X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מפלגת העבודה-גשר-מרצ מבקשת לבדל את עצמה משאר המפלגות ומתמקדת בתיקים ה'חברתיים' פרץ: אשרת את עם ישראל בתיק חברתי כלכלי בכיר שאת תוכנו נבנה לקראת הקמת הממשלה החדשה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מפלגת העבודה-גשר-מרצ תדרוש את תיקי הבריאות והחינוך במשא-ומתן קואליציוני עתידי. כך הודיעו ראשי המפלגה במסיבת עיתונאים שערכו הבוקר. יו"ר המפלגה, ח"כ עמיר פרץ, הודיע כי המפלגה תדרוש שלושה משרדים חברתיים בממשלה הבאה.
"אני אשרת את עם ישראל בתיק חברתי כלכלי בכיר שאת תוכנו נבנה לקראת הקמת הממשלה החדשה. אדרוש שותפות ומעורבות במו״מ המדיני שיפתח מיד לאחר הקמת הממשלה בראשות בני גנץ", אמר פרץ.
ח"כ אורלי לוי אבקסיס, יו״ר גשר, הודיעה כי היא מעוניינת בתיק הבריאות בממשלה הבאה והציגה את סדר העדיפות הלאומי של העבודה גשר מרצ בבריאות: בניית שלושה בתי חולים אזוריים והקמת עשרה חדרי מיון קדמיים; ייבוא והטמעה של טכנולוגיות למניעת הדבקה בזיהומים; הגדלה משמעותית של מספר תקני הרופאים, הרופאים המתמחים, האחים והאחיות; הוספת יחידות מכשור רפואי מציל חיים בכל מוסדות מערכת הבריאות; הנהגת רפורמה בתחום הקנביס הרפואי ורישומו כתרופה מן המניין, וכמובן הגדלת תקציב סל התרופות.
מדובר בתגובה של המפלגה לקמפיין משבר הבריאות שהשיקה מפלגת כחול-לבן. קמפיין שלטענת לוי אבקסיס הועתק מקמפיין מפלגת גשר מן הבחירות שהתקיימו בשנה שעברה.
יו"ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, הודיע במסיבת העיתונאים כי הוא מעוניין לקבל את תיק החינוך והתרבות. "הקניית יידע ומקצוענות לא מספיקים, בלי חינוך לערכים אין משמעות אמיתית למילה חינוך. הגיע הזמן להחזיר את משרד החינוך לידיים ממלכתיות ואחראיות. אנחנו מתחייבים היום שהעבודה-גשר-מרצ תבקש את תיק החינוך והתרבות בממשלה הבאה. להחליף את ביבי זאת משימה אחת, אבל להוציא את רפי פרץ ממשרד החינוך ואת מירי רגב ממשרד התרבות זאת משימה חשובה לא פחות, ורק אנחנו, העבודה-גשר-מרצ יכולים לעשות זאת. רק אנחנו נוכל לתת כיוון חדש לממשלה החדשה", אמר.

תאריך:  09/02/2020   |   עודכן:  09/02/2020
+גנץ: יזבק היתה צריכה להיפסל, נכבד את פסיקת בית המשפט
23:24 09/02/20  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר כי הוא סבור שהתבטאויותיה של ח"כ היבא יזבק היו צריכות להביא לפסילתה, אך יש לכבד את פסיקת בג"ץ שהכשיר את התמודדותה לכנסת ה-23.
"כמי שבמשך שנים פיקד והוביל לוחמים בצה"ל אני קובע: אמירותיה של היבא יזבק שמביעות תמיכה בטרוריסטים היו צריכות להוביל לפסילתה. נכבד את פסיקת בית המשפט שהוא הגורם המוסמך, וכמובן לעולם לא נשלים עם אמירות הסתה ותמיכה בטרור בכנסת ישראל, ונשתמש בכל הכלים שברשותנו בכדי למנוע אותן", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

+יעלון: יזבק ובל"ד צריכים להיות מחוץ לחוק
22:23 09/02/20  |  איציק וולף

בכיר כחול לבן, ח"כ משה יעלון, אמר שהוא מכבד את פסיקת בג"ץ אך כינה את ח"כ היבא יזבק "תומכת טרור שפלה". "אני, כמו רוב מוחלט של אזרחי ישראל, מכבד את פסיקת בג״צ, אך חולק עליה לחלוטין. בל״ד לא מייצגת את רוב ערביי ישראל, אלא את אויבי ישראל. מפלגת בל״ד עם יזבק ושאר שונאי ישראל צריכים להיות מחוץ לחוק", אמר.

+יו"ר הכנסת: שופטי העליון בחרו בהסתכלות שנוגדת את לשון החוק
21:16 09/02/20  |  איציק וולף

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, טען כי שופטי בית המשפט העליון בחרו בהסתכלות מוטה שנוגדת את לשון החוק, כשאפשרו לתומכת הטרור היבא יזבק לקבל במה לעמדותיה הפסולות בכנסת ישראל.
""היבא יזבק מגיעה מאותה מפלגה אנטי ציונית שהצמיחה את הג'נטלמנים בשארה וגטאס. אני מקווה שבפעם הבאה רוב השופטים יבינו שלמען עתיד טוב לחברה הישראלית ולדו קיום צריך להציב קווים אדומים", אמר.

+ח"כ פורר: שוב מאפשרים כניסת תומכי טרור לכנסת
20:33 09/02/20  |  איציק וולף

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, הגיב על החלטת בית המשפט העליון לאפשר לח"כ היבא יזבק מבל״ד להתמודד לכנסת ואמר כי שוב מאפשרים את כניסת תומכי הטרור לכנסת ישראל.
"לא ייתכן שמי ששללה את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מי שהביע פעם אחר פעם תמיכה בטרוריסטים המתועבים ביותר, תמשיך לקבל משכורת ממדינת ישראל. הפסיקה הזו לא תעצור אותנו מלהמשיך להיאבק על מניעת כניסת תומכי טרור דוגמת יזבק לכנסת. נמשיך ונפעל לתיקוני חקיקה ככל שיידרשו. אישור התמודדותה של יזבק כמוהו כמתן גושפנקא לשלילת קיומה של מדינת ישראל כבית הלאומי של העם היהודי. צר לי שזו ההחלטה״, אמר.

+שקד: "השופטים השמרניים שמיניתי הצביעו בעד פסילת יזבק"
20:16 09/02/20  |  עידן יוסף

ח"כ איילת שקד (ימינה): "בית המשפט העליון הכשיר תומכת טרור ודרך על סעיף 7א. נשיאת העליון חיות, השופט סולברג, השופט מינץ והשופט אלרון היו בדעת המיעוט שצריך לפסול אותה. הגדלת המחנה השמרני שהובלתי, לפני 3 שנים, בקדנציה שלי כשרת משפטים, מוכיח את התוצאות בשטח, אך עדיין עבודה רבה לפנינו".

+יריב לוין: "העליון יורק בפרצופן של המשפחות השכולות"
20:12 09/02/20  |  עידן יוסף

השר יריב לוין: "בית המשפט העליון יורק בפרצופן של המשפחות השכולות ומכשיר את תומכת הטרור, היבא יזבק, ממפלגת תומכי הטרור - הרשימה המשותפת. זה אותו בית משפט שהכשיר את חנין זועבי ואת ממשיכי דרכו של עזמי בשארה, שעדיין מבוקש לחקירה בעבירות בטחון חמורות ביותר כנגד מדינת ישראל. בתי המשפט זקוקים לרענון מידי ולרפורמה מקיפה בשיטת מינוי השופטים. גם, ובעיקר, בגלל מקרים בזויים ומקוממים מן הסוג הזה".

+ימינה: נוביל מהפכה משפטית שתחזיר את בג"ץ לתפקידו וגודלו הטבעי
20:10 09/02/20  |  עידן יוסף

ימינה: שופטי בג"ץ הוכיחו הערב שוב כי הם כבר מזמן לא עסוקים בצדק אלא בפוליטיקה ואג'נדת שמאל ליברלית. הכשרתה של יזבק אשר תמכה ברוצחים שפלים ואף לא מוכנה להתנצל או לחזור בה מכך היא נקודת שפל חדשה של בית המשפט העליון ואמון הציבור בו. בימינה מתחייבים כי אם יהיו חזקים יוכלו להוביל מהפכה משפטית שתאפשר להחזיר את בג"ץ לתפקידו וגודלו הטבעי.

+היבא יזבק תוכל להתמודד בבחירות לכנסת
20:07 09/02/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

חמישה שופטים מול ארבעה קבעו, כי אין מסה קריטית המוכיחה שחברת הכנסת מטעם הרשימה המשותפת תומכת הטרור - במיוחד לנוכח הצהרותיה המסתייגות ממאבק אלים  ▪  שופטי המיעוט: השכל הישר מלמד שמקומה אינו בכנסת; הבהרותיה מטרידות לא פחות מדבריה המקוריים  ▪  התמודדתה של לריסה טרימבובלר-עמיר אושרה פה אחד

יזבק. התבטאויות מקוממות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
עמיר. מטרות מקוממות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הליכוד: יזבק תהיה בממשלת גנץ
20:04 09/02/20  |  עידן יוסף

הליכוד אומר כי מי שרוצה את היבא יזבק באופוזיציה ולא בממשלה אינו יכול להצביע עבור גנץ, משום שלא יוכל להקים ממשלה ללא הרשימה המשותפת.

+עודה: כל מי שתמך בפסילה של יזבק צריך להתבייש
20:01 09/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה: "קמפיין ההסתה הפוליטי של הימין הקיצוני התרסק אל מול המציאות המשפטית. כל מי שתמך בפסילה צריך להתבייש שנגרר אחרי נתניהו וחבריו הכהניסטים. ח״כ יזבק תמשיך לכנסת הבאה ותלחם למען השלום, שוויון ודמוקרטיה לכולם".

+פורר: העליון נותן גושפנקה לשלילת קיומה של מדינת ישראל
19:59 09/02/20  |  עידן יוסף

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר: ״לצערי שוב מאפשרים את כניסת תומכי הטרור לכנסת ישראל. לא ייתכן שמי ששללה את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מי שהביעה פעם אחר פעם תמיכה בטרוריסטים המתועבים ביותר, תמשיך לקבל משכורת ממדינת ישראל. הפסיקה הזו לא תעצור אותנו מלהמשיך להיאבק על מניעת כניסת תומכי טרור דוגמת יזבק לכנסת. נמשיך ונפעל לתיקוני חקיקה ככל שיידרשו. אישור התמודדותה של יזבק כמוהו כמתן גושפנקה לשלילת קיומה של מדינת ישראל כבית הלאומי של העם היהודי. צר לי שזו ההחלטה״.

+זנדברג: קוראת לימין לקבל את הכרעת הדין
19:56 09/02/20  |  עידן יוסף

ח״כ תמר זנדברג על פסיקת בית המשפט בעניין יזבק: "פסיקת בית המשפט נובעת משיקולים משפטיים ולא פוליטיים. אני קוראת לאנשי הימין לקבל את הכרעת הדין ולשם שינוי לא לפעול במישור הקבוע בו ההסתה נגד הערבים ממשיכה על פי המסורת גם לבית המשפט״.

+שקד על פסק הדין: פרשנות רדיקלית ומסוכנת לאמנת האו"ם לפליטים
19:10 09/02/20  |  עידן יוסף

ח"כ איילת שקד תוקפת את פסיקת ביהמ"ש העליון שיש להכיר בשב"חית מחוף השנהב כפליטה, בגלל שמשפחתה רוצה לעשות לה מילה נשית, ואומרת כי זהו פסק דין שמייצר פרשנות רדיקלית ומסוכנת לאמנת האו"ם לפליטים. "מילה נשית, מזעזעת ככל שתהיה, לא יכולה להיות עילה לפליטות במזה”ת. המדינה חייבת לדרוש דיון נוסף בהסתמך גם על דעת המיעוט של השופט אלרון", דברי שקד.

+סמוטריץ': בכירי הפרקליטות שמתמרדים נגד השר צריכים ללכת הביתה
18:49 09/02/20  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ' מגיב לדיווח בהארץ, לפיו בכירים בפרקליטות ינסו למנוע ממ"מ פרקליט המדינה, דן אלדד, להתערב בנעשה במחוזותיהם, וזאת בדרכים עקיפות כדי לא לעבור על תקנות שירות המדינה ולעמוד בשל כך לדין משמעתי, ואומר: במילה אחת קוראים לזה מרד. ומי שמשתתף בו צריך ללכת הביתה כאן ועכשיו. "מי שהחוק לא מוצא חן בעיניו ולא מסוגל לחיות עם החלטה לגיטימית של השר הממונה לא יכול להיות חלק ממערכת אכיפת החוק ומוזמן להניח את המפתחות. סומך על אמיר אוחנה שיוודא שכך אכן יהיה".

+יו"ר ועדת הבחירות: טוהר הבחירות - אחריות לאומית
17:33 09/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השופט הנדל נפגש עם נציגי הסיעות האחראים על שיבוץ נציגיהם בקלפיות והדגיש שהוא רואה חשיבות רבה שבקלפי יהיו נציגים משלוש סיעות שונות, תוך כדי שמירה על הכללים והעקרונות שקבעה ועדת הבחירות המרכזית

[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נדרוש את תיקי החינוך והבריאות"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמה שווה הבטחה של קומוניסט?
בן נאמן  |  9/02/20 16:24
2
של החייט שתופר לך
מסור לנו כתובת  |  9/02/20 19:22
3
עודה מסתמך על שופטים מעוותים
בן נאמן  |  10/02/20 05:11
4
להורוביץ חוש הומור
עמוס שנער  |  10/02/20 17:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
רות רזניק
מספר בני אדם מצומצם המנסים להיאחז בקרנות מזבח תפקידיהם ובאידיאולוגיות המשמשות לליבוי יצרים והעמקת השנאה והבידול בעם, שעד היום לא טרחו אפילו לבקר קיבוץ אחד, או מושב בעוטף עזה - הסופגים יום יום סכנות, ובחרדה רבה
עו"ד אברהם פכטר
תסמינים: אדישות, בידוד ל-21 יום לפני הבחירות, אפשר ללכת עם מסכות ואטמי אוזניים, כדי לא לשמוע את הקמפיינים המתסכלים, החוזרים על עצמם    נמאס לשמוע הבטחות והצהרות, שלא יקוימו ולא ימומשו    קשה להבין את הציבור שתומך בליברמן ובמיוחד את הח"כים של ישראל ביתנו, שהולכים אחר איווט כמו עכברים אחרי החלילן מהמלין שביו"ש
מירב ארד
טוענים: "בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקני"    ימינה: "למה לתקוף את השותפים?"
יוסף אליעז
ימים אלה, בהם נתניהו המציא את המפלצת הנוראה והמסוכנת שקרויה שמאל [בפיו: "סמאל"] שמטיח בכל יריב פוליטי את האישום הנורא שהיריב "סמולן", לרבות בבני גנץ ואפילו באיווט ליברמן, מזכירים לי את תקופתו של מקארתי בארה"ב
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע בכינוס בחירות כי ישראל החלה לשרטט את מפות סיפוח יהודה, השומרון ובקעת הירדן וניסה להדוף את הביקורת מימין על העיכוב בהבאת ההחלטה על החלת הריבונות באמרו "עושים עניין מעיכוב של כמה שבועות"    האשים את השמאל בעידוד הקהילה הבינלאומית בלחץ על ישראל לסגת מהשטחים תוך עקירת ישראלים מבתיהם
רשימות נוספות
גוש השמאל מתחזק, ליברמן יכריע  /  איציק וולף
הציבור נגד ממשלת אחדות  /  עידן יוסף
הנאשם המרכזי ב"טלגרס" לא יתמודד  /  איתמר לוין
דילמת הבוחר  /  תרצה הכטר
נתניהו ואומנות השיסוי  /  טל בן-יעקב
אוהדים שכאלה  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il