X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום אילוסטרציה: אריקה קינץ, AP]

מערכת הרפואה בישראל תלויה באופן ישיר בצוות הסיעודי
רבים בחברה הישראלית אינם מכירים מספיק את תרומת הצוות הסיעודי לבריאותם ולמערכת הרפואה הציבורית בכלל. ידוע שמערכת הרפואה הציבורית בישראל נמצאת במחסור משווע של תקנים, תקציבים, מיטות ומתקנים. אחד הדברים היחידים ששומרים על המערכת מתפקדת, ואפילו מצליחים להביא אותה לספק שירותי בריאות טובים ברמה עולמית, הוא צוות העובדים והעובדות.
הצוות הסיעודי בבית-החולים הוא בולם הזעזועים של המערכת, שסופג אלימות מהחולים ובני משפחותיהם מצד אחד ומצד שני נשלח אליהם לביצוע טיפולים ומסירת בשורות מרות. למרות כל אלו, לצוות הסיעודי בבתי-החולים ובקהילה לרוב תחושת סיפוק אדיר ושליחות מהעבודה, וכמובן אושר על החלק שהם לוקחים בשמירה על הבריאות של כולנו.
אילו תפקידים ממלאות האחיות הסיעודיות?
לאחרונה, החל מספר יותר ויותר גדול של סטודנטים וסטודנטיות בלימודי סיעוד בכל שנה. לימודי הסיעוד הם מאתגרים, וכוללים המון אימונים פרקטיים במחלקות בתי-החולים, יחד עם לימודים עיוניים ברמה גבוהה. לימודי סיעוד או הסבה לסיעוד, פותחים פתח למקצוע אשר עם הזדקנות האוכלוסייה הדרישה אליו בשוק רק תלך ותגדל. התפקידים אותם ממלאים האחיות והאחים הסיעודיים הם מגוונים מאוד, וכוללים בין השאר:
  • אחות חדר ניתוח: אחות חדר הניתוח היא למעשה חלק מהותי בצוות הניתוחי. האחות אחראית על אחת המשימות החשובות מכל, סידור כלי הניתוח, שמירה על סטריליות מוחלטת, הגשה של הכלי הרלוונטי למנתחים, וסיוע למהלך הניתוח על-פי צורך. אחות חדר הניתוח היא מחסום ישיר בין החיידקים לבין החולה, ותפקוד יעיל שלה מצמצם את זמן הניתוח, מונע סיבוכים, ומציל חיים;
  • אחות מחלקה: אחיות במחלקה בבית-החולים עובדות בעבודה תובענית במיוחד. הרופאים במחלקה למעשה מתפקדים בעיקר כנותני הוראות לטיפולים, כאשר הביצוע בפועל של הטיפול הוא באחריות האחיות. נוסף על כך, האחיות הן עם קשר ישיר למטופל, ולרוב יהיו הראשונות להתריע על שינויים במצבו;
  • אחות קהילה: אחיות קהילה הן בעלות חשיבות עליונה לבריאות של כל המטופלים באזורם. תפקידם כולל ליווי של חולים בקשיים היום יומיים שלהם, ביקורי בית, ביצוע בדיקות, וכמובן סיוע והמלצות לשמירה על אורח חיים בריא. אחות קהילה איכותית תשפיע באופן דרסטי על תוחלת החיים ובריאותם של מאות אנשים.
הסבה לסיעוד מאפשרת לאקדמאים לעבור לתחום בעל ביקוש אדיר במשק
העובדה שישראלים רבים עושים תואר ראשון, אינה אומרת שיהיה להם עניין בעתיד או משרה בתחום בו למדו. הסבה לסיעוד היא למעשה תוכנית המאפשרת לכל בעל או בעלת תואר אקדמאי העומד בדרישות, לעשות הסבה ולהתחיל עבודה בתחום הסיעוד. ההסבה לתחום מבטיחה לכל האחים והאחיות לעתיד משרה מעניינת, מספקת, ועם דרישה הולכת וגדלה בשוק שתעניק לכם משרה מובטחת שנים רבות קדימה. קורס הסבה לסיעוד הוא קורס מעניין, מרתק, שיפתח לכם עולם שלם של עניין ונתינה.

תאריך:  12/03/2020   |   עודכן:  12/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il