X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
בכיר כחול לבן יוצא להגנת העיתונאי אראל סג"ל שהצטלם שר 'שבחי ירושלים' יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו "דיעותיו היו ידועות קודם ולא משעים עתונאי בגלל שהוא ניגן בגיטרה"
▪  ▪  ▪
נתניהו, ינון מגל ואראל סג"ל

בכיר כחול לבן, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, קרא לתאגיד השידור כאן לבטל את השעיית המגיש אראל סג"ל. סג"ל הושעה לאחר שהצטלם יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויחד עם שני חבריו, ינון מגל ושמעון ריקלין, מנגן ושר את השיר 'שבחי ירושלים'.
"השעיית אראל סג"ל היא טעות ויש לבטלה. דיעותיו היו ידועות קודם ולא משעים עתונאי בגלל שהוא ניגן בגיטרה", צייץ לפיד בחשבון הטוויטר שלו.
בסרטון נראה נתניהו מצטרף לשלישיית אנשי התקשורת הימניים סג"ל, שמעון ריקלין וינון מגל, ושר איתם את השיר "שבחי ירושלים", ובסופו הוא שואל "לא הבאתם דרבוקות?", אך אין בו קריאה מפורשת למי להצביע.
מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר לאחר שהסרטון פורסם ברשתות החברתיות כי הוא מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. "סג״ל הושעה עד לבירור העניין", נכתב. שר התקשורת דוד אמסלם הודיע כי ידרוש הסברים מראשי התאגיד, ש"מזמן הוכיחו שרק אג'נדה מסוימת מנחה אותם", כלשונו.
ראש הממשלה נתניהו מר על כך בכינוס פוליטי של הליכוד באור יהודה: "אראל סג"ל, שניגן איתי את 'שבחי ירושלים' הושעה מהתאגיד - איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".
השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) כתב בטוויטר: "שנים שחלקים גדולים מאוד בתקשורת הישראלית, גם ואולי בעיקר בזו הציבורית, בקמפיין מלא מלא נגד הימין ובעד השמאל, לא מחוץ לשעות העבודה בטוויטר הפרטי אלא מהמקפצה בעזרת המיקרופון הציבורי, ואז עיתונאי אחד בציוץ פרטי מנגן ושר עם ראש הממשלה והוא מושעה מתפקידו. צביעות מקוממת שאין גדולה ממנה".
בימינה הגיבו להשעיה: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד ממדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיד מעבודתו. בושה".
הכתב הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, הגיב: "השעיית אראל סג"ל היא טעות, מהותית וטקטית, של התאגיד. אם הנימוק הוא 'תעמולת בחירות' אני יכול לחשוב על עוד כמה שם שעושים אותה יום יום, לא בסרטון מוזיקלי בחשבון הטויטר בפרטי, אלא בפרוזה מעל התדר הציבורי".

תאריך:  14/02/2020   |   עודכן:  14/02/2020
+40% בטוחים שיתקיים סבב בחירות רביעי
13:41 14/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

סקר דעת קהל שהתפרסם היום חושף שדבר לא השתנה במפה הפוליטית  ▪  ליברמן נותר לשון המאזניים ואין הכרעה בין הגושים  ▪  74% סבורים לסבב רביעי של בחירות בסבירות בינונית עד גבוהה

אין צפי לשינוי מהותי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ליברמן: "מרצ היא מפלגה ציונית"
13:29 14/02/20  |  עידן יוסף

אביגדור ליברמן נשאל ע"י כתבת כאן חדשות, יערה שפירא, על ישיבה עם מרצ כשלעצמה, בלי קשר למפלגות האחרות שאליהן חברה. תשובתו: "מרצ היא מפלגה ציונית". יצוין כי מרצ מסרבת לזהות את עצמה כמפלגה ציונית, למרות הצהרתם של כמה מחבריה כי הם ציוניים, ואף מחקה את נושא הציונות ממצעה.

+שלטי בחירות של ש"ס הושחתו בכניסה לירושלים
13:25 14/02/20  |  עידן יוסף

שלטי חוצות של רשימת ש"ס הושחתו בכניסה לירושלים, ורוססו עליהן איקסים. מדובר בשני שלטים - האחד שבו נראים נתניהו ודרעי והשני שבו נראה הרב עובדיה יוסף. בתגובת ש"ס למשחיתנות, הייתה התייחסות רק לשלט השני: "עיניכם הרואות את תוצאות ההסתה של ליברמן. המשחית הוא רק שליח של מסרי ההסתה שנזרקים לכל עבר כנגד היהדות והמסורת, זאת מערכת בחירות שלישית. רק לפני כחמש שנים למעלה ממיליון איש השתתפו בלוויתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ''ל וכל עם ישראל חזו בכוחו כמאחד את החברה. ובכוחנו להתגבר על הפלגנות על אף מערכות הבחירות המרובות. אנו קוראים לכל המפלגות לגלות אחראיות ולהפסיק מייד עם ההסתה ולא יהיה מאוחר מדי".

+ימינה תתלונן נגד מסרונים לא מזוהים מיהדות התורה
13:00 14/02/20  |  עידן יוסף

רשימת ימינה צפויה להגיש תלונה נגד רשימת יהדות התורה בעקבות שליחת מסרונים לא מזוהים שנשלחו ביממה האחרונה למצביעים מהציבור הדתי לאומי. המסרונים נשלחו תחת השם mehadrin בניגוד לחוק, נכתב בהם "לבצלאל סמוטריץ' יש משהו חשוב לספר לך..." וקישור לסרטון בעמוד הפייסבוק של יהדות התורה שממנו עולה כי בנט ושקד לא נאמנים לשמירת הסטטוס-קוו.

+איור של טיבי מרכיב את גנץ מופץ בשילוט חוצות
12:51 14/02/20  |  עידן יוסף

הליכוד יצא במסע שלטי חוצות, שבו מאויר אחמד טיבי מרכיב על גבו את בני גנץ, שאומר "חייבים להתקדם". ברקע נראית הכנסת, ומעל הכיתוב "בלי אחמד טיבי אין לגנץ ממשלה!".

+ליברמן: "אין לי בעיה לשבת
בממשלה שמרצ היא חלק ממנה"
12:42 14/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ישראל ביתנו אומר כי גם בעבר ישב בקואליציה אחת עם מפלגות שמאל וכי גם נתניהו וחלק מהליכוד נוטים שמאלה  ▪  מסביר כי הצטרפותה של מרצ למפלגת העבודה מאפשרת ישיבה יחד

ליברמן. לא שולל ממשלת שמאל צרה ו ממשלת אחדות [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+זוהר: השעיית סג"ל - הוכחה לשמאלנות התאגיד
12:19 14/02/20  |  עידן יוסף

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): "‏החלטת התאגיד להשעות את אראל סג"ל לא סבירה לחלוטין, היא מחדדת את הטענות שלנו שמדובר בגוף מוטה שמאלה. אני קורא למנכ״ל התאגיד להוכיח את ההפך בכך שההשעיה תבוטל".

+פרץ: נתניהו רוצה קפיטליסט נוסף כשר אוצר
11:03 14/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה-גשר-מרצ הגיב על כוונת ראש הממשלה למנות את ח"כ ניר ברקת לשר אוצר  ▪  "מעל לעשור של הפקרה חברתית מסתכם בנסיון למנות קפיטליסט נוסף לתפקיד שר האוצר"

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: לבטל את השעיית אראל סג"ל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אריאל סגל
הדב המרקד   |  14/02/20 11:10
2
עכשיו הכל ברור.
7-7-7.  |  14/02/20 11:53
3
לפיד לא השלים את המשפט,כצפוי..
שמחה חן  |  14/02/20 12:24
4
מנוולים וצבועים
משה, עורך-דין  |  14/02/20 12:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
יו"ר הליכוד הצהיר בכינוס בחירות באור יהודה כי הוא ביקש מראש עיריית ירושלים להתמנות לתפקיד בממשלה הבאה    סקרים פנימיים - הבטחת המינוי עשויה להגדיל את כוחו של הליכוד בשני מושבים
עידן יוסף
סג"ל נראה שר ומנגן יחד עם ריקלין ומגל כשאליהם מצטרף ראש הממשלה    נתניהו: "איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל"    ימינה: "להקה תקשורתית מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע"    התאגיד: אסורה על עובדי התאגיד השתתפות בתעמולת בחירות
איציק וולף
השופט ניל הנדל קבע כי יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט, עבר על חוק הבחירות כשפרסם צילומי קטין כחלק מתעמולת הבחירות    דחה את טענת בנט שמחיקת הפוסט הייתה לפנים משורת הדין
מירב ארד
הסביר מדוע נתניהו תומך בבן גביר: "ברגע שימינה תוכל לחבור לכחול לבן - בנט ושקד יעשו את זה"    טוען שאין סיכוי להקמת ממשלת אחדות    דרעי בתגובה: "ליברמן מאשר בקולו את טענתי, שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמשותפת"
אליקים העצני
מי שחשכו לו העיניים נוכח הרשימה הזאת ישאל לבטח - והיכן הליכוד? מדוע הוא, מפי מנהיגו נתניהו ובשתיקת כל שריו, חכ"יו וחבריו, פורח וזורח ומאושר, יוצא מעורו מרוב שמחה ונחת, מאותה התוכנית בדיוק?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il