X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ריבלין בבסיס תל נוף: "אנחנו צריכים לדעת לתגמל את העושים במלאכה כדי שלא יעלו שאלות כאלה, כי לאנשינו אין תחליף ואסור שיהיה להם במצב בו מצויה מדינתנו. במצב הביטחוני שלנו אסור לנו בשום אופן לאבד את צה"ל כצבא העם״
▪  ▪  ▪
[צילום: מארק ניימן/לע"מ]

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוב מכניס ראשו לנושא שנוי במחלוקת, והפעם: סוגיית הפיכת צה"ל לצבא מקצועי. בביקור (יום ג', 10.12.19) בבסיס תל נוף של חיל-האוויר, התייחס ריבלין לשאלת רעיון הפיכתו של צה"ל לצבא מקצועי בחלק מהזירות הלוגיסטיות והטכנולוגיות ודחה את האפשרות מכל וכל.
״אנחנו משרתים את העם שלנו כי אם לא נשרת אנחנו, מי ישרת? במצב הביטחוני שלנו אסור לנו לוותר על האפשרות של צה"ל כצבא העם באשר הוא", אמר ריבלין. "אני יודע שמפקדי צה"ל עושים כל שניתן על-מנת להעניק לכל המשרתים את המירב שניתן מהשוק הישראלי. אנחנו צריכים לדעת לתגמל את העושים במלאכה כדי שלא יעלו שאלות כאלה, כי לאנשינו אין תחליף ואסור שיהיה להם במצב בו מצויה מדינתנו. במצב הביטחוני שלנו אסור לנו בשום אופן לאבד את צה"ל כצבא העם״, דבריו.
בתום דבריו ביקש הנשיא לחזק את ידי המשרתים ואמר בהערכה רבה: "אני יודע שהמחיר שאתם משלמים על השירות שלכם הוא מחיר אישי. רואים את הסימנים שלו בבית, על הפנים של הילדים, ובני ובנות הזוג. אני רוצה שתדעו שבכל מקום במדינה, כל אחד ואחת מהאזרחים, יודעים מהו גודל ההקרבה שלכם, ומעריכים אותה באופן עמוק, ומכל הלב. אתם אנשינו הטובים ביותר, ואני מחזק את ידיכם - אל תיפול רוחכם, גם אם אנחנו לא מצליחים להביע מספיק בבירור את הערכתנו אליכם. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזו כדי לומר, עכשיו ולמפרע, בשמי, ובשם כל העם בישראל - תודה על השעות, תודה על הלילות, תודה על ההקרבה, על ההתנדבות, ועל הנכונות להתגייס, תמיד, בלב שלם ובנפש חפצה".
מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין אמר בכינוס: ״בחיל-האוויר משרתים חיילים, קצינים ונגדים מכל החברה בישראל ואנחנו גאים על כך. לך אדוני הנשיא, אני רוצה להביע את התודה וההערכה מכולנו על כל התמיכה והנוכחות שלך בפעילויות של החיל בכל התחומים וגם ביום הזה בו אנו דנים בתוכנית העבודה השנתית של חיל-האוויר״.
לאחר מכן סייר הנשיא ביחידה האחראית על שיתוף הפעולה האווירי עם צבא גרמניה וקיבל סקירה על האימונים המשותפים של שני החילות המניבים העשרה הדדית. בסיום ביקורו פגש את לוחמי טייסת "דורסי הלילה", לה הוענק צל"ש רמטכ"ל על פועלה במבצע חילוץ הלוחמים מהמבצע בחאן יונס בשנה שעברה. הנשיא לחץ את ידי הלוחמים והביע הערכה עמוקה למקצועיות ואומץ הלב שהפגינו.

תאריך:  10/12/2019   |   עודכן:  10/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מזכירת הכנסת הכריזה על הצעות החוק בנושא    בבוקר תכונס הוועדה המסדרת לאשר את הקדמת הדיון וכן הצעת חוק לשינוי המועד כך שהפעם יחול ביום שני ולא בשלישי כרגיל
יצחק דנון
מנחם מאנדל תובע 4 מיליון שקל מרוברט גזיאל וחברת פיטוסי נדל"ן ובנייה, בטענה שלא פרעו הלוואה שהעמיד להם בשנת 2012
עידן יוסף
מדובר בדחייה השלישית של פעימת המתווה, לינואר 2021, זאת נוכח פגיעה משמעותית בפדיון מגדלי הדגים בישראל    משרד החקלאות: "מאז הורדת המכס, הייצור המקומי של קרפיון אמנון ובורי ירד בכמעט חצי"    יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "בקצב הזה בעוד שנתיים לא יהיה ייצור מקומי"
איתמר לוין
צו איסור פרסום על יתר הפרטים הנוגעים לחקירה, בעקבותיה הועבר דנקנר מכלא מעשיהו לכלא ניצן    דנקנר מרצה שלוש שנות מאסר על הרצת מניות אי.די.בי כאשר היה בעל השליטה בקונצרן
עידן יוסף
רבע ממשקי הבית קיבלו התראה על חריקה מהבנק    ל-31% ממשקי הבית היהודיים יש משכנתה לעומת 4% ממשקי הבית הערביים    לשני שלישים יש חיסכון בקרן פנסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il