X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר האיחוד הלאומי קורא לבית היהודי ולעוצמה יהודית להיות קשובות לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות על המקדימות בליכוד: "מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה"
▪  ▪  ▪
השר בצלאל סמוטריץ' [צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]

שבוע אחרי הודעת האיחוד בין הבית היהודי לעוצמה יהודית, יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ', מבקש להסיק מהבחירות המקדימות בליכוד מסקנות כלפי גוש הימין: "גם הציונות הדתית חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו". מדובר בהתייחסות פומבית עקיפה ראשונה לנושא החיבור בין המפלגות.
סמוטריץ' בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על נצחונו, וכתב: ברכות לרה"מ נתניהו על נצחונו בבחירות לראשות הליכוד. ברכות לליכוד ולגדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה".
מקורבי סמוטריץ׳ אמרו לעיתון מקור ראשון: ״אין בכוונתו להיכנס לרשימה שמבוססת על הסכם הבית היהודי עם עוצמה יהודית בלי לקבל את אמון הציבור. לא נהיה חתומים על תעודת הפטירה של מפלגת הציונות הדתית בבחירות האלה״.
יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שהתייצב בגלוי ובפרסום חוצות לצידו של נתניהו, אמר: "כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה' ממשלת ימין חזקה, שתשמור על הצביון היהודי של המדינה".
יו”ר יהדות התורה, סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן, התקשר לברך את נתניהו: "זכית לאמון מלא של מפלגתך שיביא להצלחה וניצחון בבחירות הקרובות לכנסת. נמשיך לשמור על בלוק הימין, באחדות ובאחריות, ובעזרת השם נוכל להקים יחד ממשלת ימין ערכית וחזקה לאחר הבחירות".
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר בתגובה: "תתעוררו כי אין חדש תחת השמש ועולם כמנהגו נוהג. תוצאות המקדימות בליכוד לא שינו דבר. חייבים להתעשת ולהבין שהצבעה לנתניהו או לגנץ בבחירות הקרובות, תשפיע באופן ישיר וכואב על הכיס של כל אחד ואחת מכם".
מפלגת העבודה-גשר הגיבה: "התוצאות בליכוד מראות על ניתוק מהעם. לראשות התנועה העממית והממלכתית שהוביל מנחם בגין נבחר אדם המואשם בשלושה כתבי אישום חמורים. הליכוד העממי והממלכתי נגמר היום סופית".

תאריך:  27/12/2019   |   עודכן:  27/12/2019
+"עכשיו הזמן להתאחד כדי לנצח"
14:20 27/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה נאם אחרי ההישג במקדימות ואמר: "זה ניצחון כביר כי כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי"  ▪  ביעדים שהציב: להביא להכרה אמריקנית בהחלת ריבונות ישראלית על כל הישובים ביו"ש  ▪  "העתיד בידינו אם רק נצא להצביע בבחירות הקרובות"

נתניהו. הישגי 30 שנה ב-3 שנים [צילום: פלאש 90]
+"אם בג"ץ ימנע מנתניהו להרכיב ממשלה - יש לנו פתרונות יצירתיים"
11:01 27/12/19  |  עידן יוסף

‏ח"כ דוד ביטן במסר מאיים לשופטי העליון: "אם בג"ץ ימנע מנתניהו להרכיב ממשלה - יש לנו פתרונות יצירתיים". בראיון לרדיו 103 הוסיף ביטן: ‏"אם הקבוצה של גדעון סער תתנגד לחסינות - הם גמרו את הקריירה שלהם בליכוד".

+מרצ במגעים לצירוף איש בל"ד למפלגה
10:59 27/12/19  |  עידן יוסף

במפלגת מרצ מחפשים ערבים שישתלבו ברשימה. יו״ר המפלגה ניצן הורוביץ נפגש עם ראש עיריית סכנין לשעבר ואיש בל״ד מאזן גנאים בניסיון לצרפו למפלגה (מקור ראשון).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ': לגלות קשב בציונות הדתית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ההודעה של מפ' העבו' הכי מצחיק ל"ת
בן הארץ  |  27/12/19 10:57
2
}}}כל עניין דתיים וחרדים=כתות ל"ת
מסוכנות לעם+מדינה  |  27/12/19 14:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף, איתמר לוין
נתניהו הגיב בסיפוק: בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות    סער: אנחנו עומדים מאחורי נתניהו    ליברמן: התוצאות לא שינו דבר    העבודה-גשר: הליכוד מנותק מהעם
איציק וולף
116,048 מתפקדי הליכוד יוכלו לממש את זכותם ולבחור מי יעמוד בראש מפלגתם בבחירות לכנסת ה-23    חלק מהקלפיות נפתחו לפני השעה 9:00    יו"ר מטה סער: מנעו ממשקיפי סער להיכנס
איציק וולף
רקטות נורו מרצועת עזה לעבר אשקלון ועוטף עזה בזמן ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באשקלון במסגרת קמפיין הפריימריז בליכוד שיתקיימו מחר    אין נפגעים בירי
איציק וולף
ועידת מפלגת העבודה אישרה את המשך השותפות עם מפלגתה של ח"כ אורלי לוי אבקסיס    אושר ביטול הפריימריז לרשימת העבודה ואושרה בקשת היו"ר פרץ לקבלת שיריונים
איציק וולף
שרת המשפטים לשעבר טוענת שהחלטת התובעת בבית הדין הפלילי הבינלאומי נגד ישראל הוכיחה שהמדיניות הישראלית עד היום הייתה שגויה    "צריך לעבור להתקפה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il