלו, והן ידחו בחצי שנה אם יתקיימו בחירות וואם לא, אז בשלושה חודשים
איתמר לוין
הממונה על התחרות, מיכל הלפרין, תנהל מו"מ עם הבנקים לפתרון שתי הסוגיות שנותרו: חלקו של הבנק המאוחד בענף היהלומים והשלכות גידול אפשרי של מזרחי ל-20% מכלל המערכת
מירב ארד
ברקת שלח מכתב לראש העיר חיפה, וקרא לה לחזור בה מהחלטתה לסגור את בתי הספר בעיר בפני תלמידים מהעדה הדרוזית    השר קרא תקף את ההחלטה וכינה אותה "החלטה גזענית שאין לה מקום בשום מקום בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il