X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פגישת פרופ' גרוטו עם נציגי הרשויות ביפן [צילום: דוברות משרד הבריאות]
פינוי אזרחים אמריקנים מהספינה ביפן [צילום: צ'ה הונג/AP]
פגישת פרופ' גרוטו עם נציגי הרשויות ביפן [צילום: דוברות משרד הבריאות]
בהלת הקורונה:
משרד הבריאות ותל-השומר נערכים לשחרור הישראלים מהספינה
הנוסעים עודכנו על הכוונה לשחררם מחרתיים צוות ייעודי מהמרכז הרפואי שיבא תל השומר יקלוט את הישראלים ביחידה נפרדת משטרת ישראל הודיעה על חלוקת מסכות לשוטרים יפן: 99 מקרי הידבקות חדשים על הספינה דיימונד פרינסס

ספינת הקורונה ביפן: גורמי החרום בישראל הונחו לקלוט את הישראלים מספינת הקורונה ביום חמישי הקרוב. פרופ׳ איתמר גרוטו, משנה למנכ"ל משרד הבריאות נפגש יחד שגרירת ישראל ביפן, יפה בן ארי, עם נציגי משרד הבריאות היפניים, על-מנת לסכם את מצבם ואת שחרורם של הנוסעים הישראלים בספינה דיימונד פרינסס מהבידוד.
פרופ׳ גרוטו עדכן את הנוסעים הישראלים בספינה: "אנו פועלים כדי לוודא את שחרורכם מוקדם ככל האפשר ולהשלמת הבדיקות, כך שתהיינה תשובות סופיות עד מחרתיים. עם הנחיתה בארץ תועברו להמשך בידוד של עד 14 ימים".
שר הבריאות, יעקב ליצמן, ומנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הנחו את המרכז הרפואי שיבא על-מנת שייערך לקליטת הישראלים עם הגעתם ארצה. המרכז הרפואי שיבא יקלוט את הישראלים ביחידה נפרדת שתאויש על-ידי צוות ייעודי ונפרד שהוקצה לצורך משימה זו בלבד. במהלך שהיית המטופלים ביחידה הייעודית, ימשיך המרכז הרפואי שיבא בפעילותו השוטפת, וזאת תוך הפרדה מלאה – פיזית ותשתיתית – ממתחם הבידוד.
שר הבריאות יעקב ליצמן אמר: ״אנחנו עובדים בתיאום עם שלטונות יפן, משרד החוץ וכל גופי החרום במדינה על-מנת להשיב ארצה את הנוסעים על הספינה בשלום, נעשה זאת תוך הקפדה יתרה על בריאות אזרחימדינת ישראל והפקדה על בריאות הנוסעים. הנחיתי את בית החולים להערך למהלך הלוגיסטי המורכב.״
מסכות לשוטרים בישראל
במקביל פרסמה משטרת ישראל כי בימים הקרובים יחולקו לשוטרי הסיור בשטח ציוד מיגון ייעודי (מסכות ונשמיות) שיימצאו בניידות המשטרה במוכנות לשימוש מיידי בעת הצורך. במשטרה מדגישים כי "מדובר במהלך שנועד להגביר את המוכנות המבצעית של הכוחות לתרחיש עתידי שטרם התממש באזורנו, ע״מ לספק לשוטרים את כל האמצעים לבצע את תפקידם בשגרה ובחרום". עוד נמסר כי המשטרה תפעל לצד משרד הבריאות כדי למנוע הפצת דיסאינפורמציה הקשורה לנגיף.
כתוצאה מהתפשטות הנגיף, הרחיבו בישראל את ההנחיות ונוסף על החוזרים מסין, גם מי שחוזר מתאילנד, סינגפור, הונג קונג ומקאו - יתבקש להישאר בבידוד בבית במשך שבועיים. מחברת התעופה אל-על נמסר כי בהמשך להחלטת משרד הבריאות, ניתן לבטל או לשנות כרטיסים שנקנו לכל יעדי המזרח הרחוק, למעט טוקיו, ללא דמי ביטול או שינוי בין התאריכים 16 בפברואר ועד 2 במרס.
ספינת הקורונה: 99 נוסעים נוספים נדבקו בנגיף
יפן דיווחה על 99 מקרי הידבקות חדשים על הספינה "דיימונד פרינסס". המספר כולל את 14 אזרחי ארה"ב שנמצא כי הם נושאים את הנגיף ופונו מהספינה, ונחתו בקליפורניה. גם ראש ממשלת אוסטרליה הודיע על שליחת מטוס לפינוי אזרחי המדינה. לדבריו, לאחר שובם - ייאלצו הנוסעים לשהות בבידוד נוסף למשך 14 ימים.
בתוך כך, הודיעו מארגני מרתון טוקיו על ביטול השתתפות הקהל הרחב באירוע המתוכנן ל-1 במרס. על-פי הדיווח, 38,000 רצים שאינם מקצועיים היו אמורים להשתתף במרתון, שנחשב לגדול ביותר ביפן.
במחוז חוביי שבסין מתו אתמול 100 בני אדם נוספים מהנגיף. בכך עלה מספר הנספים במדינה ל-1,765. כמו-כן נמסר ש-1,933 אנשים נוספים נדבקו בקורונה במחוז. נציבות הבריאות הסינית עדכנה כי במהלך היממה האחרונה שוחררו כ-10,000 מטופלים ויותר מ-32 אלף רופאים ואחיות נשלחו למחוז חוביי.

תאריך:  17/02/2020   |   עודכן:  17/02/2020
+נשקלת הצבת קלפיות לאזרחים בבידוד
19:39 17/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החשש כי למגיפת הקורונה תהיינה השפעות על ההצבעה בבחירות, הביאה את משרד הבריאות וועדת הבחירות המרכזית לבחון אפשרות לקלפיות המרוחקות מיתר נקודות ההצבעה

+חשש: שני ישראלים נוספים בספינה נדבקו בנגיף
18:34 17/02/20  |  

+מנכ"ל אל-על: "ימים קשים לפנינו וייתכן שיידרשו צעדים דרמטיים"
15:05 17/02/20  |  מירב ארד

מנכ"ל אל על גונן אוסישקין שלח לעובדים אגרת בנושא השפעת נגיף ה"קורונה" על פעילות החברה: "מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, לענף התעופה ולאל על...ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות. אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לצלוח את הימים הללו".

+שר החקלאות: "להאריך את שהיית העובדים הזרים מתאילנד בישראל"
12:44 17/02/20  |  מירב ארד

שר החקלאות צחי הנגבי מבקש להאריך את שהיית העובדים הזרים מתאילנד בישראל, זאת לאור הנחיית משרד הבריאות לבידוד לנוסעים השבים מתאילנד, ולנוכח העובדה שבעוד שעות אמורה לצאת טיסה מתאילנד ועליה עשרות עובדים זרים למשקים חקלאיים.

+יותר מ-200 אוסטרלים חולצו מספינת הקורונה ביפן
08:14 17/02/20  |  מירב ארד

אוסטרליה מפנה יותר מ-200 מאזרחיה שנמצאים על ספינת הקורונה "פרינסס דיימונד" שלחופי יפן. ראש הממשלה אמר כי הנוסעים יילקחו לצפון הטרופי של אוסטרליה, שם יידרשו להסגר במשך 14 יום נוספים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד הבריאות ותל-השומר נערכים לשחרור הישראלים מהספינה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
משרד הבריאות וחברת התעופה אל-על סיכמו שצוותי האוויר המשרתים בקווי הטיסות למדינות החשודות בתפוצת קורונה לא ייאלצו לשהות בבידוד כשישובו לישראל, אם יעמדו במספר תנאים שנקבעו
איציק וולף
משרד הבריאות הודיע על חובת בידוד לנכנסים לישראל מארבע מדינות נוספות: תאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו    "הנחייה זאת ניתנת בשל התפשטות המחלה הנגרמת על-ידי נגיף הקורונה במדינות נוספות מעבר לסין וכדי למנוע ככל שניתן התפשטותה בישראל"
ארי בוסל
הסינים כבר על ברכיהם, והם נואשים    דברים שהיו בלתי אפשריים בעליל עד לפני חודשיים הפכו לקיימים ומוחשיים ביותר, בנסיון הסיני להתמודד עם נגיף הקורונה
יהודה קונפורטס
ההחלטה לבטל את MWC - אחד האירועים השנתיים הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה - מובנת, אבל לוקה בחוסר פרופורציה    חבל שמארגניה לא הלכו בדרכן של תערוכת אחרות, שלא התבטלו גם בתקופות הכי קשות
מירב ארד
ראש ממשלת יפן: נוסעים שבדיקותיהם נמצאו שליליות לאחר שבועיים בבידוד, ייבדקו שוב ואם ימצאו שליליים יעזבו את הספינה ביום רביעי    פרופ' גרוטו ביפן: "הכי טוב שהישראלים ישלימו את הבידוד בספינה"    מניין המתים כתוצאה המנגיף בסין עלה ל-1,665, ומספר הנבדקים עומד על 68,500 בני אדם ברחבי המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il