X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התיירים נדרשים להישאר במלונות ולפעול לעזיבתם המהירה מישראל התאחדות המלונות התריעה: קיימת ירידה של כ-60%-70% בתיירות הפנים ואובדן הכנסות של כ-350 מיליון שקלים בממוצע לחודש הפגיעה מתיירות נכנסת ומתיירות פנים נאמדת בכ-850 מיליון שקלים בממוצע לחודש
▪  ▪  ▪
נתב"ג. כניסת תיירים נאסרה [צילום: פלאש 90]

החל מהבוקר (יום א', 15.3.20) נאסר על תיירים שנמצאים בישראל להמשיך ולבקר באתרים, והם נדרשים להישאר בבתי המלון ולפעול לעזיבתם המהירה ככל שניתן מהמדינה. ההודעה התפרסמה אמש על-ידי משרד התיירות, בעקבות ההחמרה בהנחיות האוסרות על התקהלות של מעל 10 אנשים, ושמירת מרחק של 2 מטרים מאדם לאדם.
אתמול גם ירדן הודיעה כי תעצור כניסת ויציאת תיירים משטחה. על-פי הודעת הרשויות הירדניות החל מיום שלישי הקרוב יבוטלו כלל הטיסות הנכנסות והיוצאות משטח המדינה, כחלק מנסיונות ההתגוננות מנגיף הקורונה.
פגיעה אנושה בענף המלונאות
התאחדות המלונות דיווחה בסוף השבוע כי 100 בתי מלונות כבר נסגרו בעקבות משבר הקורונה, והצפי הוא ש-100 מלונות נוספים בדרך להיסגר. המשמעות מבחינת כוח אדם: פיטורים של כ-12,000 עובדים, 5,000 עובדי קבלן והוצאה של 12,000 עובדים נוספים לחל"ת. שלשום הודיע נשיא התאחדות המלונות, אמיר חייק, במסיבת עיתונאים של ההסתדרות ונציגי המגזר העסקי, כי הוא צופה שתעשיית המלונאות תפטר כ-30 אלף עובדים מתוך 41 אלף העובדים בה, לאחר ש-4,000 מהם כבר פוטרו.
מההתאחדות נמסר כי ישנה ירידה של 60 עד 70 אחוז בתיירות הפנים ואובדן הכנסות של 350 מיליון שקל לחודש בתיירות נכנסת, מחיקה של כל לינות התיירים ואבדן הכנסות של כ-500 מיליון שקל לחודש. סך הפגיעה מתיירות נכנסת ומתיירות פנים נאמדת בכ-850 מיליון שקלים בממוצע לחודש. בענף המלונאות מבקשים פיצוי של העברת תקציב ייעודי למשרד התיירות בסך 500 מיליון שקלים, לשיפוי מידי לחודש הקרוב שימנע ריסה של ענף המלונות.

תאריך:  15/03/2020   |   עודכן:  15/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
משרד התחבורה: הימנעו מנסיעות לא חיוניות בתחבורה הציבורית    שירות קווי לילה הופסק, והופסקה פעילות קווי תחבורה ציבורית אל מקומות הבילוי    קשישים ללא רב-קו עלולים להיתקע וכך גם נוסעים שיאבדו את כרטיסיהם מיום שלישי הקרוב
איתמר לוין
פגיעה קשה מדי במשק היא לא פחות חמורה מאשר התפשטות של הקורונה, ולכן הצעדים הנוכחיים הם אולי המירב שניתן לעשות    גנץ מועל באמון הציבור כאשר אינו מצטרף מיד לממשלת חרום    ומה יקרה למשפט נתניהו?
עידן יוסף
אמצעי מעקב טכנולוגיים מיוחדים יעקבו אחר חולים החייבים בבידוד למרות הפגיעה בפרטיות    לא יותר מ-10 אנשים במרחב אחד, ושמירה על מרחק של שני מטרים    הגנים ומקומות הבילוי ייסגרו מהבוקר    הבנקים והמרכולים יפעלו כרגיל    נמשכים הדיונים לגבי פעילות התחבורה הציבורית    נתניהו: "יכולים לנצח את הנגיף אבל זה מחייב שגרת חיים חדשה"
עידן יוסף
מלוניות ההבראה (מתקני בידוד משותפים) ייפתחו בהקדם האפשרי    השר בנט: ״מלאי החרום של ישראל מלאים ומצוידים למגוון התרחישים״
יואב יצחק
הסכנה לתחלואה מנגיף הקורונה גדולה מאוד    דא-עקא, הסכנה הגדולה יותר היא מהנגיף הביורוקרטי שהשתלט על ישראל    היועמ"ש מנדלבליט מקשה על הממשלה להטיל תקנות שעת חירום נוכח היותה ממשלת מעבר    הטיפול הרפואי בחולים ובנדבקים ובמבודדים מתעכב, שכן: א) משרד הבריאות מחייב אישור מוקדם לכל בדיקת קורונה; ב) המשרד מונע שימוש בתוצרי בדיקות דם מחולים ו/או מאזרחים בהסגר עקב החשש לאי-חוקיות משפטית    התוצאה: מסוכל ומראש פיתוח מהיר של תרופות או חיסונים במעבדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il