X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התקשורת מפרסם שימוע לעידכון תעריפים על-מנת להגביר את רמת התחרות, ולאפשר לציבור מגוון רחב יותר של מסלולים לבחירתו בקצבים של 100, 200 ו-500 מגה
▪  ▪  ▪
הוט. "פגיעה בתחרותיות"

משרד התקשורת פרסם (יום ב', 30.12.19) שימוע שמהותו עידכון תעריפי שירות הגישה רחבת הפס המנוהלת (BSA) ברשת הוט, על-מנת להתאים את רמת התעריפים הסיטונאיים ברשת זו לרמה המאפשרת תחרות, ולהביא לידי ביטוי את שינויי המחיר לצרכן שבצעה הוט בחלוף הזמן.
מדובר בשימוע לעידכון תעריפים על-מנת להגביר את רמת התחרות, ולאפשר לציבור מגוון רחב יותר של מסלולים לבחירתו בקצבים של 100, 200 ו-500 מגה.
השימוע ממתקיים לנוכח טענות מצד ספקיות דוגמת סלקום ופרטנר, כי המחיר הקמעונאי שגובה חברת הוט (HOT) מהצרכן, נמוך ביחס למחיר הסיטונאי הגבוה אותו הן משלמות לה, מה שמשאיר להן רווח זעיר עד אפסי ואף שלילי. השוק הסיטונאי ברשת הוט כמעט לא פעיל בשנתיים האחרונות והספקיות עובדות בעיקר על תשתית בזק. בשבוע שעבר גם סלקום חדלה לעבוד עם הוט.
במסגרת עידכון זה וכמופיע בהמלצה, שוקל המשרד לבצע שימוש בתעריפיה הקמעונאיים הנוכחיים של הוט לשירותי אינטרנט כנקודת ייחוס מתאימה (בניכוי מע"מ), מהם תבוצע הפחתה חד-פעמית של אומדן למרכיב המרווח הקמעונאי. התעריפים המתקבלים יהיו תעריפים חד-שלביים שאינם תלויים בהיקף צריכת הקיבולת לשינוע נתונים ברשת הוט, ואינם מושפעים מהם.
המשרד צופה כי עידכון תעריפים זה יאפשר לספקי השירות להציע הצעות המתחרות בחבילות המשווקות היום על-ידי הוט, בהתבסס על תשומות הנרכשות ממנה בשוק הסיטונאי. וזאת למרות פרקטיקות התמחור בהן נוקטת הוט, אשר מונעות את התפתחות התחרות המבוססת על רפורמת השוק הסיטונאי ברשתה ופוגעות במאמצי המשרד ליצירת מגרש משחקים תחרותי יותר הפועל לטובת הצרכנים.

תאריך:  30/12/2019   |   עודכן:  30/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהלך להפחתת המחירים הסיטונאיים בהוט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
משה מור תובע 11.9 מיליון שקל מ-רן הרינג, רעייתו ובניהם בטענה שלא פרעו הלוואות במיליוני שקלים שהעניק להם מאז שנת 2011
יצחק דנון
רכב ישיר ג.א.ד.י תובעת 4.5 מיליון שקל מאבי חמו, שהחזיק ב-20% ממניותיה, ומאחיו אלעד חמו בטענה שהוציאו ממנה כספים שלא כדין
מחלקה ראשונה
רודן עירק סדאם חוסיין נתלה בבגדד
עידן יוסף
רה"מ פנה ליו"ר הכנסת והודיע על כוונתו    כחול לבן: הוועדה המסדרת תכונס ברביעי כדי לדון בנושא    ניסיון לגייס את ליברמן להתנגד לחסינות
עידן יוסף
השר לבט"פ פנה בבקשה חריגה לוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים לבחון האם קיימת מניעה לכל אחד מחמשת המועמדים לתפקיד המפכ"ל ונציב השב"ס מחשש שבחינת מועמד אחד לכל תפקיד תעכב את המינויים החיוניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il