שני אלימלך וארבעה חשודים נוספים זומנו לשימוע בחשד לתרמית במיליוני שקלים במכירות טלפוניות (טלמרקטינג). כך הודיע (יום א', 22.12.19) משרד המשפטים.
לפי כתב החשדות, בשנים 2018-2015 פעלו החשודים במסגרת תוכנית מרמה שיטתית כלפי ציבור של קורבנות, לרבות אוכלוסיות מוחלשות בהן קשישים, באמצעות אנשי קש וחברות שהקימו - "סופר לייף", "קנייה זהב", "קונים ונהנים", "קניה בטוחה", "גוד סרוויס" ו"קנייה לבית". המעורבים מסרו לקורבנות, כי האחרונים הם חברים במועדון של אחת מחברות המרמה, ועל סמך מצג מטעה זה נדרשו בעילות שונות לשלם אלפי שקלים, לרוב באמצעות כרטיסי האשראי.
על-פי החשד, בכוונה למקסם את כמות הקורבנות, החשודים ניהלו והעסיקו בחברות המרמה עשרות עובדים, רובם טלפנים, שפעלו בהנחיית אלימלך. הטלפנים פנו לקורבנות באמצעות פרטי התקשרות שסיפקה אלימלך ושיווקו את תוכנית המרמה, בין היתר תוך הפעלת לחץ, הפחדה והתקשרויות בלתי פוסקות עד שקיבלו במרמה מהקורבנות את פרטי האשראי שלהם לצורך ביצוע חיוב באלפי שקלים לקורבן.
על-פי החשד, אלימלך עשתה שימוש בחשבוניות פיקטיביות או מזויפות בסך 12 מיליון שקל, לא דיווחה על מלוא ההכנסה מהפעילות העסקית וביצעה עבירות של
הלבנת הון. בנוסף, על-פי החשד, באלפי עסקות עברו אלימלך וחלק מהחשודים על חוק הגנת הצרכן - אי-גילוי פרטים בעסקת מכר, הטעיה בתנאי ביטול העסקה והשפעה בלתי הוגנת. הם יצרו עשרות פעמים קשר טלפוני עם מתלוננים, למרות שהללו דרשו מספר פעמים לחדול מכל. כתב החשדות מייחס לאלימלך ולחלק מהחשודים גם שימוש במידע שלא כדין ופגיעה בפרטיות.
במהלך תקופת הפעלת החברות במרמה על-ידי אלימלך, התקבלה על-פי החשד הכנסה בסך 20 מיליון שקל, תוך ביצוע עבירות מס והלבנת הון. ליתר החשודים מיוחסות מרמה, הלבנת הון ועבירות מס בהיקף שבין 800,000 שקל ל-10 מיליון שקל.
המדינה מייחסת לאלימך עבירות רבות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במרמה בעורמה ותחבולה בעבירות מס, קשירת קשר לפשע, הלבנת הון, פגיעה בפרטיות, עבירות מס, עבירות בנוגע לניהול מאגר מידע ועבירות לפי חוק הגנת הצרכן.
לחשודים האחרים, אשר שימשו כבעלי החברות ולטענת המדינה לקחו חלק בתוכנית המרמה, מייחסת המדינה עבירות רבות של סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במרמה בעורמה ותחבולה בעבירות מס, קשירת קשר לפשע, סיוע להלבנת הון, עבירות מס, ולחלקם גם עבירות לפי חוק הגנת הפרטיות והגנת הצרכן.