X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתוכנית שהציגו נתניהו וניר ברקת הפחתה במחירי המזון והדיור, הקמת ארבעה בתי חולים ותמיכה בעסקים קטנים על-ידי הקפאת הארנונה למשך חמש שנים "יש פה בחירה ברורה בין מצליחנים לבין לוזרים - כלכלה חופשית או כלכלת הסתדרות"
▪  ▪  ▪
ברקת ונתניהו. "נהיה בין 5 המדינות המתקדמות" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הציגו (יום א', 16.2.20) יו"ר הליכוד רה"מ בנימין נתניהו ושר האוצר המיועד ניר ברקת את "תוכנית ברקת", שעיקרה הורדה במחירי המזון והדיור והשקעות במערכת הבריאות. לליכוד אין מצע והצגת התוכנית מהווה אולי חלופה לפרק הכלכלי במצע.
הוזלת המזון על-פי התוכנית, תבוצע באמצעות הורדת מכסים והסרת אסדרה, פירוק הריכוזיות והמונופולים, ויותר תמיכה בחקלאים. את הדיור ניתן יהיה להוזיל באמצעות שחרור סיטונאי של אדמות מדינה, קיצוץ מסיבי בביורוקרטיה, הפחתת מיסים על קניית דירות ומכירתן, וסבסוד משכנתאות לזוגות צעירים.
כמו-כן מוצע לקדם השקעות נרחבות במערכת הבריאות, בין היתר על-ידי הקמה של ארבעה בתי חולים נוספים, הוספת 700 מיטות חדשות כל שנה, והפחתת עומסים ותורים. יישובי יהודה ושומרון, הגליל, והנגב יתוגברו ב-400 אלף מקומות עבודה חדשים בתוך עשור, רמת שירותים לאזרח כמו במרכז הארץ, אוניברסיטה בגליל, ו-Desert-Tech בנגב.
התוכנית מבקשת לקדם עסקים קטנים בעזרת הקפאת הארנונה למשך חמש שנים, מהפכה ברישוי עסקים, השוואת תנאים סוציאליים לעצמאים.
התחום הטכנולוגי יקבל מינוף בבסר (סייבר), בינה מלאכותית, BIG DATA, ביוטכנולוגיה ורפואה, רובוטיקה ותחבורה ציבורית, תקשורת 5G והכשרה מקצועית לטכנולוגיה.
"בעשור האחרון הפכנו את ישראל למעצמה כלכלית", אמר נתניהו. "עכשיו אנחנו מביאים עוד שש רפורמות ענק שניר ברקת יוביל כשר אוצר - בבריאות, במזון, בכל הבעיות שעל הפרק. נהיה בין חמש המדינות המתקדמות בעולם. אני מציע לכם לא ללגלג. יש פה בחירה ברורה בין מצליחנים לבין לוזרים - כלכלה חופשית או כלכלת הסתדרות".
ח"כ ברקת החרה החזיק אחריו: "הבחירה בעוד שבועיים היא בין כלכלה חופשית ומצליחה ובין כלכלת הסתדרות של גנץ וניסנקורן. אין לי ספק שהציבור הישראלי ידע במה לבחור".

תאריך:  16/02/2020   |   עודכן:  16/02/2020
+לקיים דיל בין עצמה יהודית ליהדות התורה
09:23 17/02/20  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה

יש לקרוא לתומכי "עצמה יהודית" להצביע עבור "יהדות התורה" שתהיה מחויבת להם לתפקידים ביצועיים משמעותיים תמורת כל מנדט נוסף שהם יקבלו בזכותם וגם להצבעה של עד שני ח"כים מתוכם נגד הממשלה אם "עצמה יהודית" לא תהיה מרוצה  ▪  הסכמים אלו יבטיחו את עקרונותיהם הבסיסיים של עוצמה יהודית שתוכל להרגיש כאילו היא נכנסה בפועל לכנסת  ▪  גדולי הדור החרדים יהיו ערבים להסכם זה

עצמה יהודית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"נשמח להקים ממשלה עם ליברמן"
09:01 17/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על קלטות מנדלבליט-אשכנזי אמר: "האירוע הזה לא יפגע בנו"  ▪  על אמירת ליצמן: "אומר את הדברים כדי לעצבן"

[צילום: פלאש 90]
+איגרוף רטורי: תחליף סרק למציאות
08:32 17/02/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

מאמרה של לילך סיגן (להלן) בוחר בדוגמה לא ראויה ובפרשנות שגויה בכדי לנסות ולשכנע שסגנון הדיון הציבורי במערכת הבחירות הנוכחית מחבל במהות הדיון בסוגיות החשובות ביותר  ▪  המסקנה הנובעת מכך לדידי היא שהמשך העיסוק בתעלולים פוליטיים במקום בעיקר, עשוי להצביע יותר מכל על איכותם האמיתית של הרמטכ"לים לשעבר העומדים בראש כחול לבן

כחול לבן [צילום: פלאש 90]
+ברקת: "מיי שרוצה לצמוח לא מעלה מסים"
08:10 17/02/20  |  מירב ארד

ח"כ ניר ברקת בראיון לכאן ב': "מי שרוצה לצמוח לא מעלה מסים. הצמיחה היא הפתרון לכל אתגר - זה יוריד את יוקר המחיה, הדיור ויאפשר השקעות בבריאות, בפריפריה. ברגע שיש צמיחה, אפשר להתמודד עם הגירעון".

+גנץ נדרש להסיר פרסום מהפייסבוק ונקנס
23:53 16/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניל הנדל, הורה ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להסיר רשומה מהפייסבוק, שבה מוצגת תמונה של חיילי צה"ל שנפצעו בפיגוע הדריסה בירושלים. החלטת הנדל קובעת כי מדובר בפרסום לצורכי תעמולה המנוגד לחוק. השופט חייב את יו"ר כחול לבן בהוצאות המשפט של העותרת על סך 4,000 ש"ח.

+ח"כ שטרן: "לא אהבתי חלק מהדברים שעשה לפיד"
22:50 16/02/20  |  

ח"כ אלעזר שטרן לרדיו 'קול ברמה': "לא אהבתי ולא הסכמתי עם חלק מהדברים שעשה לפיד. בלעתי רוק כשאמרו לי 'ממשלה חילונית' אני לא מאמין בזה ולא אהבתי את הקמפיין הזה".

+בכיר בליכוד: נענינו להפסיק את הקמפיין נגד ימינה
20:59 16/02/20  |  עידן יוסף

‏גורם בסביבת רה"מ אומר שיו"ר ימינה השר נפתלי בנט העביר לנתניהו מסרים בימים האחרונים, שבהם ביקש ממנו להפסיק את העימותים בין המפלגות. בכיר בקמפיין הליכוד אומר כי הליכוד נענה לבקשה ואמר "נפסיק את המתקפות בגוש ונמקד אותן בגנץ" (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הליכוד הציג תוכנית כלכלית מחומשת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כולם יהיו מיליונרים כמו ברוסיה
ו. פוטין  |  17/02/20 01:44
2
הנוכל והפודל החדש שלו ברקת
מושיק ט.  |  17/02/20 06:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
5,000 בעלי זכות הצבעה יוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית באחת מ-96 הנציגויות הישראליות בחו"ל    האם תימשך מגמת הירידה באחוז ההצבעה שנרשמה בין הבחירות לכנסת ה-21 לבחירות לכנסת ה-22?
דן מרגלית
ביבי צודק שמנהיג הפלשתינים אינו כזה. כיצד ביבי יודע? מעצמו הוא יודע. כי גם הוא, כמו אבו מאזן, נשבע בשם השלום אך אינו רוצה בו. "הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו"?
מירב ארד
בליכוד מדגישים כי מדובר בצעד חשוב נוסף בדרך להשגת 61 מנדטים ובמטרה למנוע בזבוז קולות מיותר מגוש הימין.
עידן יוסף
יו״ר הרשימה המשותפת איימן עודה: ״יהיו 61 מושבים בלי ליברמן לנו ולשמאל״    ליברמן: "אם נתניהו יפרוש - יהיה פשוט מאוד להרכיב קואליציה. מקווה מאוד שיפרוש"    הליכוד: "יצא המרצע מן השק. ליברמן הולך סופית עם השמאל יחד עם גנץ ואחמד טיבי"
איציק וולף
סקר דעת קהל שהתפרסם היום חושף שדבר לא השתנה במפה הפוליטית    ליברמן נותר לשון המאזניים ואין הכרעה בין הגושים    74% סבורים לסבב רביעי של בחירות בסבירות בינונית עד גבוהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il