X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במרס השנה ביצעה בואינג שינויים חד-צדדים של תכנון מערכת ההגנה מפני ברקים של המטוס מהנדסים ב-FAA טוענים כי השינויים בוצעו בטרם קיבלה החברה את האישור הדרוש
▪  ▪  ▪
רשות התעופה הפדרלית

הרגולטורים באר"הב החלו בבדיקת עמידתום של מטוסי ה-787 דרימליינר בפני ברקים, לאחר שמאז חודש מרס השנה, ביצעה חברת בואינג שינויים תכנונים במטוס שהפחיתו את עמידתו בפני ברקים, כל זאת מבלע שהשינויים קיבלו את אישור רשות התעופה הפדרלית (ה-FAA).
כלי טיס כמו מטוסי ה-787 מורכבים ברובם מרכיבים הדורשים הגנה מורחבת מפני ברקים, זאת בהשוואה למטוסי מתכת מסורתיים, זאת בין היתר משום שהכפניים שלהם מלאות בדלק, ועל כן חובה שיהיו מוגנות מפני אפשרות להצתה במקרה של פגיעת ברק בכנף המטוס.
לטענת חברת בואינג, שינן שכבות הגנה נוספות מפני פגיעת ברקים על סיפון מטוס ה-787. כמו-כן, ציינו בחברה כי כל שינוי עיצובי נבק ביסודיות ואושר על-ידי ה-FAA.
אולם, מהנדס בכיר של ה-FAA התנגד נחרצות לשינויים. מהמכתב ששל דה-פזיו בנובמבר עולה כי עוד לפני שרשות התעופה הפדרלית אישרה את השינוי העיצובי, ייצרה בואינג 40 דרימליינרים עם השינויים המדוברים. במכתבו מדגיש דהפזיו, כי ה-FAA דחה את השינוי כבר ב-22 בפברואר בטענה כי לא הובאה בפניו כל הוכחה לכך שתמנע הצתה של מיכלי הדלק במקרה שתתרחש פגיעת ברק.
דה-פזיו מציין כי ה-FAA ביקש לאחרונה מבואינג לבצע הערכות סיכון נוספות ביחס לסיכון פיצוץ פיצוץ מיכלי הדלק כתוצאה מפגיעת ברק, במטוס הדרימליינר. הוא גם ציין במכתבו כי "אמנם אנו מעריכים שה-FAA נוקטת סוף-סוף בפעולה בנושא זה, טולם אנו מודאגים מאוד מכך שהרשות מבקשת כעת מבאוינג לספק ניתוחים כדי לאפשר לה לקבוע אם יש צורך בפעולות מתקנות כלשהן".
נראה כי בואינג נקטה בפעולות שעשויות להפר את דרישות ה-FAA מלכתחילה על-ידי נקיטת צעדים חד-צדדים לשינוי תכנון מערכת ההגנה מפני ברקים של המטוס.

תאריך:  14/12/2019   |   עודכן:  14/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נבדקת עמידות מטוסי 787 דריימליינר בפני ברקים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון הודיע כי המפלגה שהקים יחד עם ח"כ איילת שקד תרוץ בבחירות הקרובות באופן עצמאי ובמנותק ממפלגות ימין אחרות    "תנועת הימין החדש מתמודדת באופן עצמאי כמפלגה לאומית ממלכתית, של כל העם"
איציק וולף
מטוס הדרימליינר החדש 'באר שבע' יושבת למשך כשבוע לאחר שאחת מכנפיו פגעה בעמוד חשמל בעת שהמטוס נגרר לעמדת החניה בשדה התעופה של לאס וגאס
איתמר לוין
ידון בערעוריו של טראמפ על פסקי דין שחייבו את רואי החשבון שלו ושני בנקים לחשוף מסמכים כספיים ודוחות מס בפני התביעה במנהטן ושלוש ועדות בבית הנבחרים
איציק וולף
גורם בצבא קוריאה הצפונית טען שניסוי הטילים האחרון שביצעה מדינתו נועד להרתיע מדינות אחרות ובהן ארצות הברית    "כוחות עוינים ובהם ארצות הברית צריכים להימנע מלהתגרות בקוריאה הצפונית"
איתמר לוין
הנוסח המלא של כתב האישום נגד טראמפ בפרשת אוקראינה, שאישרה ועדת המשפטים בית הנבחרים ומוגש לאישור המליאה - הצפויה לאשר אותו גם היא ולהעבירו לסנאט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il