X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאות פעילי נעם, יחד עם ראשי ורבני המפלגה התכנסו בירושלים הרב צבי טאו: "במקום שאין אנשים השתדל להיות איש - ובמקום שאין מפלגה אז עלינו גם להיות אנשים" אבי מעוז: "ההיסטוריה מלמדת שדווקא מי שהלך בדרך האמת - הצליח לדורות"
▪  ▪  ▪
אבי מעוז [צילום: יח"צ]
הרב דרור אריה

אלדד רבינוביץ'

הרב צבי טאו

בשכונת בית וגן בירושלים, ערכה (יום ה', 9.1.20) מפלגת נעם כינוס למאות מפעיליה בו הכריזה על פתיחת מפקד למפלגה. המפלגה כבר הודיעה כי לא הספיקה להיערך כראוי לבניית מוסדות המפלגה לבחירות הקרובות ולכן תכין עצמה להתמודדות בבחירות הבאות.
בנעם מצביעים על העדר בית לציונות הדתית ומקווים כי המפלגה תהיה "החלופה הרעיונית של הציבור הלאומי-יהודי בישראל", כלשונם. בכינוס השתתפו הרבנים צבי ישראל טאו, ישעיהו דורון, אלעזר נאה, קובי דביר ואחרים.
הרב צבי טאו דיבר בכינוס על הצורך במפלגת נעם: "במקום שאין איש השתדל להיות איש ובמקום שאין מפלגה ששמה לב לדבר היותר מהותי והיותר נצרך לקיומנו ועתידנו - אזי עלינו להיות אנשים, ולא משום שאנחנו גאונים ולא משום שאנחנו מחפשים שם בהיסטוריה.
"אנחנו ניגשים בענווה ובהכנעה לשרת את עמנו, עבד לעם קדוש על אדמת הקודש, ואנחנו כולנו יחד כולנו תפילה ואנחנו בעצם מוציאים לפועל את מה שכל המדינה וכל העם כולו בתוך תוכו הוא מאמין ושואף וצמא, ויהי ה' אלוקינו עמנו כאשר היה עם אבותינו אל יעזבנו ואל יטשנו ונהיה בע"ה מבורכים למדינה טהורה, קדושה, והולכת וצומחת עד צמיחת הישועה".
הרב דרור אריה, יו"ר נעם, דיבר על הדברים שבכוונת נעם לתקן: "השבת נרמסת, המשפחה הנורמלית נדחפת אל מחוץ למרחב הלגיטימציה, ואת מקומה מנסים לתפוס עיוותים חשוכים מימות סדום, מצרים וכנען. באנו לארץ הקודש להקים ממלכת כהנים וגוי קדוש, ולא כדי להשחית את עתידנו לבטלה".
בכינוס נשא דברים גם אבי מעוז, ממייסדי המפלגה: "מדינה בה בתי המשפט מבטלים את חוקי הכנסת ומתעלמים מבחירת העם, זה לא נורמלי. מדינה שמעודדת עלייה של יהודים ומגרשת מסתננים שהגיעו אליה בניגוד לחוק, זה נורמלי! אבל מדינה שמעלימה עין ומטמיעה לתוכה אלפי מסתננים זה לא נורמלי. צה"ל חזק ומנצח, זה נורמלי, אך כאשר שיקולי מגדר ישפיעו על האינטרסים וההתנהלות של צה"ל, זה לא נורמלי. ממשלת ישראל שמושלת, ולא ממשלת עומק של קרנות זרות ותקציבים מממשלות אחרות, זאת מדינה נורמלית.
"ההיסטוריה מלמדת שדווקא מי שהלך בדרך האמת, הוא זה שהצליח לדורות. האמת שלנו היא כל כך פשוטה וישרה ואיש לא יוכל לכבות אותה. נעם הסירה את הפחד מלדבר על מה שמנסים להסתיר מאתנו", דברי מעוז.
בנוסף דיברו באירוע גם עו"ד אלדד רבינוביץ וסא"ל (מיל') אייל תם. הרב צבי קוסטינר שלח ברכה מצולמת לאירוע. בסיום הכינוס, הכריזו בנעם על פתיחת המפקד למפלגה. מאות הפעילים צפויים להתחיל בימים הקרובים לפקוד מתפקדים למפלגה. לפעילים חולקו ערכות עזר עם חומרים אשר יסייעו להם בהסברה.
בחומר ניתן למצוא בין השאר חוברת עם חומרי מחקר על השתלטות ארגונים זרים על משרד החינוך, על צה"ל ועל גופי ממשל נוספים.

תאריך:  09/01/2020   |   עודכן:  10/01/2020
+סקר: המשותפת מזנקת, הבית היהודי עוברת
01:26 10/01/20  |  עידן יוסף

סקר ישראל היום (מאגר מוחות): כחול לבן 34; הליכוד 30; הרשימה המשותפת 15; יהדות התורה 8; ש"ס, ישראל ביתנו 7; הבית היהודי-עוצמה יהודית, העבודה-גשר, המחנה הדמוקרטי 5; הימין החדש 4; האיחוד הלאומי 0 (1%); המפלגה הירוקה 0 (0.2%). גוש הימין - 54, גוש השמאל - 44.

+סמוטריץ' ופרץ נועדו: "פגישה באווירה טובה"
23:28 09/01/20  |  עידן יוסף

הסתיימה פגישתם של השרים רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', ובהודעה משותפת מטעמם נאמר כי התקיימה באווירה טובה וכי השניים דנו באפשרויות הפוליטיות השונות להיערכות הציונות הדתית לבחירות. הם הסכימו שיש לחתור לאחדות רחבה ככל הניתן וסיכמו על המשך הדו-שיח הישיר ביניהם בימים הקרובים.

+העבודה-גשר: ניגוד העניינים של ינון - קשקוש
22:39 09/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר צוות התגובות של העבודה-גשר ח"כ רויטל סויד אומרת כי הליכוד ממשיך לנסות להלך אימים על יועמ"ש הכנסת וכי זימונו להעיד במשפט נתניהו טכני לגמרי וידוע זה מכבר, וכמו 'ניגוד העניינים' לא היה עולה עכשיו כלל אלמלא פסק שמותר לכנס את ועדת הכנסת, כדי שתדון בעניין החסינות. סויד: "ובכלל, מה זה הקשקוש הזה? הליכוד מתכוון שגם עדי התביעה יריב לוין, גלעד ארדן, זאב אלקין וצחי הנגבי יימנעו מהצבעה בעניין חסינות נתניהו? בכל זאת, 'ניגוד עניינים'. וזה השותף שכחול לבן כה מייחלת לממשלה איתו".

+מתווה פרץ: אמשיך לעמוד בראש המפלגה
22:03 09/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הבית היהודי מציע מתווה למיזוג המפלגות, תוך שימור כסאו של רפי פרץ כיו"ר המפלגה המשותפת עד שנה לאחר הבחירות  ▪  מתהדק הקשר בין בנט לסמוטריץ'  ▪  הלילה: פגישת פרץ-סמוטריץ'

פרץ. מיזוג מלא [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כולנו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"במקום משפחה נורמלית - עיוותים חשוכים מסדום, מצרים וכנען"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מרבנים יש לצפות יותר שכל ואמת
בן נאמן  |  10/01/20 07:59
2
טיפשות
מגיב ותיק  |  10/01/20 09:28
3
לדתות להציע:חושך
זה מה יד  |  10/01/20 09:55
4
תיחמון בהורמונים משפיעים על מח
אף אחד  |  10/01/20 10:55
5
דברים נכונים
משה, עורך-דין  |  10/01/20 12:58
6
תדרוך מחמ"ל השמאל
המתדרך  |  13/01/20 16:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
הבית היהודי מציע מתווה למיזוג המפלגות, תוך שימור כסאו של רפי פרץ כיו"ר המפלגה המשותפת עד שנה לאחר הבחירות    מתהדק הקשר בין בנט לסמוטריץ'    הלילה: פגישת פרץ-סמוטריץ'
איתמר לוין
חיות: המינוי מעורר לכאורה קושי רב, משום שנעשה בעיצומם של המגעים להקמת ממשלה חדשה - אך אין לפסול אותו כעת    קובעת לעתיד: ממשלת מעבר יכולה למנות שר רק במקומו של מי שפרש לחלוטין או שאינו יכול למלא תפקיד מיניסטריאלי מסוים
טל בן-יעקב
נתניהו מבקש למשוך עוד ועוד זמן בכל הנוגע לענייניו המשפטיים, כולל ללכת לעוד ועוד בחירות    ישנן כמה סיבות מדוע הוא עושה זאת    הוא ימשיך לעשות כן ככל שיעלה על רוחו
ד"ר גד פניני
איך אדם משכיל ואינטליגנט ושפוי ואיש ישר יכול בכלל לחשוב להצביע לנתניהו    השאלה הנוקבת הזו הובילה אותי לשתף אתכם
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הצהיר כי יעשה כל שביכולתו על-מנת שוועדת הכנסת תתכנס לדיון בחסינות נתניהו עוד בכנסת הנוכחית    "מצפה מיולי אדלשטיין לנהוג באופן ממלכתי ולא מפלגתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il