X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמוטריץ'. תקווה לבוחרי הציונות הדתית [צילום: שריה דיאמנט/פלאש 90]
הימין החדש. אחדות גדולה [צילום: בן דורי/פלאש 90]
לאחר הפיצוץ במו"מ עם הבית היהודי

הימין החדש והאיחוד הלאומי ירוצו יחד

קוראים לרב רפי פרץ: הצטרף אלינו לאיחוד רחב בנט: זה יום גדול. איחדנו מחדש את הבית סמוטריץ': "חיבורים שיביאו בשורה אמיתית" הגשת הרשימות לכנסת תחל היום ותסגר מחר בחצות הבית היהודי המאוחד: "נחשף הפרצוף האמיתי - ריסוק הציונות הדתית" עוצמה יהודית: "בנט נטש את הציונות הדתית וסמוטריץ' מצטרף אליו"
▪  ▪  ▪

סופית: ראשי מפלגת הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד, חתמו (יום ג׳, 14.1.2020) עם יו״ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ׳, על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. ההסכם שנחתם משאיר דלת פתוחה לצירוף גם למפלגת הבית היהודי.
רשימת הימין החדש - האיחוד הלאומי המסתמנת (אם לא תהיה ריצה משותפת עם הבית היהודי): 1. נפתלי בנט; 2. בצלאל סמוטריץ'; 3. איילת שקד; 4. אופיר סופר (האיחוד הלאומי); 5. מתן כהנא (הימין החדש); 6. ימין חדש; 7. ימין חדש; 8. איחוד לאומיף 9. ימין חדש; 10. איחוד לאומי.
יו״ר הימין החדש, שר הביטחון נפתלי בנט: ״זה יום גדול. איחדנו מחדש את הבית. הובלנו לאחדות גדולה בימין האידיאולוגי ובציונות הדתית - ממסורתיים ועד חרד״לים, מכיפה סרוגה ועד כיפת שמיים, מתל אביב ועד קדומים. אני קורא לידידי הרב רפי להצטרף אלינו מיד למפלגה אחת מאוחדת לניצחון המחנה הלאומי״.
יו״ר הימין החדש, ח״כ איילת שקד: ״אני מברכת על החיבור עם האיחוד הלאומי. בצאלאל סמוטריץ' הוא שותף וחבר לדרך. החיבור עימו מאחד את כל זרמי הציונות הדתית והימין החילוני האידיאולוגי ויבטיח הקמת ממשלת ימין יציבה ובטוחה. אני קוראת לבית היהודי להצטרף אלינו״.
יו״ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳: ״בשבועות האחרונים אנחנו עושים הכל כדי להגיע באחריות אמיתית לחיבורים שיביאו בשורה אמיתית ותקווה לבוחרי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי. לשמחתי עשינו הלילה צעד משמעותי וגדול, ובעזרת השם נשלים את האיחוד המלא עם הבית היהודי בשעות הקרובות״.
הבית היהודי המאוחד מסר בתגובה: ״נחשף פרצופם האמיתי של בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט - ריסוק הציונות הדתית. נפתלי חוזר לטעות המרה של מועד א׳ ועכשיו הצטרף בצלאל לטעות החמורה. מתחילת הדרך קראנו לאחדות השורות אך הם העדיפו לפצל את המחנה ולפגוע במחנה הימין כולו. פתאום לא מעניין את בצלאל פריימריז פתוחים, התמודדות דמוקרטית או מיזוג מפלגות, אלא רק הכסא החם בימין החדש. הבית היהודי המאוחד ימשיך קדימה ונודיע על המשך המהלכים בקרוב.״
מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "לאחר שבנט נטש את הציונות הדתית, מי שמצטרף אליו הוא לא אחר מאשר בצלאל סמוטריץ' - והכל בגלל אגו: סמוטריץ' היה על סף חתימת הסכם עם הבית הבית היהודי המאוחד הלילה, ורק בגלל המקום הרביעי שלא הובטח באופן סופי לאופיר סופר הוא החליט לעבור לבנט ושקד ולהצטרף למי שנטשו אך לא מזמן את הציונות הדתית".
פיצוץ במגעים בין סמוטריץ' לרב פרץ
מוקדם יותר הודיע יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', כי "רגע לפני החתימה, ואחרי שגובשו הבנות, נסוג הבית היהודי מהחתימה וביקש להמשיך במו"מ לאחר כינוס המרכז". לדבריו, ״נשמט הבסיס לאיחוד כיוון שמרכז הבית היהודי לא אישר את הליך מיזוג המפלגות כפי שהובטח על-ידי הרב פרץ״.
מטעם האיחוד הלאומי נמסר כי "דרישה יסודית ועקרונית שהיוותה את הבסיס לכל ההסכם הייתה חתימה על נספח מיזוג המפלגות וכניסה לתהליך מידי של ביצוע המיזוג, על-מנת להביא בשורה של אחדות לציבור הציוני דתי, כפי שהתחייבנו בראשית הדרך... למרבה ההפתעה, נסוג הבית היהודי מהחתימה וביקש להמשיך במו"מ לאחר כינוס המרכז. כפועל יוצא מכך לא הונחו ההסכם והנספח בפני מרכז הבית היהודי והוא לא אישר אותם".
באיחוד הלאומי הוסיפו: "בהעדר עיגון של הליך המיזוג, ועל-רקע התמונות שהתפרסמו מישיבת מרכז הבית היהודי וההבנה שהמרכז לא יכונס שוב עד הבחירות, וגם אם כן לא ברור שנספח המיזוג יעבור בו ברוב הדרוש, הפך נספח המיזוג לאות מתה, והבסיס להסכם הריצה המשותפת נשמט. בלי הסעיף המרכזי והעקרוני של איחוד המפלגות ועל-רקע ההבנה כי אין עוד אפשרות להעביר זאת במרכז הבית היהודי, הודיעו באיחוד הלאומי כי הם מחשבים מסלול מחדש".
הבית היהודי הודיע בתגובה להודעת האיחוד הלאומי: ״בשביל לומר אמת לא צריך אלפי מילים. יש אמת פשוטה והיא שהאיחוד הלאומי מתנהג בחוסר אחריות למחנה הימין כולו. המרכז של הבית היהודי אישר אמש ליו״ר להוביל חיבורים והמיזוג יאושר על-ידי המרכזים המשותפים בהמשך. אין שום פערים וניתן לסגור כבר עכשיו, זה רק עניין של רצון".

תאריך:  14/01/2020   |   עודכן:  14/01/2020
+נתניהו איים לפטר את בנט
20:46 14/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הליכוד מעוניין להחליש את הימין החדש שמתחזק על חשבון הליכוד, ומאיים לפטר את השר נפתלי בנט ממשרד הביטחון אם לא יחבור למפלגה אחת מימין לליכוד  ▪  סביבת נתניהו: מדובר בתיאור מציאות ולא באיום  ▪  נתניהו נמנע מהפעלת לחץ הפוך על רפי פרץ

בנט ונתניהו [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+הבית היהודי: שרה ב"ק אצלנו
20:01 14/01/20  |  עידן יוסף

העיתונאית שרה ב״ק מצטרפת לרשימת הבית היהודי המאוחד לכנסת ה-23. כך נמסר מדוברות הבית היהודי. עוד נמסר כי לא יתאפשרו ראיונות עימה כרגע. אתמול שלח יו"ר הבית היהודי רפי פרץ מסרון בטעות בו הודה כי צירופה של ב"ק נועד למשוך קולות של ליברלים ממפלגת הימין החדש.

+עמיר פרץ נגד כחול לבן: "אנחנו נוביל ואנחנו ננווט"
19:54 14/01/20  |  עידן יוסף

ועידת מפלגת העבודה אישרה ברוב גדול את הסכם הריצה המשותפת של העבודה-גשר-מרצ לכנסת ה-23 עם הפתק "אמת". היו”ר עמיר פרץ אמר: "תמו החלומות על עוד ממשלת ימין. בחיבור עם גשר הקמנו את המצפון החברתי לישראל. והיום, בחיבור שלנו למרצ, אנו מקימים את המצפן המדיני לישראל, והחל ממחר נוכל להניף בגאווה את שני הדגלים - דגל הצדק החברתי ודגל השלום". לדבריו, כחול לבן היא מפלגת ימין - "ימין מתון, ממלכתי, הגון, אבל ימין". "המסגרת ושמה כחול לבן הצליחה מאוד באפריל ובספטמבר, אבל זו מסגרת - זו חומרה, חומרה טובה. אבל התוכנה לא ברורה כלל וכלל. זו מערכת ללא ליבת הפעלה ואנחנו צריכים להיות הליבה. בכחול לבן יש אנשים טובים, אבל אנחנו, נבטיח את השינוי הנדרש - מצפון חברתי ומצפן מדיני. אנחנו נוביל, ואנחנו ננווט".

+מס' 2 בעוצמה יהודית: בנט הציע לנו מקום 8
19:50 14/01/20  |  עידן יוסף

יצחק וסרלאוף, מס' 2 בעוצמה יהודית: "מסתכלים עלינו בהתנשאות. אנחנו שווים 80 אלף קול, יותר מסמוטריץ ויותר מהרב פרץ. בנט הציע לנו מקום שמיני למרות שאנחנו כהנא, אז הכל צביעות" (רדיו קול חי)

+בנט, שקד וסמוטריץ' לפרץ: ריצה בנפרד תביא לבזבוז קולות
19:07 14/01/20  |  עידן יוסף

נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' מסרו בהודעה משותפת כי הם פועלים ביממה האחרונה במאמצים כבירים במטרה לגבש רשימה אחת חזקה שתייצג נאמנה את הציונות הדתית ואת הימין האידיאולוגי. "קראנו ואנו ממשיכים לקרוא לבית היהודי ולרב רפי פרץ להיכנס יחד עמנו למפלגה אחת מנצחת. אסור לבזבז אף קול". בין הצדדים שורר נתק ולא מתנהלים מגעים.

+גולן ושפיר ישאירו חוב: 8.5 מלש"ח
17:18 14/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

חבר הכנסת יאיר גולן יתמודד ברשימת מרצ ויסתום את הגולל על רשימת עצמאות שחייבת לכנסת 4.3 מיליון שקל  ▪  אם ח"כ סתיו שפיר תפרוש מהפוליטיקה, או אם תרוץ עצמאית ולא תעבור את אחוז החסימה היא תשאיר אחריה חוב של 4.2 מיליון שקל של התנועה הירוקה

גולן. מעצמאות למרצ [צילום: פלאש 90]
שפיר. אם תתמודד - לא תעבור [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+אחוז חסימה מדורג להכרעת הבחירות
15:00 14/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החשש כי גם אחרי מערכת בחירות הנוכחית תיגרר המדינה למערכת בחירות נוספת מצריך חקיקה ייחודית שתאפשר את שינוי הרכב הכנסת גם אחרי הבחירות באופן שיכניס לזירה שחקנים חדשים

ועדת הבחירות. תוצאות גמישות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גשר לאן
14:42 14/01/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: נזיד עדשים של אורלי  ▪  ועדה מסדרת - ומה עם ניגוד אינטרסים?  ▪  אם אין חיים -תאכלו שעשועים? לתשומת לב רון חולדאי  ▪  ולקינוח בקטנה

אבקסיס-לוי. כסאולוגיה [צילום: דוברות הכנסת]
+כחול לבן דורשת כינוס המליאה - מחר
13:47 14/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה המסדרת של הכנסת פנה ליו"ר הכנסת בדרישה לכנס כבר מחר את מליאת הכנסת לצורך הקמת ועדת הכנסת  ▪  בכחול לבן מאיימים בהחלפתו אם לא יאפשר כינוס המליאה  ▪  מוקדם יותר פנו ראשי בלוק 55 של הימין אל אדלשטיין, על-פי בקשת נתניהו, בדרישה שלא יאפשר כינוס המליאה

נתניהו ואדלשטיין. ביקורת חריפה מאחורי הקלעים
+ה"דמוחרטים"
12:03 14/01/20  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

האוליגרכים - גנרלים, מהימין-מרכז-שמאל, מעורבים בימים אלה בהטוויית ה"חינוך הדמוקרטי" לחברה הישראלית, ובמיוחד לנתניהו ולליכוד  ▪  כדאי להם - לגנרלים של "כחול לבן", ול"אוליגרך" של "ישראל בתנו", לשבת וללמוד כי הדמוקרטיה צריכה להתחיל בארבעת המפלגות הדיקטטוריות שעליהן הם מושלים  ▪  רק אח"כ הם יוכלו להטיף על "בחירות חופשיות" ו"טוהר המידות בדמוקרטיה"

שתיו שפיר, עב"ם [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+מו"מ בין הימין החדש לאיחוד הלאומי לריצה משותפת בבחירות
10:43 14/01/20  |  מירב ארד

החלה ישיבת ראשי בלוק הימין במשרד ראש הממשלה. במקביל, מדווח על התקדמות במו"מ בין יו"ר הימין החדש, נפתלי ואיילת שקד לריצה משותפת עם יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ'.

+ראוי להתכונן לתמורה
10:09 14/01/20  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה

אימת הגיליוטינה של אחוז החסימה גברה על זחיחות הדעת של קברניטי הרסיסים  ▪  השינוי הוא לא בהצלת המועמדים לחדול, השינוי הוא בפוטנציה

מתלכדים
+בן-גביר: "סמוטריץ' מסכן את בית אל וקדומים בגלל ויכוח על מקום"
10:06 14/01/20  |  מירב ארד

איתמר בן גביר בראיון לכאן ב': "כל המחלוקת זה האם מספר 2 של סמוטריץ', אופיר סופר, יהיה מקום 4 או 5. מוטי יוגב באצילות כבר ויתר. אני שואל את סמוטריץ', אתה רוצה להביא עלינו את שלטון השמאל? תסכן את בית אל וקדומים בגלל ויכוח על מקום?"


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הימין החדש והאיחוד הלאומי ירוצו יחד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
נוסח מלא ומדויק של הודעה
ד"ר משה פרץ  |  14/01/20 08:37
 
- }}}דתיים וחרדים הסרטן של מדינת ל"ת
היהודים=לעבודה!!  |  14/01/20 19:00
 
- }}}דתיים וחרדים הסרטן של מדינת ל"ת
היהודים=לעבודה!!  |  14/01/20 19:00
2
מי האדיוט שיצביע לכם ???
לא מאמין לשקד  |  14/01/20 17:48
 
- יש לדבוק באמת
שמואל ד.  |  14/01/20 18:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
ביקורת חריפה בליכוד על יו"ר הכנסת על כך שלא מנע את כינוס הוועדה המסדרת    מביעים ציפיה ממנו לעכב את הדיון במליאת הכנסת בהקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות נתניהו
עידן יוסף
ההחלטה התקבלה ברוב של 16 ח"כים שתמכו לעומת חמישה שהתנגדו    חברי גוש הימין נטשו את האולם לאחר כשעה    ח"כ מיקי זוהר: "היום אתם הרוב, מחר אתם מיעוט"    הוועדה המסדרת וועדת הכנסת יוכלו להתכנס ללא אישור יו"ר הכנסת או ועדת ההסכמות
עידן יוסף
האיחוד הלאומי לקראת חתימה עם הבית היהודי-עוצמה יהודית להתמודדות משותפת    הימין החדש תתמודד ברשימה עצמאית: ננהל מערכת בחירות הוגנת, ונביא קולות מכחול לבן ומליברמן שיובילו אותנו לגוש של 61 מושבים
ציפורה בראבי
דרוש מנהיג! כריזמטי, שלא ישב בכלא, שלא עזב את הפוליטיקה לאחר כישלון    למה אנו רואים שוב ושוב את אותם אנשים? האם זה מפני שהם כה מוצלחים או אולי הדור נכשל?
דן מרגלית
הצילו את שמו של גוש הימין; את תורתם של זאב ז'בוטינסקי ואת מוסרי הנביאים אשר נשכח מלומדי הישיבות הדתיות-לאומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il