X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רון תומר ניצח את יריבו שמואל דורנשטיין והתמנה לתפקיד נשיא התאחדות התעשיינים מחליף את שרגא ברוש מספר שיא של מצביעים בבחירות תומר: "אחזיר את התעשיה לגדולתה"
▪  ▪  ▪
העץ הבא - מברוש לתומר [צילום: יותם יעקבא]
דן פרופר יוצא נגד שמואל דונרשטיין
יואב יצחק
פרופר קובל נגד השימוש שנעשה בשמו ובתמונתו לקידום מטרותיו של דונרשטיין * טוען כי אינו מתאים גם בגין דברים שנאמרו בגנותו בבית המשפט
לרשימה המלאה

בבחירות לתפקיד נשיא התאחדות התעשיינים גבר (יום ה', 30.1.20) המועמד הד"ר רון תומר (53) על יריבו שמואל דונרשטיין ב-8% וישמש בתפקיד הנשיא הבא. מדובר באחד התפקידים המרכזיים והחשובים במשק.
תומר מחליף את שרגא ברוש, ששימש כנשיא התעשיינים במשך שמונה שנים, לסירוגין. בבחירות שהתקיימו הצביעו מעל 780 חברים בהתאחדות, מספר המשתתפים הגבוה אי-פעם.
במהלך מסע הבחירות שלו, הדגיש תומר שהתעשיה נמצאת במצב של תקיעות והתעשיינים אינם עוד שחקן במגרש. "מקטר הצמיחה שהיה מקור לגאווה, הפכנו לאויבי הכלכלה", אמר לתעשיינים. "התעשיה הישראלית בנסיגה ומלחמות הסחר מאיימות על כלכלת המדינה".
תומר מתחייב לפעול להשגת חמישה עקרונות - שיפור כושר התחרות, הגדלת היצע כוח אדם מקצועי, הפחתת אסדרה וביורוקרטיה, חיזוק המותג "כחול-לבן" והחזרת התעשיה לגדולתה.
כמספר 2 בהתאחדות, תשמש בהתנדבות חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, איילת נחמיאס-ורבין, חסידה של כלכלה יצרנית.
תומר הודה לכל התעשיינים שנתנו בו את האמון, ואמר: "אני ושותפתי לדרך, איילת נחמיאס ורבין, נקדיש את כל המרץ והאנרגיה למען הצלחת התעשיה ולחיזוק קרנה של התאחדות התעשיינים. שלב הדיבורים הסתיים - זה הזמן לעשות. התעשיה הישראלית ניצבת בפני אתגרים לא פשוטים, אבל אוביל את המאבק כדי שנוכל להתמודד מול האתגרים ולרתום את הממשלה שתקום לעזרת התעשיה ולשמירה על עצמאותה הכלכלית של ישראל. אם כולנו נדע לשתף פעולה ולתת כתף כולנו נצא נשכרים – ביחד, נחזיר את התעשיה לגדולתה".
רון תומר, נשוי ואב לשלושה, הוא בעלים ומנכ"ל משותף של חברת התרופות אוניפארם, חברת תרופות ישראלית המפתחת ומשווקת תרופות גנריות מאז 1975. ב-2017 השיקה החברה את מפעלה החדשני באזור תעשיה מבוא כרמל. החברה מעסיקה כ-230 עובדים ומייצרת כ-120 תרופות גנריות לטיפול בקשת רחבה של מחלות ותסימינים בין היתר בתחומי מערכת העצבים המרכזית, קרדיולוגיה, מחלות זיהומיות, אורולוגיה ותפקוד מיני.
הוא צבר למעלה מעשר שנות פעילות למען התעשיה בהתאחדות כיו"ר מטה מיוצר בישראל תוך קידום המודעות לרכש ישראלי בממשלה ובגופים במשק, ועסק בניהול קמפיינים ציבוריים למען רכש כחול לבן, מלחמה במכרזים שקיפחו או לא תעדפו תעשיה ישראלית ועוד וכן כיו"ר ועדת כלכלה ורגולציה במשך שנתיים. השכלתו: B. Pharm ברוקחות מהאוניברסיטה העברית בירושלים, MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ו-Ph.D ברוקחות מאוניברסיטת לונדון.

תאריך:  30/01/2020   |   עודכן:  31/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר מרצ אומר כי מהתוכנית האמריקנית לצערי לא ייצא הסכם ולא שלום    "אנחנו בממשלה הבאה, נתנגד בכל הכוח לסיפוח ונחדש את תהליך השלום"
עידן יוסף
גם המעברים היבשתיים ייסגרו לכניסת מי שהיה בסין, לאחר שרוסיה סגרה מוקדם יותר את כל המעברים בין המעצמות    מי שהגיע מסין לישראל מתבקש להסתגר בביתו למשך 14 יום    שני מקרי הידבקות התגלו בארה"ב ובצרפת    28 ישראלים נמצאים על ספינת התענוגות שעוכבה באיטליה
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הודיע כי דרישתו בעת כניסה לממשלה הבאה תהיה הקמת אגף פדגוגי נפרד לנוצרים ומניעת בוגרי ביר זית והמכללה האיסלאמית בחברון מהוראה בישראל
עידן יוסף
ח"כ יואב בן-צור אומר כי מפלגתו סירבה לפיתוי שהציע בני גנץ לתמיכה בו - שר או סגן שר על כל ח"כ    בכחול לבן לא מכחישים ובמקביל קורצים ליהדות התורה באמצעות תמיכה בגפני
איציק וולף
השלטונות באיטליה אינם מאפשרים לאלפי נוסעי ספינת תענוגות שעגנה סמוך לרומא לרדת אל החוף בשל הימצאות זוג סיני החשוד בהידבקות בקורונה    רופאים הכניסו את בני הזוג לבידוד    מטופלת בת 25 אושפזה בכפיה בבית החולים שיבא לאחר שסירבה להתאשפז בבידוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il