X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העיתון מיישר קו עם המגמה העולמית של תשלום בעבור תוכן עיתונאי המחיר: בין 495 ל-544 שקל לשנה המטרה לפי אלונה בר און: "ליצור לגלובס הווה ועתיד רלוונטיים"
▪  ▪  ▪
גלובס. תוכן למשלמים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

גלובס הודיע (יום ב', 3.2.20) על השקת מהלך לגביית תשלום על תכני גלובס בדיגיטל (חומת תשלום) ובכך מיישר קו עם המגמה של עיתונים ואתרים מובילים ברחבי העולם. המהלך יהיה מדורג ויאפשר בשלב הראשון חשיפה חינמית למספר כתבות, ויקרא לגולשים להירשם לאתר כדי ליהנות בשבועות הראשונים מקריאה חינם ללא הגבלה.
מחיר מינוי לתכני גלובס הדיגיטליים נע בין 495 ל-544 שקל, אך יוצע ללא תשלום למנויי העיתון המודפס. הפעלת ״חומת תשלום״ מוחלטת באתר תתרחש בתום מספר שבועות, וזאת עם השלמת מהלך ההיכרות של הקוראים עם המודל, תנאיו ואופן ההצטרפות אליו.
בגלובס מסבירים את המהלך ואומרים כי ב"מערכת מועסקים מעל 100 כתבים, עורכים, בודקי עובדות, מגיהים, מעצבים, מומחי דיגיטל ועוד. כל אלו פועלים מדי יום כדי לתעדף מידע רלוונטי להפוך את גלובס לכלי עבודה חיוני. 'המשרוקית של גלובס' למשל, מעסיקה 5 מומחים במשרה מלאה שכל תפקידם הוא בדיקת עובדות".
עיתון גלובס מצוי על-פי סקר TGI בתחתית החשיפה מבין היומונים הכלכליים. בשנה האחרונה שמר גליון סוף-השבוע של העיתון על יציבות (2.9%), אך החשיפה ביתר ימות השבוע רשמה ירידה שנתית של חצי אחוז ל-4.3% ב-2019, ובבדיקה חצי שנתית עלה ב-0.4% ל-3.1%.
עם המעבר לחומת התשלום באתר, אמרה אלונה בר-און, יושב-ראש גלובס: ״עברו שנתיים וחצי מאז רכשתי, יחד עם ענת אגמון, את השליטה בעיתון גלובס, וחזרתי למסדרונות העיתון שבנה אבי. במהלך התקופה הזו חילצנו את גלובס מתהליך קשה של כינוס נכסים, וזאת על-מנת להבריא אותו - תוכנית ועסקית, וליצור לו הווה ועתיד רלוונטיים".
לדבריה, מאז הרכישה משקיעים בהנהלה מחשבה, זמן וכסף בשיפור מתמיד של התוכן ושל המוצר וגאים לספק מדי יום "עיתון עצמאי שפועל בצורה שקופה ומכבדת, מתוך גישה חיובית לעסקים כמו גם למגזרים אחרים. עיתון שלא מכתיב מה לחשוב אלא נותן מגוון נקודות מבט, מידע וכלים שמאפשרים להבין ולגבש עמדה״, כלשונה.

תאריך:  03/02/2020   |   עודכן:  03/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת העיתונים
עידן יוסף
ממשיכה להיות תחנת הרדיו המואזנת ביותר    באקטואליה - גלי צה"ל בפער קטן מעל רשת ב'    עלייה קלה בקריאת העיתונים
עידן יוסף
ההאזנה לרדיו ללא הפסקה, רדיוס וקול ברמה עולה    ההאזנה לגלי צה"ל גדולה מאשר רשת ב'    רוב אוכלוסיית ישראל אינה קוראת עיתונים בסופי שבוע
איתמר לוין, יצחק דנון
ג'רוזלם פוסט תובע מקבוצת הארץ מיליון שקל, בעקבות ידיעה בדה-מרקר בה נאמר שמעריב - בבעלותו של הפוסט השייך לעזור - עומד לסגור את דסק החדשות שלו
עמי דור-און
אולי החליטו עורכי העיתון החדשים, לראות את המציאות המתפתחת בישראל והתחזקות כוחו של הימין ולהפוך את העיתון לביטאון מובהק של השיח הימני. עובדה: במקום ברנע השמאלן לא הוצב עיתונאי שמאלני אחר אלא דווקא עיתונאי משורות הימין - עמית סגל. ולא שתגידו שהוא סתם מוטה ימין. עמית הינו עיתונאי צעיר ונמרץ חובש כיפה שקיבל לא מעט פרסים על עבודתו, ושאי-אפשר לטעות בדעותיו ובנטיית לבו. הוא ימין כשר למהדרין. השריד האחרון של השמאל - סימה קדמון
עידן יוסף
סקר TGI: שיעור ההאזנה ברדיו בירידה קלה של 1.2% בשנה    תחנות גלי צה"ל עוקפות את קול ישראל    החשיפה לעיתונות הכתובה ירדה בכ-5% בשנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il