X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר כחול לבן הצהיר כי אם יהיה ראש ממשלה יפעל ליישום תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, בתיאום עם מדינות האזור "בכל הסדר חייבים לכלול את החזרת השבויים והנעדרים שנמצאים בידי חמאס"
▪  ▪  ▪
גנץ וטראמפ בבית הלבן

בוושינגטון הסתיימה (יום ב', 27.1.20) פגישת נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ. השניים נועדו בבית הלבן במשך 50 דקות, כ-20 דקות יותר מן הזמן שהוקצב לפגישה מלכתחילה.
לאחר הפגישה כינה גנץ את טראמפ "נשיא אמריקני אמיץ וידיד אמת של ישראל". לדבריו, השיחה עסקה בנושאים החשובים ביותר לעתידה ולביטחונה של מדינת ישראל. "רוב אלו ישארו כמובן חסויים לעת הזו", ציין. "הודיתי לנשיא על התמיכה העמוקה באזרחי ישראל וביטחון ישראל בדגש הסיוע מול איומי אירן, ושלוחותיה שנפרסו בשנים האחרונות סביב גבולות המדינה וכן על ההכרה שלו ברמת הגולן והעברת השגרירות לירושלים. בפגישה העליתי גם את סוגיית חיזבאללה והגזרה המתחממת בסוריה ואפשר שבלבנון".
גנץ התייחס לתוכנית המאה שצפוי טראמפ לפרסם מחר ואמר כי מדובר באבן דרך משמעותית והיסטורית. "מיד לאחר הבחירות אפעל ליישומה בממשלת קבע ותוך תיאום עם מדינות האזור", אמר. עוד הוסיף כי דיברנו עם טראמפ על חשיבות השיח מול הפלשתינים, מדינות האזור ומלך ירדן. "העליתי בפני הנשיא גם את סוגיית השבויים והנעדרים הישראלים הנמצאים בשבי חמאס והדגשתי כי בכל הסדר חייבים לכלול את השבתם הביתה", אמר.
גנץ התייחס גם לדיוני החסינות הצפויים להתקיים מחר בכנסת. "מכאן אני ממריא מיד לישראל, בשאיפה להגיע ישירות לדיוני החסינות בכנסת, דיונים החשובים לעתידנו הדמוקרטי.
אין לאף לאדם זכות להוביל מדינה שלמה בתזמון ביטחוני ומדיני כל כך מורכב, כשכל עיסוקיו ומחשבותיו נתונים לאינטרסים שלו. כך אמר נתניהו ביחס לאולמרט, וכך אני אומר ביחס לנתניהו. זו אמירה ערכית ומהותית והיא קריטית ליכולת התפקוד של ראש ממשלה.
נתניהו לא יוכל גם לנהל מדינה וגם לנהל משפט", אמר.
מוקדם יותר נפגש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם טראמפ בבית הלבן. השר יריב לוין, שהשתתף בפגישה, סיפר לאחריה כי היא התקיימה באווירה ידידותית חמה. נידונו בה שורה של נושאים, בראשם המאבק כנגד הגרעין האירני. לדבריו, כמו-כן עלה נושא תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, שתוצג מחר. "אני מאוד מקווה שאנחנו נהיה עדים לאירוע היסטורי משמעותי", אמר.
גורם שהשתתף בפגישה היום הוסיף כי המילה סיפוח לא הוזכרה בפגישה בין נתניהו לטראמפ.

תאריך:  27/01/2020   |   עודכן:  27/01/2020
+יו"ר מרצ: "נתניהו נכשל בנסיונו לחמוק ממשפט צדק"
10:36 28/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ: "נתניהו נכשל בנסיונו לחמוק ממשפט צדק. ראש הממשלה אכן עושה היום היסטוריה, ואחראי לבושת המאה - ראש הממשלה המכהן הראשון שעומד לדין בעבירות פליליות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. על הנאשם נתניהו לפנות את הזירה הפוליטיות מיד, ללכת לעסוק בענייניו הפליליים ולאפשר לנו לדאוג לחסינותה של ישראל".

+העבודה-גשר: ״לא מהלך היסטורי ולא נעליים"
10:34 28/01/20  |  עידן יוסף

יו״ר העבודה גשר מרצ, ח״כ עמיר פרץ, בישיבת הסיעה המיוחדת ברחבת בית המשפט העליון: ״הגיע הזמן שנתניהו יפנה את הזירה הפוליטית, ילך לטפל בעניניו הפליליים וישאיר לנו לדאוג לחסינות למי שזקוקים לה באמת. במקום החסינות של נתניהו, אנחנו נדאג לחסינות לחברה הישראלית״. עוד נמסר מהרשימה: ״לא מהלך היסטורי ולא נעליים - נתניהו הבין שהוא עומד בפני הפסד בכנסת, והעדיף למנוע מעצמו את ההתבזות. הבכיינות של ראש הממשלה מביכה: שום כלל לא נרמס, רוב דמוקרטי פעל כהלכה, והכנסת עמדה לדון 'בהקדם האפשרי', כפי שהחוק עצמו מורה, בבקשת חסינות שנתניהו עצמו הגיש. קרה רק דבר אחד - נתניהו ניסה לחמוק ממשפט ונכשל. זו הכותרת הראויה לבוקר הזה".

+ועדת הכנסת תוקם כמתוכנן
10:02 28/01/20  |  עידן יוסף

למרות הודעת נתניהו על הסרת החסינות, הקמת ועדת הכנסת תמשיך כרגיל כדי לדון בבקשת החסינות של ח"כ חיים כץ. כך הכריעה כחול לבן.

+יו"ר נעם אריה דרור הודיע על פרישתו
08:42 28/01/20  |  עידן יוסף

יושב-ראש רשימת נעם, הרב אריה דרור, החליט לפרוש מנעם ומהעשייה הפוליטית. בנעם אומרים כי החליט להקדיש את מרצו וזמנו למען עם ישראל בדרכים חוץ פרלמנטריות אחרות.

+ח"כ מיכאלי: הסיור בחברון - לא לצורכי בחירות
08:37 28/01/20  |  עידן יוסף

ח״כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) לרדיו קול ברמה: "לא כל מהלך שעושים, תמיד מתורגם מיידית לקולות. כשהשר דרעי דאג ליישוב היהודי בחברון, איש לא רץ לבדוק כמה ש״ס קיבלה בחברון. הסיור אתמול לא נועד לצורכי בחירות, אלא זה מה שאנחנו מאמינים בו".

+ליצמן: לא פוסל ישיבה עם ליברמן
08:34 28/01/20  |  עידן יוסף

השר יעקב ליצמן לגלי צה"ל: "לא נשב בקואליציה עם לפיד, ליברמן עדיין לא עשה כלום בחיים שלו, לא פוסל מלשבת איתו".

+עלבון לאינטליגנציה, לדמוקרטיה ולקורבנות הטרור
22:26 27/01/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

היבא יזבק התבטאה בצורה הברורה ביותר בעד מרצחים ומעשי טרור - אבל לדעת אביחי מנדלבליט, די בכך שהיא הצהירה שלא התכוונה ושיותר לא תדבר כך  ▪  זוהי עמדה מטופשת, בלתי מעשית ואפילו מסוכנת - שגם מדגימה את הליקוי הבסיסי שבכל הליך פסילת המועמדים

יזבק. "הבעת חרטה" [צילום: נועם רבקין-פנטון, פלאש 90]
מנדלבליט. "התקרבה מאוד לקו האסור" [צילום: פלאש 90]
+מנדלבליט: יזבק יכולה להתמודד
19:47 27/01/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אומר שנותר ספק לגבי כוונותיה של הח"כית שהביעה תמיכה בסמיר קונאטר  ▪  סבור גם שאין מקום לפסול את הרשימה המשותפת - כפי שכבר פסק בג"ץ

יזבק. "מתנגדת לאלימות" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנץ: אפעל ליישום תוכנית המאה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
למה אתם קוראים לזה
שלום?  |  28/01/20 15:35
2
עבר
שמואל ד.  |  28/01/20 23:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איתמר לוין
אומר שנותר ספק לגבי כוונותיה של הח"כית שהביעה תמיכה בסמיר קונאטר    סבור גם שאין מקום לפסול את הרשימה המשותפת - כפי שכבר פסק בג"ץ
מירב ארד
תקף את איומי השרה שקד כי תציג מסמכים המוכיחים את הקשר של ש"ס להסכם אוסלו    דרעי סייר בבקעת הירדן לקראת האפשרות של החלת הריבונות הישראלית    על תוכנית המאה אמר: "מקווה שתהיה הסכמה רחבה"
יורם דורי
מטרתה המוכרזת של העלאת אחוז החסימה היתה: לחסום את דרכם לכנסת של אלה שאין מאחוריהם ציבור רחב דיו, לפסול דמויות וארגונים קיקיוניים. בפועל התרחש תסריט הפוך: הפוליטיקאים עשו צחוק מתיקון החוק
עידן יוסף
מדובר בכמחצית הקלפיות הרגילות ברחבי הארץ    המפקחים יצוידו במצלמות ייעודיות ויהיו היחידים המורשים לצלם    הצילום ייעשה במהלך ספירת הקולות או אם מתעורר חשד לפגיעה בטוהר בהחרות במהלך ההצבעה
איציק וולף
השר יריב לוין הצטרף לנתניהו בנסיעתו לוושינגטון    מאשים את כחול לבן: ממשיכים לעסוק בהצבעות בכנסת, במחטפים ובדברים שלא היו כמוהם מעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il