X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הצהיר שלא ייעקר אף יישוב ישראלי ביהודה ובשומרון וכי השלב הבא במדיניות הוא החלת הריבונות על כל היישובים "נבטיח את ההתיישבות בלב ארץ ישראל, יחד עם הממשל האמריקני"
▪  ▪  ▪
נתניהו וראש מועצת בנימין, ישראל גנץ [צילום: דוברות בנימין]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצהיר כי בכוונתו להחיל את הריבונות הישראלית על כל היישובים ביהודה ובשומרון. נתניהו נפגש (יום ג', 21.1.20) עם נציגי היישובים מצפה דני וחרשה שבמועצת בנימין, שביקשו להביע תודה על האישורים שניתנו בשבוע שעבר במועצת התכנון העליונה בהובלת משרד ראש הממשלה.
במפגש השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, שר התיירות יריב לוין, שר המשפטים אמיר אוחנה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ.
"אני מברך אתכם היום על הזכות לפתח ולהרחיב את אחיזתנו ביהודה ושומרון.
נמצאים איתנו כאן אלמנתו ואמו של דני פריי ז"ל שעל שמו נקרא היישוב מצפה דני. הדם של דני נטוע עמוק באדמת ארץ ישראל ואני נרגש איתכם במעמד החשוב של פריצת הסכר להסדרת היישוב. כפי שהבטחתי, לא ייעקר אף יישוב ונחיל את הריבונות הישראלית על כל היישובים. זהו השלב הבא שלנו, לא רק גושים. נעשה את זה בבנימין ובכל היישובים. נבטיח את ההתיישבות בליבה של ארץ ישראל יחד עם הממשל האמריקני", אמר נתניהו.

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
+דגל התורה קיבלה אישור רבני למו"מ עם הציונות הדתית
23:19 21/01/20  |  עידן יוסף

רבני דגל התורה וחברי הכנסת של המפלגה קיבלו היתר מגדולי התורה הרב חיים קניבסקי והרב גרשון אדלשטיין לנהל משא ומתן עם רבני הציונות הדתית ומנהיגיה הפוליטיים. הם הביעו חשש מאובדן קולות שיחזקו את "שונאי הדת".

+גורמים בכחול לבן: יהיה חסר אחריות להצביע בעד סיפוח הבקעה
22:43 21/01/20  |  עידן יוסף

בכחול לבן לא מוכנים לומר מה יעשו אם חוק לסיפוח הבקעה יובא לכנסת. גורמים במפלגה טוענים שזה חוסר אחריות לעשות את זה באופן פזיז ובלי תיאום מדיני (חדשות 12).

+"אנחנו נבלום סופית את אירן"
21:59 21/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הליכוד: "אם אתה מצביע כחול לבן, או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר - וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות"  ▪  "נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ואת החוק הישראלי על ההתיישבות כולה"

נתניהו. "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+"ישראל ביתנו תתמוך בגנץ לראשות הממשלה"
20:32 21/01/20  |  עידן יוסף

מקורב בכיר לליברמן: "חד משמעית - תומכים בגנץ לראשות הממשלה" (ערוץ 20).

+גנץ: אין כלום בין דברי לסיפוח חד-צדדי בבקעה
20:30 21/01/20  |  עידן יוסף

‏יו״ר כחול לבן בני גנץ כתב לח״כים של מפלגתו בעקבות סערת הריבונות על בקעת הירדן: ״חידוד בנושא הבקעה - חיזרו לדברי קראו ו/או והקשיבו להם היטב. אין בינם ובין ׳סיפוח חד-צדדי׳ של הבקעה ולא כלום! אל תתנו לאף אחד לעשות סיבוב על עמדה אחראית" (ynet).

+הורוביץ: החיבור בין מפלגות השמאל יכפיל את כוחן
20:13 21/01/20  |  עידן יוסף

ח"כ ניצן הורוביץ מעריך כי החבירה למפלגת העבודה-גשר תכפיל את כוחה של רשימת השמאל המאוחדת. "החיבור הזה הוא מכפיל כוח משמעותי", אמר. יו"ר הרשימה, ח"כ עמיר פרץ, היה פחות אופטימי ואמר: "אם העבודה גשר מרצ לא יהיו גדולים סיכוי רב שכחול לבן ישעטו עם סמוטריץ' ובנט לממשלת ימין קיצונית". בהתייחסו לריבונות בקעת הירדן אמר פרץ: "אני פונה לכחול לבן שלא ליפול למלכודות האלה. גורל הבקעה צריך להיות מוכרע כחלק מהסדר מדיני כולל, אנו קוראים לכחול לבן לא להיגרר אחרי סמוטריץ'״. השניים דיברו בכינוס בחירות בבאר שבע.

+ראש מועצת בקעת הירדן: לא להמתין לקהילה הבינלאומית להחלת ריבונות
14:32 21/01/20  |  איציק וולף

דויד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע, הגיב על הצהרת גנץ ואמר כי אין להמתין לאישור של הקהילה הבינלאומית לצורך סיפוח הבקעה.
"דבריו של גנץ הם ביטוי מובהק לחוסר מנהיגות. הוא נתמך באותה קהילה בינלאומית שדורשת לסמן את מוצריהם של חקלאים יהודים, זו אותה קהילה בינלאומית שמעמידה אותנו לדין בהאג. הקהילה הבינלאומית היא קהילה של צבועים הפוגעת מידי יום במדינת ישראל בכלל ובבקעת הירדן בפרט. כשרוצים עושים וכשלא רוצים מוצאים תירוצים וממציאים מכשולים לא רלוונטיים. עצוב ומדאיג שזה פרצופה של מפלגה המבקשת להנהיג את מדינת ישראל.אני פונה לסיעת כחול לבן לשים את האגו והפוליטיקה בצד לטובת ביטחון תושבי מדינת ישראל, לא להמתין לאחר הבחירות, להפגין מנהיגות ואחריות ולהחיל את הריבונות בבקעת הירדן מחר", אמר.

+יו"ר מרצ: הצהרת גנץ - או ספין או חוסר היגיון
14:28 21/01/20  |  איציק וולף

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, התייחס להצהרת גנץ על סיפוח הבקעה ואמר כי אם זו התשובה של כחול-לבן לספין החלול של הימין - זה מעיד על חוסר ביטחון. "אם זו אכן הכוונה, לספח 40% מהשטחים באופן חד-צדדי ולחסל כל סיכוי להסדר - זה מעיד על חוסר הגיון. לא יודע מה יותר חמור. כך או כך זה מבהיר מצויין שלאנשי שמאל-מרכז אין מה לחפש בכחול-לבן", טען.

+יו"ר הרשימה המשותפת: הצהרת גנץ - ניסיון פתטי לקושש קולות מהימין
14:26 21/01/20  |  איציק וולף

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב על הצהרתו של בני גנץ כי יפעל לספח את הבקעה מיד אחרי הבחירות ואמר כי לאזרחי המדינה מגיעה תקווה ולא חיקוי. "ככה לא מחליפים ראש ממשלה. ‏סיפוח הוא חיסול כל סיכוי לדמוקרטיה ושלום. כנראה ששכחת שיש גם חיים אחרי הקמפיין. הניסיון הפתטי לקושש כמה קולות מהימין לא שווים את הרס העתיד של כולנו", אמר.

+"מקווה שטראמפ יקדים פרסום תוכנית המאה"
14:19 21/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן טען לפני שבועיים כי פרסום תוכנית מדינית על-ידי הבית הלבן תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך הבחירות בישראל  ▪  הבוקר קרא לטראמפ לעשות זאת ולהקדים את פרסום תוכניתו  ▪  הצהיר: אחרי הבחירות נחיל ריבונות בבקעה  ▪  נתניהו: למה לחכות? אלא אם טיבי הטיל וטו

גנץ. משחק לידי הליכוד [צילום: אלעד מלכה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: נחיל ריבונות על כל היישובים ביו"ש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו עוד מאמין לביב?
הגלשנית  |  21/01/20 19:42
 
- מפליא אותי שדווקא הגלשנית
שמחה חן  |  22/01/20 14:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
יו"ר כחול לבן טען לפני שבועיים כי פרסום תוכנית מדינית על-ידי הבית הלבן תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך הבחירות בישראל    הבוקר קרא לטראמפ לעשות זאת ולהקדים את פרסום תוכניתו    הצהיר: אחרי הבחירות נחיל ריבונות בבקעה    נתניהו: למה לחכות? אלא אם טיבי הטיל וטו
עמוס שנער
צריך לפסול את כל הרשימה המשותפת ולא את ח"כ יזבק בלבד, אין שום תועלת בכך שיזבק תצא וייכנס במקומה ח"כ אחר התומך בהשקפה זהה    פסילתה של יזבק היא הצגה תקשורתית לצורך בחירות, אך אחרי שהנושא עלה, מי יעז להתנגד לו (חוץ מבמרצ) ולהצטייר כאדיש לתומכי הטרור?
דן מרגלית
לפיכך כל עוד אתה מעוניין בכך אנו מוכנים להציע לציבור להצביע לך    אך עליך להקל עלינו לעשות זאת בכך שלא תופיע בפני ציבור בוחרינו כמי שבורח מן הדין והצדק והמשפט
קובי אפללו
זה מטוס, זו ציפור, לא זה סתם בני גנץ והוא כנראה לא מסוגל להשתחרר מהתדמית שנכפתה עליו, אם הוא רוצה שנתקדם הוא צריך להתרחק
בעז שפירא
מעבר לפוליטיקה מתברר שרבים אינם מודעים למעללי ליברמן    העיתונאי יואב יצחק מכנה אותו מאפיונר, פושע ופוליטיקאי רקוב    דע עקא שיצחק לעולם אינו מדבר סתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il