X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרמטכ"ל הציג את תוכנית החומש של צה"ל שר הביטחון אישר אותה, אולם עדיין לא התקבל אישור האוצר למימון רכיבי התוכנית המטרה: יזוק הקצה המבצעי של יחידות החוד הסדירות, שדרוג בכמות החימושים לטייסות חיל-האוויר ובאיכותם והפיכת הצבא לכוח שנלחם בצורה רב-ממדית
▪  ▪  ▪
הרמטכ"ל ושר הביטחון. המערכה הנוכחית - מול האוצר [צילום: אריאל חרמוני]

צה"ל משיק את התוכנית הרב שנתית שלו והיא כוללת מרכיבים התקפיים רבים. הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, הציג השבוע את עיקרי תוכנית החומש של צה"ל בפני הפיקוד הבכיר של צה"ל, בפני נשיא המדינה ראובן ריבלין, ובפני כתבים צבאיים.
בלב התוכנית הרב שנתית - חיזוק הקצה המבצעי של יחידות החוד הסדירות, שדרוג בכמות החימושים לטייסות חיל-האוויר ובאיכותם והפיכת הצבא לכוח שנלחם בצורה רב-ממדית בים, ביבשה, באוויר, בסייבר ובלוחמה האלקטרונית.
שר הביטחון, נפתלי בנט, אומנם אישר את התוכנית, וגם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אישר אותה עם הסתייגויות, אולם היא טרם קיבלה את אישור האוצר. עלות התוכנית מוערכת בכ-30 מיליארד שקל בשנה.
בין המהלכים המבצעיים שכוללת התוכנית נמצאים הוספת שני קצינים בדרגת אלוף לזרוע היבשה של צה"ל, כמי שיהיו אחראים על בניין הכוח של הצבא ועל חיזוק יכולת התמרון שלו. עוד הוחלט כי קצין בדרגת אלוף יטפל באופן בלעדי בסוגיה האירנית.
התוכנית כוללת הצטיידות של יחידות שדה ברחפנים מתאבדים ובטילים מתקדמים והם צפויים להגיע אל אותן יחידות כבר השנה. טייסת קרב ישנה אחת תיסגר ושתיים חדשות ייפתחו, היקף החימוש לחיל-האוויר יוכפל.
שר הביטחון, נפתלי בנט, אמר הערב שלאחר תהליך יסודי ומעמיק עם הרמטכ״ל, מפקדי צה״ל, ומערכת הביטחון, אישר את עיקרי תוכנית ״תנופה״ שתאפשר לצה״ל להלום באויב מהר יותר, בעוצמה גדולה יותר, עם כושר השמדה חזק יותר, ובכך להכריע את האויב ולהביא לניצחון.
"צה״ל מהיר, חזק וקטלני. התוכנית תובא לאישור הקבינט על-פי כל התהליכים הנדרשים. יש לי ביטחון גדול בצה״ל ובמפקדיו, ובראשם הרמטכ״ל אביב כוכבי. תר״ש תנופה היא תוכנית נכונה שמביאה לידי ביטוי את היתרון היחסי של צה״ל לנקודת המגע מול האויב בשביל לפגוע בו בצורה קטלנית ומכריעה. התוכנית מחזירה את ערך הניצחון לראש סדר העדיפות״, אמר בנט.

תאריך:  13/02/2020   |   עודכן:  13/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלוף פיקוד אירן, רחפנים מתאבדים ליחידות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל מה שהאויב צריך זה להפריח >>
המשחתן  |  13/02/20 18:47
2
נגמרו השמות ?
ארי כספי  |  13/02/20 22:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כ-46.7% מסך כל הכמות המבוקשת של דירות חדשות היו במחוזות המרכז ותל אביב    בראש רשימת הישובים שבהם נמכרו 500 דירות ומעלה בשנת 2019 נמצאת העיר רמת-גן עם 1,583 דירות
איציק וולף
הרווח הנקי של נובה - העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות מדידה אופטיות לשימוש בתעשיית המוליכים למחצה - עמד בסוף השנה על 45.5 מיליון דולר, לעומת 60.8 מיליון דולר אשתקד    עליה קלה בהכנסות החברה וברווחיה ברבעון הרביעי לעומת הרבעון הרביעי של 2018
איציק וולף
השר אלי כהן ביקר באזור התעשיה ברקן הסמוך לאריאל ותקף את מועצת זכויות האדם שפרסמה אתמול רשימת גינוי לעסקים העובדים ביהודה ובשומרון    "זימנו אותם וגם היום מזמנים אותם להגיע לאזורי התעשיה ביהודה ובשומרון ולראות איך עובדים שם יהודים ופלשתינים שכם אל שכם"
איתמר לוין
בית המשפט: מתן תרופה בדמות מנטוס הוא תרמית    סניגורו של ברלנד: זו אינה תרמית, משום שהפונים אליו ידעו הוא מסייע במישור הרוחני ולא נותן תרופות
איתמר לוין
אורינוב דחה את התנגדויות התביעה ואפשר לסניגור לחקור בצורה מבזה ומשפילה נערה, שבן-זוגה לשעבר הפיץ סרטון אינטימי שלה    המחוזי: הדברים נעשו בניגוד להוראות מפורשות בחוק    אורינוב גלגל את האחריות לפתחה של המדינה - אך המחוזי קובע חד-משמעית שרק הוא נושא בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il