X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
עם אילו אתגרים מתמודדים נהגים בחורף? מה כוללת חוויית הקרח של פורשה? ואיפה תזכו לתרגל החלקות כוח מבוקרות בלמבורגיני? כל מה שכדאי לדעת על תיירות נהיגת חורף אתגרית
▪  ▪  ▪
[צילום: שאטרסטוק]

יצרניות רכב מובילות ברחבי עולם מציעות בשנים האחרונות קורסי נהיגה אתגרית בשלג. הטרנד התיירותי החם מציע חוויות נהיגה מסמרות שיער במכוניות נחשקות, ורשימות ההמתנה אליהן ארוכות כמו הפקקים בדרך לחרמון עם פתית השלג הראשון.
אתגרי החורף
בצפון אמריקה, אירופה ומקומות נוספים בעולם, מתמודדים נהגים בעונת החורף עם אתגרים שונים לגמרי ממה שרובנו מכירים. זה מתחיל בשכבת כפור חלקלקה על הכביש שיכולה להסיט את הרכב במקרה של התנגשות קלה וממשיך עם שלג כבד שיורד בקצב מהיר יותר מיכולת הפינוי של המפלסות ומצמצמים את טווח הראיה; גשם שיורד וקופא בעת המפגש עם הכביש או השמשה; שלג שנצבע שחור ויוצר אשליה של כביש; ימים של חשכה מתמדת ואחרים בהם השלג מחזיר את אור השמש ומסנוור; בעלי חיים שמנסים להימנע מהשלג העמוק ומשתמשים בכביש ונהיגה ברכב שאינו ערוך לעונה שעלולה לגרום לנהג להיתקע באמצע שום מקום.
אם אתם מתכננים להגר למקום בו שורר חורף אמיתי, נמליץ לכם להירשם לכמה שיעורי-נהיגה; בקורסים שנפרט עליהם מייד תתמודדו עם אתגרים מגניבים בלבד.
אגב, אם אתם מתכננים לשכור רכב שיקח אתכם לקורס המוטורי, חשוב שתהיו מודעים לסכנות, התמרורים והתקנות המקומיות, וודאו שהרכב שאתם שוכרים מתאים לנהיגה בחורף. בבואכם לבצע השוואות מחירים ושאתם בודקים כמה עולה ביטוח מקיף לרכב, כדאי שתעשו קצת מחקר מקדים, בדיוק כמו בארץ - אנחנו לא בקיאים בכל העניינים, אבל יודעים לספר לכם שאם אתם עושים את זה בגרמניה למשל, חברות הביטוח לא מכסות נזקים שנגרמים בעקבות תאונה אם לרכב אין צמיגי חורף ייעודיים.
סילבוס לסמסטר החורף של פורשה
מתחשק לכם לנהוג במסלול מושלג בפורשה 911? בחודשים ינואר-פברואר תוכלו לעשות זאת ב-The Porsche Ice Experience שבמקגליס (Mecaglisse), קוויבק. במשך ארבעה ימים תהיו צמודים למדריכים מומחים שילמדו אתכם לבלום, לתקן את המהירות ולקחת את הסיבוב בלי לעוף בשני מסלולים ייעודיים. אם קנדה קצת רחוקה מדי, תוכלו לפקוד את המסלולים שנמצאים בלוי (Levi) פינלנד, בהם נערכים אירועי "חוויית קרח" בדרגות מיומנות שונות.
אקדמיית החורף של למבורגיני באלפים
פורשה אפשר אולי למצוא בקוויבק, אבל בשביל לנהוג בלמבורגיני תצטרכו לקפוץ לאקדמיית החורף שבאלפים האיטלקים. במשך 8 ימים בפברואר תוכלו להשתתף ב-amborghini Esperienza Accademia Neve ולנהוג במודל ה-Huracán EVO במסגרת הביקור. חבילת הנופש של למבורגיני כוללת בנוסף לאימוני החלקות כוח מבוקרות ואחיזת הגה, וכוללת לינה במלון סקי יוקרתי וארוחות.
חוויית חורף עם BMW
יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו מזמינה אתכם להשתתף במגוון חוויות נהיגת חורף. ברשימת האירועים תמצאו כאלה המתאימים למיומנויות נהיגה שונות, ואם זמנכם קצר, גם הדרכות בנות חצי יום בלבד. הפעילויות נערכות באזור זולדן (Sölden) שבאלפים האוסטריים, במייסאך (Maisach), בוואריה ובאריפלוג (Arjeplog) שנמצא במרחק יריקה מחוג הקוטב.
שיעור חובה עם מרצדס
אם אתם מעדיפים את הגרמניה שלכם מתוצרת מרצדס, בדקו את האפשרויות הרבות של אקדמיית AMG. סמסטר החורף שלה מתקיים ב-Lakeview Resort קנדה, והקורסים בני ארבעה הימים שהיא מציעה כוללים תיאוריה, לימודים מעשיים והשתתפות ב"מרוץ האלופים".
חוג בקוטב עם אאודי
גם אאודי מבית פולקסווגן מזמינה אתכם לחוג הקוטב שבצפון פינלנד להדרכות בנות שלושה-חמישה ימים ב-S4 Avant; או יומיים וחצי בשבדיה, בהם תנהגו ב-S5 Sportback. תוכנית הלימודים כוללת דריפטינג ותרגולי נהיגה בשלג עמוק ועל קרח ואם תרשמו לארסמוס בשבדיה תתרגלו גם נהיגה תחרותית במסלול של מקצוענים.

תאריך:  02/01/2020   |   עודכן:  02/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il