X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלרון: עו"ד שפיק רפול והתנועה לאיכות השלטון עתרו לאחר מיצוי הליכים שנעשה מן השפה ולחוץ בלבד; הקדמת הבחירות גרמה לכך שמדובר בסוגיות "שאינן מצריכות הכרעה שיפוטית לעת הזו"
▪  ▪  ▪
נתניהו. מתפטר מתפקיד שר [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

בג"ץ דחה על הסף (יום ה', 12.12.19) שתי עתירות שביקשו להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתפטר מתפקידו בשל החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגיש כתב אישום נגדו. השופט יוסף אלרון קובע, כי העתירות לקו באי מיצוי הליכים ו"עניינן בסוגיות שאינן מצריכות הכרעה שיפוטית לעת הזו".
העתירות הוגשו בידי עו"ד שפיק רפול והתנועה לאיכות השלטון. אלרון אומר, כי שניהם מיצו את ההליכים רק מן השפה ולחוץ ולא העניקו לנתניהו ולמדינה די זמן להשיב לפניותיהם. "בנסיבות אלו, בהן העותרים לא הותירו בידי המשיבים זמן סביר הנדרש כדי לבחון את טענותיהם ולגבש מענה להן, אין לראות בפנייתם המוקדמת של העותרים אל המשיבים בבחינת מיצוי הליכים מהותי", הוא אומר.
יצוין, כי התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ מיד לאחר פרסום החלטתו של מנדלבליט, ועתירתה נדחתה על הסף בשל אי-מיצוי הליכים. לאחר אותו פסק דין, פנתה התנועה למנדלבליט במכתב בן שני עמודים, וכעבור יומיים עתרה לבג"ץ. כאמור, גם הפעם נקבע שלא מדובר במיצוי הליכים כנדרש.
עוד אומר אלרון, כי לאחר שהוחלט על הקדמת הבחירות ולא ידוע מה יהיו תוצאותיהן, "מתייתר הצורך כי בית המשפט יכריע כעת בסוגיות שמעוררות העתירות דנן". לבסוף הוא מציין, כי הודעתו של נתניהו על כוונתו להתפטר עד 1 בינואר מתפקידיו המיניסטריאליים, מייתרת את החלק בעתירות שדרש להורות לו לעשות זאת. רפול והתנועה חויבו בהוצאות של 6,000 שקל כל אחד.
השופטים נעם סולברג וג'ורג' קרא הסכימו על אלרון. את התנועה ייצגו עוה"ד אליעד שרגא, תומר נאור ואביתר אילון; את נתניהו ייצגו עוה"ד מיכאל ראבילו ואבי הלוי; ואת המדינה - עוה"ד ענר הלמן, רן רוזנברג ואודי איתן.

תאריך:  12/12/2019   |   עודכן:  12/12/2019
+רציפות
11:55 12/12/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

שלוש מאות עדים מהתביעה, ועוד מאות עדים מההגנה  ▪  זה סיפור מההפטרה  ▪  וגילויים שהפרקליטות העלימה, וחקירות חוזרות של עדי המדינה, ועיכובים משום שנתניהו יבקש לעצור את ההליכים עד שיאשרו לו מימון מהתקציב או רשות לקבל כסף מהבן דוד העשיר

נתניהו. ביקש מהדוד העשיר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחו שתי עתירות שדרשו מנתניהו להתפטר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
}}}תיקים1000,2000,3000,4000
נתניהו מגה חשוד.  |  12/12/19 16:12
2
חבורת דבילים
אלטע קאקער  |  12/12/19 20:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אברהם בנמלך
שלוש מאות עדים מהתביעה, ועוד מאות עדים מההגנה    זה סיפור מההפטרה    וגילויים שהפרקליטות העלימה, וחקירות חוזרות של עדי המדינה, ועיכובים משום שנתניהו יבקש לעצור את ההליכים עד שיאשרו לו מימון מהתקציב או רשות לקבל כסף מהבן דוד העשיר
יובל כהן
נתניהו, כך עולה מהקלטות וצילומי סתרים שהציג עד המדינה, הציע לרופא כוס קפה בתמורה לכך שזה האחרון יקדם את טיפולו הרפואי ואף יספק לו את הסם הפרמקולוגי פרצטמול, הידוע בכינויו "אקמול"
דן מרגלית
מה אינו נכון בדיווח הכספי שלך למבקר המדינה שגרם לשופט יוסף שפירא להמליץ בפני היועץ המשפטי ד"ר אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נוספת נגדך?
דן מרגלית
בהתחלה הסיתו דניאל פרידמן ואמיר אוחנה וביבי נגד מערכת שלטון החוק    תומכיו - קורבנות של תסמונת שטוקהולם - הוסתו והוסטו להאמין בזה
מרדכי ליפמן
רוח המרי, שלא ידעה מעצורים, החלה במאבק בנתניהו    עכשיו מכה בכולם, בכירה במשרד המשפטים: ..."לפיכך חשוב שהדרג הפקידותי יכיר בכוחו לעצב מדיניות בנושאים קרדינליים    המגמה החשובה היא העתקת מרכז הכוח השלטוני ויכולת ההכרעה המעשית בשאלות של מדיניות, מהדרג הפוליטי הנבחר לדרג הפקידותי הממונה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il