X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אנסקי. מתקפה בשידור חי [צילום: פלאש 90]
הרב אריאל. שודר בשבת [צילום: פלאש 90]
אלכס אנסקי מגלי צה"ל תקף בשבת את חתן פרס ישראל הרב יעקב אריאל וקרא שלא להעניק לו את הפרס, לאחר שהטיח בו כי כלל אינו רב
▪  ▪  ▪

מגיש גלי צהאלכס אנסקי תוקף את הרב יעקב אריאל, קורא שלא להעניק לו את פרס ישראל, טוען כי אינו רב, אלא הומופוב, סולד מנשים וגזען. דבריו של אנסקי נאמרו במסגרת תוכנית אישית שלו ששודרה (יום ו', 15.2.20) לאחר כניסת השבת, תוך שהוא מנצל את העובדה שהרב ינו מאזין לרדיו בשבת. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה תוקף אנסקי בתוכניתו דתיים ואת הדת.
בתוכניתו האחרונה אמר אנסקי: "יעקב אריאל הוא הומופוב. את חובתו כרב כלפי הומוסקסואליות, יעקב אריאל לא צריך לסכם במילים. הוא אמר שלפי ההלכה - לפי ההלכה האורתודוקסית היהודית - סקס אנאלי בין גברים אסור, סוף ציטוט מתוך ההלכה. זהו. אבל הוא הוסיף גם פסיכולוגיה לעניין, וזה אין בהלכה. התוספות הפסיכולוגיות-רפואיות שלו לא באו מן ההלכה. הוא הוסיף נכות. חס וחלילה! גם ההלכה לא קובעת שהומוסקסואל הוא נכה.
"מאין הן באו (התוספות, ע.י.)? הן באו ממעמקי נפשו של יעקב אריאל. לכן בעניין הזה הוא לא רב, הוא בסך-הכל הומופוב. יש כינוי גם לאיש שדברים באים לו ממעמקי נפשו", דברי אנסקי.
עוד אמר אנסקי בגלי צה"ל כי "יעקב אריאל דנן הוא גם מיזוגן. מהו מיזוגן? מיזוגן זו מילה שהשאירו לנו היוונים העתיקים...שונא נשים. אדם שיש לו רתיעה מנשים, או שהוא בז לן או סולד מהן. לדידו, הדרת נשים - ובתרבות המערבית היום נשים מוכרות את גופן תמורת כסף - זוהי לדעתו הדרה. כבוד מדומה, הערצה עיוורת. כל אישה שמתקשטת, מתייפה, מתאפרת, נגועה בדבר הזה. רק נשים! אריאל לא שמע על גברים המוכרים את גופם תמורת כסף, תמורת כבוד, תמורת הערצה. יש גם גברים כאלה. לכן גם בעניין הזה הוא לא רב - הוא מיזוגן!".
אנסקי לא הסתפק בכך, ותקף: "אריאל לא רק הומופוב ומיזוגן, הוא גם בעד אפליית ערבים ונוצרים. בכנס על לימודי אזרחות הכריז אריאל כי יש משמעות רבה להתחייבות של ישראל במגילת העצמאות להעניק שוויון זכויות מלא למיעוטים - את זה הוא מקבל, ולכן מותר להשכיר דירה לגוי, אבל רק אחד שאינו עובד עבודה זרה. לא כל גוי רשאי להיות מושכר דירה, אלא רק גוי שלא עובד עבודה זרה כמו כל הנוצרים למשל או כל המוסלמים. זו עבודה זרה ודאי. גם לערבים מותר להשכיר - הוא הוסיף בנדיבות - אפילו שאין להשכיר בתים שלמים. דירה - כן, בית - לא. ללמדנו ש'הרב' אריאל תומך באפליה סלקטיבית של ערבים, נוצרים ועובדי אלילים אחרים. הוא עושה ביניהם הפרדות - לאלה כן ולאלה לא.
"אז יש לנו הומופוב, מיזוגן - סולד מנשים, מפלה על-רקע דת ולאום, ובעברית יש לנו מילה מצוינת - גזען! עם היוודע דבר זכייתו בפרס ישראל של מר אריאל, ולאחר שקמה מהומונת קטנה, נזעקו לתקשורת כמה רבנים מתומכיו של הרב הזה, [ו]אמרו: מה פתאום? גם לעמוס עוז נתנו וגם הוא הביע את דעתו. אבל רבותי, זו הנקודה אותה אנו שואבים מ-ב' מיכאל". אנסקי עבר לצטט את המאמר, שמחלק בין השניים ובו נטען כי גזענות אינה יכולה להחשב הבעת דעה בדיוק כפי שאנטישמיות וכדומה אינן יכולות להחשב הבעת דעה, אלא מידות מנוולות של אופי, ופרס את טענותיו מדוע אין להעניק לרב אריאל את פרס ישראל", דברי אנסקי.
בתגובה לפניית News1, מסר יועץ התקשורת של הרב אריאל כי הוא אינו מעוניין להגיב להשתלחות.

תאריך:  15/02/2020   |   עודכן:  16/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגיש בגל"צ: יעקב אריאל הומופוב, מיזוגן וגזען
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
בחממת גלצ הטהרנים חוגגים
אוליבר וונדל   |  16/02/20 01:37
2
לא להאמין כמה אוטו-אנטישמים-סל
קורןנאוה טבריה  |  16/02/20 05:16
3
מכיר את אלכס כילד מרח.שרון 12
גימי-יהודי מיהודה  |  16/02/20 05:38
4
עמוס עוז אמרת,קבל אנסקי.
באום  |  16/02/20 09:08
5
בושה לכם גלי צהל
ירושלמית  |  16/02/20 09:57
6
כה אמר החבר של הפדופיל ...
מגיב ותיק  |  16/02/20 15:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרס ישראל
איציק וולף
פרופ' יוסף קלפטר, שהיה בעבר נשיא אוניברסיטת תל אביב, יקבל את הפרס על תרומותיו פורצות הדרך בדינמיקה של תנועה אנומלית במערכות שונות ומגוונות בתחומי הכימיה, הפיזיקה והביולוגיה
עמנואל בן-סבו
לא להשתקה, לא לסתימת פיות, לא לאחידות, כן למחלוקת, כן למחאה    ברכות לרב יעקב אריאל לרגל קבלת פרס ישראל לספרות תורנית, האמת והשלום אהבו
איציק וולף
פרס ישראל יוענק לפרופ' זמיר על טיפוח והשבחה של זני עגבניות וגידולים אחרים    פיתח אוכלוסייה של עגבניות תרבותיות שמכילות קטעי דנ"א ממיני בר של עגבנייה המקנים עמידות לעקות כמו יובש ומלח ועמידות כנגד מחלות צמחים.
רות רפאלי ביקשה לשלול את פרס ישראל שניתן לפני 27 שנים לפרופ' ראובן פוירשטיין שנפטר לפני חמש שנים - בטענה שספר על ילדי מרוקו, שכתב לפני 56 שנים, פוגע בה
עידן יוסף
בבנייני האומה בירושלים התקיים טקס הענקת פרסי ישראל    הטקס במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר החינוך, סגן יו"ר הכנסת, נשיאת בית המשפט העליון וראש עיריית ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il