X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הארץ: יו"ר הליכוד נועד בימים האחרונים עם רבנים נחשבים בציונות הדתית וביקש מהם שיסירו את תמיכתם במפלגת ימינה בנט: הליכוד רוצים להחזיר אותנו להיות ילדי הכאפות ימינה: "לא נשב עם כחול לבן בממשלה, בלי הליכוד ונתניהו״
▪  ▪  ▪
בנט. לא נפזול לכחול לבן בלי הליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

האם בליכוד פועלים להגדלת כוחה הפוליטי של המפלגה על חשבון החלשת גוש הימין? על-פי דיווח בהארץ, יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו פועל כדי לפגוע ברשימת ימינה, ומציג מצג כאילו אחרי הבחירות תפנה מפלגת הימין העמוק לקואליציה עם כחול לבן.
על-פי הדיווח של חיים לוינסון בהארץ, בימים האחרונים נפגש נתניהו בחשאי עם כמה רבנים בציונות הדתית וניסה לשכנעם להסיר את תמיכתם במפלגת ימינה ומהעומד בראשה שר הביטחון נפתלי בנט, בטענה כי לא ניתן לסמוך עליו. לטענת נתניהו, בנט ישתף פעולה לאחר הבחירות עם יושב-ראש כחול לבן בני גנץ וטענה נוספת שהציג נתניהו לרבנים היא, כי בנט יפצל את ימינה כדי לחבור לגנץ לאחר הבחירות.
על-פי הדיווח סקרים פנימיים של הליכוד מלמדים כי גוש הימין-חרדים לא יצליח להגיע ל-61 מושבים ולכן כדי להפוך לסיעה הגדולה בכנסת כדי לשפר עמדות במו"מ על הקמת ממשלת אחדות עם כחול לבן לאחר הבחירות, ואולי להותיר את מפלגת הציונות הדתית באופוזיציה.
בשבוע האחרון תקפו ראש הממשלה ושרי הליכוד את ימינה ואת בנט מספר פעמים באופן פומבי, תוך שהם חוזרים על המסר כאילו יש בכוונת ימינה לקפוץ לזרועותיו של גנץ.

נאום ילדי הכאפות

השר בצלאל סמוטריץ׳ (ימינה) צייץ בטוויטר: "מבין שחבריי שרי הליכוד קיבלו הבוקר הוראה לשבור את עוצר הראיונות כדי לצאת במתקפה על השר בנט. מישהו יכול להסביר את אסטרטגיית מנהיג המחנה הלאומי, שבמקום להתאמץ להגדיל את גוש הימין ולהביא 61 מנדטים בוחר לירות בתוך הנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו?!". השר בנט סנט בליכוד על חיזוריו אחר קולות הציונות הדתית בנאומו במליאת הכנסת, אך המתקפה הייתה העצימות נמוכה לנוכח האהדה לה זוכה נתניהו במגזר.
"למה כולם על הראש של הציונות הדתית?", ששאל בנט והשיב: "בואו אספר לכם למה. עד לפני עשר שנים היינו ערכיים, נחמדים וחסרי השפעה לחלוטין. וככה אהבו אותנו, אהבו אותנו. עם אותם שבעה מנדטים היה לנו שר מדע וחלל, אפילו לא חבר בקבינט. מה אמרו לציונות הדתית? אתם תלכו להתיישבות, אתם תלכו לצבא, תלכו למכינות, תלכו ליחידות, הכל טוב. אבל בניהול ענייני המדינה, הביטחון הלאומי – זוזו הצידה, לכו תתעסקו בדתות; במדיני – לכו הצידה; בביטחוני – הצידה; בכלכלי – הצידה. מי אתם? אין לכם אמירה.
"ואז באנו. והיום, שומו שמיים, יש שר ביטחון עם כיפה; שומו שמיים, יש שרת משפטים ממפלגת הציונות הדתית; שומו שמיים, אנחנו בקבינט ומשפיעים. אבל מה זה משפיעים? ואללה, מביאים תוצאות. מביאים תוצאות. עד לפני עשר שנים היה פה ראש ממשלה שדיבר על נאום בר-אילן ושתי מדינות – בלמנו את זה; אני הצגתי לפני שמונה שנים תוכנית ריבונות, ועכשיו מדברים על ריבונות; עד לפני שמונה שנים הייתה פה דהירה של אקטיביזם שיפוטי. הרי מי מינה את השופטים שהיו נגד פסילת היבה יזבק? אלה ציפי לבני וגלעד ארדן. זה הליכוד. ומי מינה את השופטים שהיו בעד פסילתה? איילת שקד. באנו לשנות.
"אז מה קרה? למה כולם מסתערים על הציונות הדתית? למה מרצ, יש להם עלון שבת אצלנו, למה? כי הם רוצים לעצור אותנו. הם רוצים שנחזור להיות התוכנית הזאת במוצאי שבת על פרשת השבוע. פחות נוח שיש עמית סגל, שיש לו דעות. לא אמורות להיות לו דעות, רק לאמנון אברמוביץ'. פחות נוח שיש את ליבסקינד, את ישי שנרב. דתיים לא אמורים להיות שם. אתם זוכרים איך קראו לתוכנית? מוצאי שבת עם שאול מייזליש. הייתה מוזיקה כזאת חסידית. שם הדתיים צריכים להיות. גם הליכוד רוצים להחזיר אותנו להיות ילדי הכאפות, להיות הנחמדים שמגרשים אותם מהבית, אבל תמשיכו להתנדב.
"אז רבותיי, אני אגיד לכם עוד משהו: שימו לב, המציאו לפני שלוש שנים לכבודי ביטוי שמעולם לא היה במדינת ישראל: הדתה. 70 שנה המדינה התקיימה, לא הייתה הדתה. עכשיו הוא מדית, היא מדיתה, כולנו מדיתים. לא הייתה הדתה, מאיפה זה הגיע? מאיפה הגיעה ההדתה? ועוד עלי, שאצלי אומרים שאני 'לייט'? מילא, אבל הדתה על בנט? למה?
"למה מושיבים אנשים מבוקר עד לילה לחרוש אחורנית כל שיעור שהיה במכינת עלי – 19 שנה אחורה – למצוא ביטוי של איזה רב כדי להסתער ולסגור את מכינת עלי? זה באמת הלהט"בים? זה הסיפור? הרי לא עושים את זה אל מול הח"כים הערבים וגם לא מול ידידיי החרדים, שאני לא מכיר שעמדותיהם סופר ליברליות. למה כולם רק על הראש של הציונות הדתית? למה? למה כשהרב יעקב אריאל מקבל פרס ישראל, כולם מתנפלים עליו? הלא אני נתתי לדוד גרוסמן. מה, אין לו ביטויים קשים? אין לו ביטויים קשים? כי רוצים לעצור אותנו. על זה הבחירות פה. אחרת אני לא מבין למה מכחול לבן ועד מרצ, מהליכוד ועד ש"ס – כולם עלינו. לא בגלל שבעה מנדטים מסכנים. כי רוצים שנחזור להיות שר מדע נחמד, שנותן דבר תורה בפתח ישיבת הממשלה ואז זז הצידה. חברים, אף אחד, לא כחול לבן עם החרד"ל ולא הליכוד עם המתקפות, איש לא יעצור אותנו", דברי בנט.
השר יריב לוין אמר בראיון לרדיו קול חי: "לא שמעתי עד עכשיו את בנט מצהיר בצורה ברורה שהוא ישב רק עם נתניהו בכל סיטואציה שתהיה. ימינה מנסים למזער את ההישגים האדירים שנתניהו הביא בנושא המדיני, ואחרי שהם התפצלו וחברו וזגזגו וכל פעם סיכנו את כל הגוש, הגיע הזמן לומר לאנשי הימין להצביע רק לליכוד".
ח"כ מתן כהנא (ימינה) אמר בראיון בגלי צה"ל: ״קיראו את שפתיי. לא נשב עם כחול לבן בממשלה, בלי הליכוד ונתניהו״.

תאריך:  10/02/2020   |   עודכן:  10/02/2020
+פוליטיקאים בגלימות
10:01 11/02/20  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה

הצבעת הרוב בגוף הלא פוליטי - בג"ץ - עלתה בקנה אחד עם הצבעת המיעוט בגוף הפוליטי - ועדת הבחירות המרכזית  ▪  במלים אחרות, הצבעת הרוב בגוף הלא פוליטי התלכדה עם הצבעת המיעוט הקיצוני ביותר בפוליטיקה הישראלית, הרשימה המשותפת ומרצ

שכרון כוח [צילום: עידן יוסף]
+"תומכי טרור לא צריכים להיות בכנסת"
09:10 11/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוסיף: "הנציגות הפוליטית של אזרחי ישראל הערבים צריכה להפסיק להתעסק בפלשתינים וטרור"  ▪  על "סערת הדרבוקות" שיצר הנדל אמר כי זאת הייתה "התבטאות לא טובה"  ▪ 

לפיד. לא נגד הערבים [צילום: פלאש 90]
+"הבן דוד" של יאיר לפיד
08:12 11/02/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

כמי שאינו מתומכי יאיר לפיד, אני מביע את זעמי לנוכח קיומה של רשת, המממנת כזבים ועלילות דם על נבחר ציבור

מונולוג [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+מבוכה לכחול לבן: גנץ הציג מצביע ללפיד כמצביע ליכוד לשעבר
00:33 11/02/20  |  עידן יוסף

מבוכה לכחול לבן. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הציג תמונה בה הוא נראה מצולם עם יגאל זיסקינד (64) משלומי, שהעיד על עצמו כמי שכל חייו היה ליכודניק ואף חבר מרכז והחליט להצבי לכחול לבן. אולם בירור קצר העלה כי בעבר היה מתומכי יאיר לפיד ביש עתיד ואף הביע תמיכה ביאיר גולן. מאות העלו עובדה זו ברשתות החברתיות, אך גנץ בחר להותיר את הפרסום כמות שלא ולא לתקנו, ובכחול לבן לא סיפקו הסברים לטעות.

+יהדות התורה תפנה לציבור הדתי-לאומי
21:25 10/02/20  |  עידן יוסף

מפלגת יהדות התורה שכרה את שירותי משרד הפרסום 'שאול עופר - זליגר שומרון תקשורת' שעבד בבחירות הקודמות עם רפי פרץ, לטובת פנייה לציבור הדתי לאומי. במסגרת פעילות המטה פורסמה קריאה לשר סמוטריץ' להוביל את צמצום חילולי השבת בתחבורה הציבורית. בתוך כך, הרב דוד חי הכהן מבת ים שבבחירות הקודמות תמך ביהדות התורה טרם הכריע במי לתמוך.

+לשכת נתניהו: כחלון יישאר שר האוצר
20:42 10/02/20  |  עידן יוסף

לשכת ראש הממשלה על הדיווח כי ניר ברקת ימונה לשר האוצר: "הסיכום בין ראש הממשלה לשר משה כחלון הוא כי השר יישאר בתפקידו עד הבחירות. כל דיווח אחר הוא לא נכון".

+מסתמן: ברקת יחליף את כחלון באוצר
19:59 10/02/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה נתניהו מתכוון למנות את ניר ברקת לשר האוצר בתקווה למשוך מצביעי ימין מתון (חדשות 12). בסביבת השר כחלון מגיבים לדיווח: "קשקוש אחד גדול" (מעריב).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ביקש בחשאי מהרבנים: אל תתמכו בבנט
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לבנט - זה למה לא סומכים עליך
עמוס שנער  |  10/02/20 21:08
2
המשך תגובה.
עמוס שנער  |  10/02/20 21:17
3
בנט -גם אתה נתת בראש לצ. הדתית
עמוס שנער  |  10/02/20 22:29
4
ראש הממשלה מינה את בנט
לשר ביטוחון, זאת  |  11/02/20 06:33
5
נתניהו שמאלן קיצוני
8  |  11/02/20 07:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
רשימתה של עמיר לכנסת ה-23 תיקרא: "משפט צדק לרפורמה במערכת המשפט"
דן מרגלית
הקרב המילולי של היום התמקד בהתבטאויות של בנימין נתניהו ואהוד אולמרט זה כנגד זה, כל אחד מול המצלמה שלו
עמוס שנער
גנץ אמר שלדעתו בג"ץ טעו כאשר אפשרו לח"כ יזבק לרוץ    יש לו הזדמנות להוכיח את כנות דבריו ולחוקק עכשיו ביחד עם הליכוד ושאר המפלגות הציוניות חוק עוקף בג"ץ שימנע ריצה של יזבק והמשותפת במערכות הבחירות הבאות
עמוס שנער
מה יגידו פרץ, לוי וגנץ לזקנה במסדרון? חיסול נתניהו היה יותר חשוב ממך? מה הם יגידו לחולים, לעניים, לנכים ולניצולי השואה הרעבים שקר להם ושאינם מצליחים לגמור את החודש? שהטיפול בשמפניות, בסיגרים ובסיקור התקשורתי של נתניהו חשוב מהם ושווה עיכוב של שנה בהקמת הממשלה ואת 5,000 החולים הנוספים שימותו עד אז בבית החולים סתם?
איציק וולף
ראש מטה הבחירות של הליכוד טוען שהיישומון של המפלגה שגרם לדליפת פנקס הבוחרים המלא ולפרצת אבטחה חמורה משמש גם מפלגות יריבות לליכוד    טען שדליפת המידע אינה דומה לדליפת המידע מהטלפון של גנץ, אך לא הסביר מדוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il