X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשם ההקדשות הורה ליואב כץ ואיזי שרצקי לרשום את הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה כחברות לתועלת הציבור - מה שיקשה על מכירתן ויחייב לפרסם את דוחותיהן
▪  ▪  ▪
שרצקי. מגבלות [צילום: סיון פרג']

רשם התאגידים מקשה על יואב כץ ואיזי שרצקי למכור את קבוצות הכדורגל שבבעלותם - הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה - המשחקות שתיהם בליגת העל. זו משמעות ההוראה לרשום את השתיים כחברות לתועלת הציבור (חל"צ).
עד כה נרשמו שתי הקבוצות כחברות פרטיות - הפועל חיפה מילניום ואיתוראן ספורט קריית שמונה. רשם ההקדשות, הפועל במסגרת רשם התאגידים, מצא, כי בתקנונים שלהן נקבעו מטרות ציבוריות בלבד ונקבע איסור על חלוקת רווחים. בהתאם לזאת, הוא פעל מכוח סמכותו לרישום החברות בפנקס החברות לתועלת הציבור (חל"צ).
משרד המשפטים מסביר (יום ב', 27.1.20), בעקבות הרישום כחברות לתועלת הציבור, דיווחיהן לרשם ההקדשות - כולל הדוחות הכספיים - יועמדו לעיון הציבור. בנוסף לכך, יחולו עליהן הגבלות שונות וביניהן: תשלום שכר לחברי הדירקטוריון ושימוש בנכסיהן. בשל היות החברה חל"צ, לא ניתן להעביר בעלות במניותיה בעבור תמורה כספית או תמורה אחרת.
כמו-כן, כל נכסי החברה והכנסותיה יישארו בתוך החברה ולא יוכלו להיות מחולקים כדיבידנדים לבעלי המניות. הדבר יוביל להגדלת המשאבים שמוקצים לפעילות הקבוצה לשיפור יכולותיה המקצועיות ולקידום הישגיה הספורטיביים. News1 מעיר, כי הדבר גם עולה בקנה אחד עם כללי ה-fair play הפיננסי של התאחדות הכדורגל האירופית (אופ"א), המחייבים את הקבוצות להתנהל כמשק סגור ולממן את רוב פעילותן רק מהכנסותיהן ולא מהזרמות בעלים.

תאריך:  27/01/2020   |   עודכן:  27/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
תקף את איומי השרה שקד כי תציג מסמכים המוכיחים את הקשר של ש"ס להסכם אוסלו    דרעי סייר בבקעת הירדן לקראת האפשרות של החלת הריבונות הישראלית    על תוכנית המאה אמר: "מקווה שתהיה הסכמה רחבה"
מחלקה ראשונה
שר החוץ הפולני בראיון בלעדי לישראל היום: "צריך לתת להיסטוריונים לקבוע את העובדות על השואה"    על המשבר עם ישראל: "כץ פגע בנו, אך זה מאחורינו"
מירב ארד
בין המתאכלסים בבניין: חברת פורטר, חברת פגסוס, רשת חללי העבודה ROOMS ואיש העסקים אייל ולדמן    למגדל 31 קומות, 40 אלף מ"ר משרדים קומת לובי ושטחי מסחר
מירב ארד
הערב ייפגש הנשיא טראמפ לפגישה מדינית ראשונה עם רה"מ נתניהו ומאוחר יותר יקיים פגישה נפרדת עם יו"ר כחול לבן בני גנץ    מחר צפויים טראמפ ונתניהו להופיע בפני התקשורת
איתמר לוין
גרסתו של בולטון מערערת את אחת מטענות ההגנה המרכזיות של טראמפ במשפט ההדחה, ולפיה לא עצר מטעמים פוליטיים את הסיוע הצבאי לאוקראינה    בולטון טוען שהזהיר את שר המשפטים והבית הלבן מפני התנהלותו של ג'וליאני    טראמפ והרפובליקנים מתנגדים לזימונו של בולטון להעיד במשפט ההדחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il