X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גנץ. בלבול או העדר מדיניות ברורה? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
המשותפת. יתמכו מבחוץ? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
גנץ. בלבול או העדר מדיניות ברורה? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
קואליציה בתמיכת המשותפת? בני
גנץ סתר עצמו בראיונות שהעניק
יו"ר כחול לבן מועד בלשונו: בראיון לרינה מצליח אמר כי לא יסכים אפילו לממשלה בהימנעות הרשימה המשותפת, אך בראיון לאסף ליברמן טען הפוך ואמר כי מדובר בתסריט אפשרי

מבוכה לח"כ בני גנץ. יו"ר כחול לבן התראיין (מוצ"ש, 29.2.20) לערוצי הטלוויזיה, וסתר את עצמו. בראיון אחד לא שלל הקמת ממשלה בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת, אך בראיון אחר הככחיש שיעשה זאת.
גנץ הכחיש את טענתו של יו"ר העבודה גשר מרצ, ח"כ עמיר פרץ, כאילו השניים סיכמו על הקמת ממשלה מיעוט משותפת לשניהם בתמיכה מבחוץ של המפלגה בראשות איימן עודה ושל ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.
בראיון לאסף ליברמן בכאן 11 אמר גנץ: "ממשלה בתמיכת המשותפת מבחוץ - תסריט אפשרי אבל תיאורטי". אולם בראיון לרינה מצליח בקשת 12 אמר כי יפעל להקמת ממשלת אחדות, ולאחר שאלות חוזרות ונשנות הסכים לומר: "לא נסכים אפילו לממשלה בהימנעות המשותפת".
בראיון לאילה חסון (רשת 13) אמר גנץ: ״חברי הרשימה המשותפת לא מגנים מספיק את מדיניות הטרור. לא נישען על הרשימה המשותפת ולא נשב איתה". על האפשרות לממשלת אחדות אחרי בחירות 2019 ב׳ אמר: ״לא הסכמנו כי נתניהו היה מפר את הסכם הרוטציה, כל הסכם איתו לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב״.

תאריך:  29/02/2020   |   עודכן:  29/02/2020
+נגד עימות טלוויזיוני
09:23 01/03/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

הדרישה לקיים עימות טלוויזיוני בבחירות אלה, היא בעיני עשיית "צחוק מהעבודה"  ▪  האם הכוונה היא להטעות את הציבור לחשוב ששני היריבים העיקריים שקולים, ולטשטש את היתרון הקבוע של נתניהו על גנץ בהתאמה לראשות ממשלה? בעידן של חשיפה גבוהה מדי לשטיפות מוח חסרות תכלית, מה שנחוץ בבחירות הוא פחות "תוכניות בידור" ויותר מופעי תכלית

בידור להמונים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+למרות הודעת ש"ס, הרב מאזוז קרא להצביע ליהדות התורה
09:20 01/03/20  |  עידן יוסף

דוברות ש"ס הוציאה אמש הודעה כאילו בשיעורו השבועי אמש אמר מנהיגה הרוחני של יחד, הרב מאיר מאזוז, שמצווה להצביע ש"ס. אולם הבוקר התייחס הרב מאזוז להקלטה ואמר: "יש כאלו שלוקחים הקלטות ולוקחים חלק מכאן וחלק מכאן ואומרים מה דעתי". הוא נפגש הבוקר עם נציגי דגל התורה, וביקש מהם לפרסם בשמו כי מצווה להצביע ג'.

+המיעוט הערבי בישראל ובחירות 2019-20
08:55 01/03/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

השלכה חשובה של בחירות 2019, שלהערכתי אינה זוכה לדיון הציבורי הראוי, היא משמעות התוצאות בשלושת הסיבובים, לגבי היחסים בין הרוב היהודי למיעוט הערבי

אחמד טיבי, איימן עודה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מלחמת שלום הדמוקרטיה
08:48 01/03/20  |  יעקב ברדוגו   |   לרשימה המלאה

כחול לבן חיסלה את הויכוח בין ימין ושמאל בישראל. זו הפעם השלישית שאנחנו לא בוחרים בקלפי בין שתי תפיסות עולם אידיאולוגיות. אבל במועד ג' ברור הרבה יותר שהבחירה מחר תהיה בין שתי תפיסות של שלטון

כחול לבן [צילום: אבשלום שושוני]
+תנופת הניקוי החלה
08:30 01/03/20  |  יעקב ברדוגו   |   לרשימה המלאה

ליותר יותר ישראלים ברור לא רק שהחלוקה של הכוחות בין "מושחתים" ל"טהורים" לא מחזיקה מים, אלא שאולי הרבה ממה שנחשפנו אליו הוא מסך עשן. האם זה יספיק כדי לגרום לשונאי השחיתות לחשוד שלמפלגת הפקידים מוחזקת על-ידי מערכות חוק וצדק החרדות מאור השמש?

מפלגת כחול לבן [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+מסיכות רעשנים ושאר נגיפים
08:16 01/03/20  |  יוסף קנדלקר   |   לרשימה המלאה

הסרתי מראשי מחשבות מדאיגות כמו מה קורה אם ילד משתמש באקדח קפצונים ליד תחפושת כזו, ומה בדיוק קורה לתחפושת כזו אחרי שלוש שעות שימוש  ▪  האם היא תתנדף לאוויר כמו הקורונה?

מה בוחרים? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+חסידי ברלנד יחרימו את ההצבעה בבחירות
23:48 29/02/20  |  עידן יוסף

חסידי אליעזר ברלנד יחרימו את ההצבעה בבחירות במחאה על כך שאיש אינו מוחה על הפגיעה בכבוד רבם. במכתב עליו חתומים רבני שובו בנים, הם קוראים גם לפעול לשכנע אחרים שלא להצביע.

+פורסמו שמות המקומות שבהם יוצבו קלפיות לשוהים בבידוד
23:29 29/02/20  |  עידן יוסף

‏ועדת הבחירות המרכזית תפעיל ביום הבחירות 14 קלפיות יעודיות למי שנמצאים בבידוד ביתי מחשש שנדבקו בנגיף קורונה. הקלפיות יוצבו בירושלים, בתל אביב, בצפת, בעפולה, בחיפה, בנתניה, בחולון, בבאר שבע, באשקלון, באילת, בראש העין, במודיעין ובכפר סבא.

+נתניהו מתנער מדברי נתן אשל
23:12 29/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד נתניהו: "‏התקשרתי והבהרתי לנתן אשל שדבריו אינם ראויים ואינם מקובלים עלי. הוא התנצל על דבריו מיד. הליכוד הוא הבית של כל חלקי החברה הישראלית וכזה יישאר תמיד".

+נתניהו הודה לסער על חלקו בקמפיין הליכוד
22:24 29/02/20  |  עידן יוסף

נתניהו בכינוס בחירות ברמת גן בהשתתפות שורת בכירים בליכוד: "תודה לך גדעון סער שאתה לוקח חלק בקמפיין". מאות מתומכיו המתינו בגשם שוטף בהמתנה לבידוק.

+יעלון: דברי נתן אשל גזעניים
22:21 29/02/20  |  עידן יוסף

ח"כ משה יעלון (כחול לבן): "דבריו הגזעניים של איש סודו של נתניהו (נתן ״הצלם״) על אשכנזים-מזרחיים, הם המשך לדבריו של אדונו, נתניהו, על חיילי גולני ש'הם בסדר, כל עוד יש להם קצינים לבנים'".

+יהדות התורה מבקשת ממצביעי עוצמה יהודית להצביע עבורה
22:10 29/02/20  |  עידן יוסף

יהדות התורה הפיקה סרטון תעמולה הפונה לתומכי עוצמה יהודית, בעקיצה לימינה, הקורה להם להצביע עבורה למרות חוסר ההסכמה בנושאים כגון עלייה להר-הבית והימנעות מהפגנות. לדברי יהדות התורה, קיימת הסכמה בנושאי המהות - התורה, השבת, ההתנגדות לרפורמים בכותל וללהט"ב. הסרטון מסיים במילים: "כשחבר שלך יצביע לאיילת, אתה תכניס את פינדרוס".

+דיכטר: לפיד נלחץ והתחיל לקלל
21:14 29/02/20  |  עידן יוסף

סגן שר הביטחון אבי דיכטר תקף את ח"כ יאיר לפיד בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "אז מה לפיד, קצת לחץ ויוצאות לך קללות מהפה? זה הנמוך ביותר שאתה יכול לרדת בתיאורים? ביום שני תקבל את תשובת המחנה הלאומי בקלפיות". בראיון לאופירה וברקו, אמר לפיד: "מה אנחנו נחליט, שאלה - וסליחה שאני משתמש בביטוי שלך - אנחנו משאירים את העולם לחארות? אלה שמביאים את הגועל ינצחו? אני לא אתן להם לנצח...אני לא אתן למגעילים האלה לנהל לי - לא ת'חיים ולא את המדינה".

+הרב מאזוז: אסור הפעם להצביע לאיתמר בן גביר
21:02 29/02/20  |  עידן יוסף

מנהיגה הרוחני של יחד, ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז, אמר בשיעורו השבועי: "צריך להצביע השבוע למפלגה חרדית וימנית. אסור הפעם להצביע לאיתמר בן גביר. אין לו סיכוי לעבור". עוד אמר: ״חייבים ללכת ולהצביע, אסור בשום אופן לשבת בבית ולא להצביע״. הרב צפוי להיפגש מחר עם ראשי יהדות התורה, ואולי יביע על תמיכה במפלגה.

+עודה: מטרתנו - להזיז את גנץ מעמדותיו הגזעניות
20:57 29/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה לכאן 11: "המטרה שלנו היא למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה, ולהזיז את גנץ מהעמדות הגזעניות שלו". בראיון לקשת 12 הוא העריך כי הרשימה המשותפת תגיע ל-16 מושבים בכנסת.

+ליברמן: המפתח לבחירות רביעיות אצלי
20:55 29/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לכאן 11: "ישראל זקוקה לממשלה, ובלי נתניהו. אני בטוח שלא יהיו בחירות רביעיות כי המפתח אצלי. אנחנו נכריע". לדבריו, יעשה מאמץ לצרף את הליכוד בלי נתניהו לממשלה.

+ח"כים בליכוד לנתניהו: לא למתקפות אישיות נגד גנץ
20:53 29/02/20  |  עידן יוסף

חברי כנסת בליכוד פנו לנתניהו בבקשה להפסיק ולכל הפחות למתן את המתקפות האישיות נגד בני גנץ (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קואליציה בתמיכת המשותפת? בני גנץ סתר עצמו בראיונות שהעניק
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
יש לדבוק באמת
רוני ש.  |  29/02/20 20:12
2
שמשרת בלי בושה נאשם בפלילים
אתר מביך,  |  29/02/20 21:22
3
דווקא למדנו היום הרבה דברים
ו. פוטין  |  29/02/20 23:11
4
שינאה מאחדת את הליכוד
האמת יוצאת לאור  |  1/03/20 04:21
5
מילא סותר את עצמו, מילא 'מגמג
קורןנאוה טבריה  |  1/03/20 05:32
6
נו, אז תגידו בעצמכם:
סאלי ק.  |  1/03/20 09:09
7
בני גנץ,שוב...
פוליאנה  |  1/03/20 09:17
8
גנץ הוא עב"מ . ועבריין המימד ה
ירדן חלמיש   |  1/03/20 09:51
9
נתניהו כולו ספין אחד גדול,
אתה לא אמיתי  |  1/03/20 10:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יואב יצחק
הדיבורים על צורך כביכול בממשלת אחדות, מופרכים. העם חצוי לשני גושים (ימין-שמאל), כמו באמריקה - דמוקרטים ורפובליקנים    גוש הימין ובראשו נתניהו קרוב ל-61 מנדטים    לגוש השמאל ובראשו גנץ היתכנות נמוכה מאוד אם בכלל להרכיב את הממשלה הבאה    הכרעה ברורה וחדה בקלפי ביום שני והקמת ממשלה במהירות נחוצים גם עקב נזקי הקורונה - הממשלה שתיבחר תhאלץ להזרים מיליארדים כסיוע דחוף למגזרים שנפגעו
רון בריימן
לפי כל הסקרים, אם תקום ממשלת גנץ, תהיה זו למעשה ממשלת איווט-טיבי    גנץ זקוק לנס, שבו שני זנבות האודים העשנים, איווט וטיבי, יסכימו לתמוך זה בזה באופן חד-פעמי    מייד לאחר-מכן תהפוך ממשלה בראשותו לממשלת מיעוט וממשלת מעבר עם כל המשמעויות של מצב זה    ישראל תיגרר לבחירות רביעיות    כל מי ששוקל להצביע עבור גנץ, כולל גנץ עצמו, ראוי שישקול שוב את דרך הצבעתו
ד"ר חיים משגב
קריסה מוחלטת עלולה להתרחש אם גוש הימין ובראשו נתניהו לא ינצח בבחירות    ניצנים ראשונים למהפך אנטי-ציוני כבר ניכרים בשטח    העתיד נראה מעורפל ואם מפלגת הטלאים שבראשה עומד גנץ, טירון פוליטי, חסר כל כישורים, תצליח להקים ממשלה בעזרת "המשותפת", עמודי היסוד של התנועה הציונית עלולים לקרוס
עידן יוסף
לדברי יו"ר העבודה גשר מרצ, סיכם עם יו"ר כחול לבן כי איימן עודה ואביגדור ליברמן ויתמכו מבחוץ בממשלה שתקים    הוא הוסיף כי צעד זה ומינוי בדואי לשר - ירגיעו את המתח בין יהודים לערבים
בעז שפירא
הזמן קצר והמלאכה מרובה. עד כניסת שבת קודש ומייד עם צאת השבת על כל אחד ואחד מאיתנו לפעול    עלינו לאתר ולמפות יהודים שעייפו מהסאגה הפוליטית, להעיר מרבצם כאלה הסבורים שקולם אינו חשוב, לשכנע חברים תועים וטועים המעלים בדעתם ליפול בפח היקוש של "שלושת הגנרלים", להכניס אידיאולוגיה ולהט של עשייה בצעירים אדישים מחד ובזקנינו הטרודים בהתמודדות עם גילם מאידך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il