X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה קיים דיון עם חברת נת"ע: "יש בהחלט אתגרים וסיכונים, שהמשמעויות שלהם הוצגו לעומק בדיון, ונכנסים לתהליך עבודה אינטנסיבי בנת"ע והמשרד כדי לגבש להם פתרונות. אם אגיע למסקנה בסוף התהליך שצפוי עיכוב, לא אהסס לרגע לומר את האמת לציבור. כרגע אנחנו לא שם"
▪  ▪  ▪
סמוטריץ'. אשר לעמוד ביעדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אומר (יום ג', 14.1.20) כי כרגע הוא ממש לא רואה סיבה לקבוע שיש עיכוב בלוח הזמנים לפתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה.
ההתייחסות באה ברקע הדיווחים כי עבודות הרכבת הקלה בתל אביב יעוכבו בשנה, ואפשר שאף מעבר לכך. העיכוב הוא בעבודות על המנהרות וברכיבים אלקטרוניים רבים, במערכות איתות ושליטה וברשת החשמל. הקו האדום היה אמור לצאת לדרך באוקטובר בשנה הבאה.
השר סמוטריץ' כינס השבוע (יום א', 12.1.20) ישיבה לילית ארוכה על עתיד הרכבת הקלה בגוש-דן והפתיע את המשתתפים בשליטה שלו בחומר. "יש בהחלט אתגרים וסיכונים, שהמשמעויות שלהם הוצגו לעומק בדיון", אמר סמוטריץ', "ונכנסים לתהליך עבודה אינטנסיבי בנת"ע והמשרד כדי לגבש להם פתרונות. אם אגיע למסקנה בסוף התהליך שצפוי עיכוב, לא אהסס לרגע לומר את האמת לציבור. כרגע אנחנו לא שם". הוא הבהיר לנוכחים שכל תוספת תקציבית שתעלה תיבחן בקפדנות, לנוכח העובדה שאין רזרבות חדשות לנושאי התחבורה בשל העובדה שהכנסת לא אישרה את תקציב המדינה.
בערוץ 12 שודרו הקלטות המצביעות על הטעיה לכאורה מצד מנכ"ל חברת נת"ע מול השר. בכינוס לעובדי החברה, אמר המנכ"ל: "שום תירוץ בעולם לא יוכל להסביר אי-עמידה במשימתנו. נשקיע כל מאמץ כדי להשלים את הפרויקט במועדו. אנחנו דוהרים אל עבר פתיחת הקו הראשון באוקטובר 21'. מבחינתנו, מבחינת החברה, מבחינת כל מי שיושב כאן בחדר הזה, התאריך הייעודי הוא אוקטובר 21' לפתיחת הקו האדום. אני אומר את זה כמה וכמה פעמים - גם אם תשמעו היום בתקשורת, וגם אם תגלו את השיחה שתתקיים עם השר או עם הדירקטוריון, שבה נציג אולי מציאות מסוימת שאיננה תואמת את התאריך הזה, מבחינתנו, מבחינת כל החברות שעובדות איתנו, מבחינת כל הספקים וכל החוזים, התאריך הוא אוקטובר 21' לפתיחת הקו האדום".
אולם עיון בדברים מעלה כי מדובר בפרשנות בלבד. כבר בישיבה אמר המנכ"ל לנוכחים שזה המסר שיעביר לעובדי החברה - החובה לעמוד ביעד שנקבע. במקביל, המנכ"ל, שנכנס לתפקידו רק לפני שמונה שבועות, הציף בפני השר את האתגרים והבעיות מולם מתמודדת החברה ועלולים מבחינתו לעכב את פתיחת הקו, ועל כך נסוב הדיון.
תגובת נת"ע: "במסגרת תוכנית העבודה שהוצגה לעובדי החברה, הודגש היעד להפעלת הקו האדום באוקטובר 2021. במקביל, וכפרקטיקה מקובלת, החברה בוחנת באופן שיטתי והדוק את לוחות הזמנים המפורטים להפעלת לוחות הזמנים המפורטים להפעלת הקו".

תאריך:  14/01/2020   |   עודכן:  14/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ': מוקדם לקבוע שיהיה עיכוב בקו האדום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלגוריתם שפיתחו מדעני מכון ויצמן למדע יאפשר זיהוי מוקדם של הסיכון לפתח סוכרת הריונית    בעזרת הזיהוי, מקווים המדענים, אפשר יהיה למנוע התפתחות סוכרת הריונית באמצעות שינויים בתזונה או באורח חיים
איציק וולף
חוסיין כרובי, בנו של מהדי כרובי, נעצר יומיים לאחר שאביו קרא ממעצר הבית שבו הוא נתון להתפטרות המנהיג העליון, עלי חמינאי    אחרי מעצר השגריר הבריטי בהפגנות מזהירה אירן: נוכחותו בהפגנה הייתה בניגוד לנורמות דיפלומטיות
איציק וולף
משרד המשפטים הודיע כי לא השתכנע שחברת נכסים ובניין מקבוצת IDB אינה שולטת עוד בחברת גב-ים בניגוד לחוק לקידום התחרות וצמצום הריכוזיות    "שוקל לפנות לבית המשפט בבקשה למינוי נאמן לשם מכירת אחזקות נכסים ובניין בגב-ים"
איציק וולף
המגעים בין רשות המיסים לדוגמנית בר רפאלי כוללים דרישה של החזרת 12 עד 18 מיליון שקלים במסגרת הסדר הטיעון שגם ישלח את אמה של רפאלי, ציפי, למאסר בפועל
איציק וולף
בתום כינוס חרום של משפחת המלוכה הבריטית הודיעה המלכה בת ה-93 כי היא תומכת ברצונם של נכדה הארי ושל אשתו מייגן מרקל להתחיל "חיים חדשים כמשפחה צעירה"    "מכבדים ומבינים את בקשם לחיות חיים עצמאיים יותר כמשפחה"
רשימות נוספות
מהאוצר לנת"ע: מאיר שמרה מונה לראש מינהלה  /  עידן יוסף
סמוטריץ': דחיית פתיחת הקו האדום אינה מקובלת  /  עידן יוסף
מי יהיה ראש מנהלת המטרו  /  עידן יוסף
עידן הקו הסגול   /  עמית דובקין
די עם הרכבת  /  יאיר ד"ר ויסמן
משבר ההתבגרות של ליצמן  /  אביעד ויסולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il