X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתיבי איילון מזמינה את הציבור לקבוע מה ההטבות הנוספות שיחולקו למשתתפים במיזם "דרך ערך" במסגרת מיזם התמריצים לשינוי הרגלי הנסיעה של משרד התחבורה ונתיבי איילון יוצעו הטבות שונות מעולמות ההסעדה, הפנאי והבידור למשתתפי המיזם בתמורה לשינויים בהרגלי הנסיעה שלהם, בנוסף לאלפי שקלים שיקבלו המשתתפים בסוף השנה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לראשונה, הציבור הרחב יקבע מה ההטבות שיקבלו נהגים מהמדינה כשישנו את הרגלי הנסיעה שלהם . בקרוב, יוכלו נהגים שיצטרפו למיזם התמריצים "דרך ערך" של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, לקבל שורה של הטבות במגוון קטגוריות ביניהן: הסעדה, בידור בילוי ופנאי אותן יקבלו בתמורה לשינויים בהרגלי הנסיעה שלהם, וזאת, בנוסף לאלפי השקלים שיקבלו המשתתפים בסוף השנה.
לאור זאת, קוראת כעת חברת נתיבי איילון לציבור הנהגים מכל הארץ להשתתף בסקר ראשון מסוגו בו ישפיעו על ההחלטה מהן ההטבות שהמדינה תחלק להם.
כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט שכתובתו בתחתית ידיעה זו, לענות על שאלון ההטבות של דרך ערך ולהשפיע. תוצאות הסקר יסייעו בקביעת ההטבות שיכללו במסגרת מכרז שיפורסם בשבועות הקרובים לחברות שיספקו את ההטבות למיזם.
ההטבות במיזם מחולקות לשלוש רמות מחיר: הטבה קטנה, הטבה בינונית והטבה גדולה בהתאם לגודל האתגר הנדרש לעמוד בו לצורך הזכייה בהטבה. כך לדוגמה:
  • הטבה קטנה, תתקבל אם המשתתף ייסע פעם בשבוע ברכבת משימה שעבורה יוכל לקבל קפה ומאפה.
  • משתתף יקבל הטבה בינונית בדמות ארוחת בוקר, לדוגמה, אם ייסע 10 נסיעות בתחבורה ציבורית במהלך חודש אחד.
  • ואילו הטבה גדולה תתקבל אם המשתתף ימנע מנסיעה בשעות העומס עם הרכב הפרטי במהלך חודש שלם. על עמידה באתגר זה הוא יקבל זוג כרטיסים לסרט. אתגרים אלו מהווים שכבה נוספת בהבנת הכוח המניע את ציבור המשתמשים לשינוי הרגלי הנסיעה שלהם והפחתת השימוש ברכב הפרטי.
איתמר בן מאיר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון: המשימה שלנו היא לייצר חלופה לרכב הפרטי לא רק באמצעות טיפול בתשתיות התחבורה אלא גם בניהול הביקוש בפועל. כחלק מהחשיבה החדשנית של המיזם אנו קוראים לציבור לא רק להצטרף למיזם, אלא גם לעזור לנו לבחור איזו מתנה המדינה תעניק להם.".
מיזם דרך ערך נועד לעודד שינוי התנהגות בקרב ציבור הנוסעים ברכב פרטי על-ידי מתן תמריצים כספיים והטבות. זאת, במטרה להפחית את נסיעותיהם במטרופולינים הגדולות בישראל: חיפה, ירושלים, תל אביב ובאר שבע בשעות הגודש, ולהגדיל את מספר הנוסעים ברכב. משתתפי הניסוי יוכלו לקבל עד 2,000 שקלים לשנה, בהתאם למאפייני נסיעותיהם.., תקציב המשתתפים יגדל או יקטן לאורך תקופת המיזם בהתאם לשינוים בהרגלי הנסיעה: היקף הנסיעות, שעות הנסיעה ומיקום הנסיעה. משתתף שייבחר לנסוע בתחבורה ציבורית או בנסיעות משותפות, יתוגמל באמצעות הגדלת תקציבו. לעומת זאת, משתתף שיבחר לנסוע ברכבו הפרטי בשעות העומס ובאזורי ביקוש גבוהים (במטרופולינים השונות), יקטין משמעותית את תקציבו.
עד כה הצטרפו למיזם יותר מ-4,000 משתתפים כאשר עד סוף שנת 2020 צפויים להשתתף כ-15,000 משתתפים מכל רחבי הארץ.

להשתתפות בשאלון
תאריך:  19/02/2020   |   עודכן:  19/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קפה ומאפה לתמרוץ נסיעה שיתופית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שוטרים מצוידים בצו חיפוש הגיעו הלילה לביתו של פעיל הר-הבית וחבר הכנסת לשעבר    בבוקר נעצר גליק בטענה כי הלך לאט מדי בהר ושוחרר אחה"צ    אחרי החיפוש נעצר גליק, לא נמסר באיזו עילה
עידן יוסף
מקורבו של נתניהו, נתן אשל, נשמע בהקלטה משוחח עם יו"ר עוצמה יהודית - ואומר לו שראש הממשלה היה מעדיף אותו על פני ימינה    בן גביר על הקריאה של אשל שיפרוש מהמרוץ: "אין לנתניהו 61 בלעדי, אני הולך עד הסוף"
איציק וולף
מבהירה שבהצעתה לפטור מעסיקי עובדים זרים מהפרשה לפנסיה עבור עובדיהם היא מתכוונת אך ורק לעובדים זרים חדשים אשר לדבריה "יבחרו אם הם רוצים לבוא או לא - בתנאים שיידעו מראש"
עידן יוסף
עידן יוסף
בראיון לערוץ 20 קרא יו"ר הליכוד ליו"ר כחול לבן להתייצב מולו לשלושה עימותים טלוויזיוניים - מדיני, ביטחוני וכלכלי    עקץ: "רק בלי אוזניות ובלי טלפרומטרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il