X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עלייה הדרגתית במספר מקרי הקורונה היא בעלת חשיבות רבה במאבק במגיפה הקצב בישראל נמוך משמעותית מאשר במדינות דומות לה מבחינה כלכלית ודמוגרפית, אך העלייה עדיין נמשכת
▪  ▪  ▪
המטרה: לשטח את העקומה

העלייה במספר חולי הקורונה בישראל היא הדרגתית יותר מאשר במדינות אחרות - מלמדים גרפים שמפרסם היום (יום ו', 20.3.20) ניו-יורק טיימס. הנתונים עולים בקנה אחד עם דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנוגע לקצב התפשטות הקורונה בישראל.
העיתון בדק את שיעור העלייה במספר החולים במדינות שדיווחו על 50 חולים ומעלה עד יום רביעי האחרון (18.3.20). לשיעור זה יש חשיבות רבה, משום שהוא מלמד על היכולת להאט את קצב ההידבקות ובכך למנוע (לפחות זמנית) הצפה של מערכת הבריאות ולהרוויח זמן בעוד בכל העולם נעשים מאמצים למצוא תרופות ואף חיסון לקורונה. המטרה הסופית היא להביא לשיטוח העקומה - דהיינו, להגיע לשיא ההתפרצות ומשם לרדת עד לחיסול המגיפה.
על-פי הנתונים הרשמיים של סין, שם החלה הקורונה לפני חודשיים, לא דווח אף חולה חדש ב-18.3.20. הנתונים הסיניים מלמדים על שיטוח מתמשך של העקומה מאז נרשם שיא במספר החולים החדשים בשבוע הראשון של מארס. גם קוריאה הדרומית - שנתוניה אמינים יותר - מתקרבת לשיטוח העקומה, אשר מספר החולים החדשים נמצא בירידה מתמדת בשבוע האחרון. סינגפור, הונג-קונג וטייוואן - השוכנות בסמוך לסין - הצליחו לשמור על קצב מתון של עלייה במספר החולים, באמצעות מערכות מקיפות של בדיקות ובידוד.
לעומת זאת, נמשך הגידול המהיר במספר החולים באיטליה (שם הוא כבר עבר את המספר הסיני (למרות שמספר תושביה הוא 4% בלבד ממספר תושבי סין). גידול מהיר נרשם גם בארה"ב, ספרד, אירן, גרמניה וצרפת. ייתכן שמספר החולים באירן אף גבוה מזה שנמסר רשמית - 17,361 נכון לשלשום, מתוכם 9,319 בשבוע האחרון.
ניו-יורק טיימס מפרסם כאמור גרפים של הגידול במספר החולים בכל המדינות בהן דווחו 50 חולים ומעלה, ובודק כמה מתוך כלל החולים נוספו בממוצע יומי בשבוע שבין 11 ל-18 במארס. בישראל נוספו בממוצע 41 חולים על אוכלוסייה של 8.5 מיליון. השוואה מעלה, כי ישראל נמצאת במקום טוב למדי ביחס למדינות מערביות אחרות, החשופות כמותה לעולם ולפיכך גם ל"ייבוא הנגיף".
בהולנד נוספו 221 חולים ביום על 17.2 מיליון תושבים - קצב גבוה יחסית פי 2.7 מאשר בישראל. בדנמרק נוספו 111 חולים על 5.6 מיליון תושבים - קצב גבוה פי ארבעה מאשר בישראל. בבלגיה: 187 חולים על 11.4 מיליון תושבים - פי 3.4 מאשר בישראל. ביוון: 46 חולים על 10.6 מיליון תושבים - קצב נמוך במעט מאשר בישראל. בנורבגיה: 143 חולים על 5.5 מיליון תושבים - קצב גבוה פי 5.4 מאשר בישראל.
עם זאת, בחלק מן המדינות כבר מתחילות העקומות להראות סימני ירידה, בעוד בישראל היא ממשיכה לעלות. מדובר בין היתר בנורבגיה, בשבדיה, בדנמרק, בקטאר, ביפן (ירידה חדה במיוחד), בסלובניה, בבחריין (ירידה חדה במיוחד), בלבנון ובאיחוד האמירויות.

הידיעה והגרפים בניו-יורק טיימס
תאריך:  20/03/2020   |   עודכן:  20/03/2020
+באמת למה
23:08 20/03/20  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

נעבור לגנץ למה הוא לא מוכן להיפגש עם ביבי? מרוב פחד  ▪  ממי? מביבי  ▪  למה? הוא משוכנע שביבי ידביק אותו  ▪  וביבי עצמו נשא קורונה? הוא נושא את כל המדינה וכל החולים על כתפיו

יולי אדלשטיין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90 ]
+כך קוברת המדינה את הלמידה המקוונת ואת החינוך הטכנולוגי
22:57 20/03/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

עם תחילת המשבר וסגירת בתי הספר עברו תלמידי ישראל ללמוד באופן וירטואלי - עד שהאוצר החליט שהמורים לא יקבלו תשלום על כך  ▪  באוצר מעדיפים להסתכל על האקסלים ולא להבין שהלימודים המתוקשבים הם העתיד של מערכת החינוך

הלמידה מהרחוק לא בראש מעייניו של משרד האוצר, בלשון המעטה [צילום: קת'י ווילנס/AP]
+איך הוא העז להביא עלינו את הקורונה
22:39 20/03/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מה לו לבנימין נתניהו, הממשיך לשאת על גוו את ההשפלות, את השנאה הנוראה, את הקונספירציות, את האחריות הכבדה, עשייתו, גם לדעת מי שנתניהו אינו כוס התה שלו, כתובה בחלקה המשמעותי, באותיות זהב בכותל המזרח של ההיסטוריה היהודית המתחדשת

נתניהו. אחראי
+מאות אורחים שהשתתפו בחתונה בערערה פוזרו ע"י המשטרה
22:32 20/03/20  |  

בישוב ערערה בנגב פיזרה המשטרה מאות אורחים שהגיעו לטקס חתונה. האירוע התקיים למרות צו שהוצא במסגרת תקנות חירום, האוסר התקהלות של יותר מ-10 אנשים. המשטרה זימה את חתן ואביו לחקירה.

+אריה אבן בן ה-88 מירושלים מת הקורונה
22:15 20/03/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

אבן הינו ניצול מחנה ההשמדה אושוויץ, אב ל-4 וסב ל-18  ▪  אושפז לפני כשבוע, נפטר בערב שבת  ▪  סבל קודם לכן ממחלות רבות ומשמעותיות  ▪  במהלך השבוע בוצעה בו החייאה אך מצבו החמיר

אריה אבן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+627 מתים באיטליה ביממה מקורונה
20:26 20/03/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

הטרגדיה באיטליה מתעצמת: מספר המתים מנגיף הקורונה מסתכם ב-4,032 - יותר ממספר המתים בסין, מקור הנגיף  ▪  בסין לא נמצאו נדבקים חדשים בשתי היממות האחרונות  ▪  דאגה גדולה גם באנגליה ובארה"ב מהתפשטות הנגיף  ▪  ובישראל: 705 חולים, מהם 10 חולים במצב קשה ואחד בסכנת חיים

איטליה. הארונות נערמים [צילום: AP]
+ארה"ב סוגרת את הגבולות עם קנדה ומקסיקו
19:58 20/03/20  |  יואב יצחק

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ החליט על סגירת הגבולות בין ארה"ב לקנדה ולמקסיקו. העברת סחורות תתאפשר, אך לא מעבר תיירים או עובדים. ההחלטה נפלה לאחר לחצים גדולים שהופעלו על טראמפ, והגידול הניכר במספר החולים והמתים ברחבי ארה"ב.

טראמפ. לסגור [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+באנגליה: 39 מתים מקורונה ביממה אחת
19:35 20/03/20  |  יואב יצחק

39 בני אדם מתו באנגליה ממחלת הקורוניה ביממה שחלפה. כך מסרו רשויות הבריאות באנגליה. מניין המתים באנגליה מנגיף הקורונה עומד על 167. רשויות הבריאות מסרו כי חלק ניכר מהמתים הינם מבוגרים עם מחלות רקע. ראש ממשלת בריטניה הורה על סגירת הבארים והמסעדות והזהיר את אזרחי אנגליה: לשמור על הסדר הציבורי ולהישמע להוראות.

אנגליה, התחנה ריקה [פרנק אגוסטין/AP]
אין צורך בליפסטיק [צילום: פרנק אגוסטין/AP]
+טרגדיה באיטליה: 627 מתים בקורוניה ביממה אחת
19:30 20/03/20  |  יואב יצחק

מוראות הטרגדיה באיטליה הולכות ומתבררות: 627 מתו ביממה האחרונה ממחלת הקורוניה, רובם בצפון איטליה. רשויות הבריאות באיטליה מסרו כי מספר המתים מנגיף הקורונה עלה ל-4,032 מתים - יותר ממספר המתים בסין. מספר החולים עלה ל-47,021 בני אדם.

איטליה, חדר טיפול נמרץ [צילום: קלדיו פורלני/לה פרס ל-AP]
+טראמפ מעמיד בסכנה את הציבור
16:45 20/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

נסיונותיו של הנשיא להמעיט בסכנת הקורונה באו על-רקע דרישתו לנאמנות מכל הכפופים אליו ומסע הנקמה שלו במי שמעזים לומר את האמת. כאשר הללו מצטרפים יחדיו בעת משבר חמור בתחום הבריאות, התוצאות חמורות במיוחד - כותב בעל הטור גרג סרג'נט

מטעה ומוליך שולל [צילום: אוון ווצ'י, AP]
מאשים את התקשורת [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+ירדן: ממחר - עוצר מוחלט
15:29 20/03/20  |  עידן יוסף

ממשלת ירדן מכריזה על עוצר מוחלט ברחבי הממלכה ממחר בשבע בבוקר ועד להודעה חדשה. זהו הצעד הקיצוני ביותר שננקט עד כה באזור. שר ההקדשים של ירדן הזהיר כי מי שמפר את הוראות הבריאות עובר על מצוות האיסלאם.

+משרד הבריאות: אין חשש ליטול אדוויל ונורופן
14:35 20/03/20  |  עידן יוסף

משרד הבריאות, ארגון הרוקחות בישראל והאיגוד הישראלי לפארמקולוגיה קלינית מודיעים כי אין חשש ליטול תרופות נוגדות דלקת שאינן סטרואידליות, ביניהן תרופות המכילות איבופרופן כמו אדוויל ונורופן. זאת ברקע דיווחים רבים, גם בכלי התקשורת וגם ברשתות החברתיות, שבהם נאמר כי נטילת תרופות אלו עלול לייצר החמרה בתסמיני נגיף הקורונה.

+הדסה עין כרם: החרפה במצבו של חולה בן 57
14:33 20/03/20  |  עידן יוסף

הדסה עין כרם: במצבו של חולה קורונה בן 57 ממתחם המחלות המתפרצות בהדסה, חלה הידרדרות נשימתית. מצבו מוגדר קשה, הוא הועבר ליחידה החדשה לטיפול נמרץ נשימתי עבור חולי קורונה שהוקמה בהדסה - במבודד מכל מחלקות בית החולים. החולה נמצא בהכרה מלאה.

+רבנים: לא ניתן לקיים מניין במרפסות
14:30 20/03/20  |  עידן יוסף

הראשון לציון הרב יצחק יוסף אומר כי לא ניתן לצאת ידי חובת תפילה בציבור ולקיים מניין ממרפסות בתים הצופות זו לזו. גם רבה של צפת שמואל אליהו אומר כי בפיזור כזה לא טוב לקיים מניין. בתוך כך במכתב משותף לרבנים ולמנהלי בתי חולים, נקרא הציבור שלא להגיע לבתי הכנסת ולהתפלל ביחידות. על המכתב חתומים הרבנים אליהו בלומנצוויג, בניהו ברונר, כתריאל ברנדר, גבי גולדמן, יהודה גלעד, רא"ם הכהן, מיכאל הרשקוביץ, יעקב ורהפטיג, זאב וייטמן, אשר סבאג, אלי סדן, גבריאל סוראני, ישראל סמט, דוד סתיו, רפי פוירשטיין, יעקב פילבר, שי פירון, מיכה פלד, גדעון פרל, יוסף צבי רימון, דני שילה, יצחק שילת, יצחק שליו, שמואל שפירא, יובל שרלו, דוד תורג’מן ומיכאל הרשקוביץ; והפרופסורים רוני גמזו מאיכילוב, זאב רוטשטיין מהדסה, יונתן  הלוי משערי צדק, יצחק קרייס משיבא תל השומר וד"ר שלומי קודש, מסורוקה.

+ידיעת כזב בשם הרב הראשי על קיום יחסי אישות
14:09 20/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+המחלקה האורתופדית בביה"ח פוריה נסגרה עקב הידבקות רופא
13:53 20/03/20  |  עידן יוסף

לאחר שרופא נדבק בקורונה, המחלקה האורתופדית בבית החולים פוריה נסגרה. הרופא אובחן במצב קל. כ-38 אנשי צוות החלקה נשלחו לבידוד.

+סניפי הביטוח הלאומי עבדו במתכונת חרום
13:49 20/03/20  |  עידן יוסף

סניפי הביטוח הלאומי עבדו במתכונת חרום גם היום (שישי) כדי לבדוק את כל התביעות שהוגשו.

+ראש מועצת בנימין החליט: בתי הכנסת ייסגרו
13:37 20/03/20  |  עידן יוסף

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הורה בגיסוי הרבנים על סגירת בתי הכנסת בשל ההתפשטות הנגיף בישובי המועצה עד להודעה חדשה. גנץ ציין בהחלטתו כי ב-48 שעות האחרונות חלה החמרה בהתפשטות הנגיף בישובי בנימין. "לאחר התייעצות ארוכה עם גורמי רפואה, עם רבני הישובים ועם הנהגות הישובים החלטתי להנחות כי בתי הכנסת בבנימין יהיו סגורים עד להודעה חדשה. מדובר בהחלטה מהקשות ביותר שקיבלתי בתפקידי. אנחנו נמצאים במצב של 'פיקוח נפש ציבורי' והתורה מחייבת אותנו להקפיד בשמירה על חיינו וחיי זולתנו גם כשמדובר בביטול מצוות מהתורה, ודאי כשמדובר בביטול תפילה במניין, מבלי לגרוע חלילה מחשיבותה".

+הערב: קבלות שבת המוניות מהמרפסות
13:24 20/03/20  |  עידן יוסף

יהודים בארץ ובעולם יצאו הערב לחלונות ולמרפסות בקבלת שבת, ככל שמזג האוויר יאפשר זאת - וישירו יחד "לכה דודי" ו"שלום עליכם". השבת, פרשת ויקהל פקודי (שבת "החודש" שלפני חודש ניסן) תיכנס בירושלים ב-5.15, בחיפה ב-5.21, בת"א ב-5.30 ובבאר שבע ב-5.33, ותצא ב-6.30 למחרת.

+ספרד: מניין המתים עלה ל-1,002
13:13 20/03/20  |  עידן יוסף

מניין המתים בספרד עלה ל-1,002, זינוק של 235 מתים ביממה האחרונה. 19,980 אזרחים נדבקו עד כה.

+סעודיה הפסיקה את הטיסות והתחבורה הציבורית
13:01 20/03/20  |  עידן יוסף

סעודיה עוצרת את כל התחבורה הציבורית בתוך הממלכה - טיסות פנימיות, אוטובוסים, רכבות ומוניות יופסקו למשך 14 יום. מכה ומדינה נסגרו לתפילות.

+ראש השנה הפרסי מצוין ב-1,237 מקרי הידבקות חדשים
12:59 20/03/20  |  עידן יוסף

באירן מדווחים על 1,237 מקרי הידבקות חדשים מקורונה, ועל 149 בני אדם שמתו מקוביד 19 ביממה החולפת בסה"כ מספר הנדבקים עומד על 19,644 ומספר המתים - 1,433. היום חוגגים באירן את ראש השנה הפרסי - נורוז.

+ביום רביעי מתוכננת טיסה לחילוץ ישראלים מהודו
12:56 20/03/20  |  עידן יוסף

חברת תיירות ישראלית מארגנת מטוס לחילוץ אזרחים ישראלים השוהים בהודו במחיר 1,100 דולר לנוסע (העלות כוללת: מיסי נמל, דלק, וכבודה ומשקללת בתוכה קטע טיסה ריק - empty leg). טיסה ישירה מדלהי מתוכננת להמריא ביום רביעי אחה"צ. ממשלת הודו הודיעה כי ביום ראשון יוטל סגר על גבולותיה, ולכן קיום הטיסה כפוף לאישור הרשויות.

+הפתרון למשבר הפיננסי: הלוואות גישור
12:43 20/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

על-פי הצעתו של סורקין, הממשל יעניק הלוואות לחמש שנים לכל עסק, לכל עצמאי ולכל עובד  ▪  עסקים יידרשו רק להמשיך ולהעסיק 90% מעובדיהם בתנאים זהים לאלו שלפני המשבר  ▪  התוכנית תעלה טריליוני דולרים, אך לטענת סורקין - החלופות האחרות יהיו גרועות בהרבה, וההלוואות שלא ייפרעו יעלו פחות מאשר המשבר אותו ימנעו

הזמן הטוב ביותר ללוות [צילום: מארק לניהאן, AP]
להחזיר את אמון הציבור [צילום: מארק לניהאן, AP]
+לראשונה מאז 1967: שער יפו בירושלים נחסם למעבר
12:36 20/03/20  |  עידן יוסף

לראשונה מאז מלחמת ששת הימים, שער יפו לעיר העתיקה בירושלים, המשמש הולכי רגל בדרכם אל הכותל המערבי, בעיקר בשבתות, וכן תיירים רבים העושים את דרכם לעבר השוק ולעבר העיר העתיקה נסגר למעבר קהל במצעות סגירת דלתותיו. השער נסגר כחלק מפעילות הממשלה למנוע התקהלות. המעבר מתאפשר לתושבי האזור בלבד.

+ישראייר מארגנת טיסת חילוץ מאודסה
12:34 20/03/20  |  עידן יוסף

חברת ישראייר מארגנת בשעה זו טיסת חילוץ מאודסה שתצא לישראל ביום ראשון.

+נתניהו הנחה לבחון החזרת הלמידה מרחוק
12:33 20/03/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו רונן פרץ לבחון לאלתר את החזרת הלמידה מרחוק באמצעות בתי הספר במסגרות הכיתתיות. שר החינוך, רפי פרץ ומנכ"ל משרדו, שמואל אבואב, ברכו על ההחלטה. פרץ: "בשעת סערה מערכת החינוך הוכיחה שהיא עוגן חינוכי וערכי. המורים והמנהלים עשו עבודה כבירה ויש להשקעה שלנו תוצאות. שמח על שראש הממשלה נתניהו שמע את הקולות שדרשו את המשך הלמידה מרחוק. נמשיך לדאוג לכך שאם מורים מלמדים מרחוק הם גם יקבלו את שכרם על כך״.

+כרוזים של זק"א מזהירים את הציבור בשכונות החרדיות
12:32 20/03/20  |  עידן יוסף

לאחר התעוררות הגדולה בציבור החרדי בעקבות הכרוזים שיצאו על ידי זק"א ישראל בשיתוף משרד הבריאות - בשעה זו החל גל נוסף של שיירת כרוזים בריכוזי העדה החרדית מטעם בד"ץ העדה החרדית בריכוזי האוכלוסייה בשכונות מאה שערים בירושלים ובבית שמש.

+מניין החולים עלה ל-705; עשרה במצב קשה
12:06 20/03/20  |  עידן יוסף

תמונת מצב חולים: סה״כ 705 נמצאו חיוביים לנגיף. מצב חיוביים בהתפלגות: 10 קשה, 18 בינוני, 662 קל. 15 החלימו.

+שוק הכרמל ושוק מחנה יהודה ייסגרו
12:04 20/03/20  |  עידן יוסף

הממשלה צפויה להודיע - שוק הכרמל ושוק מחנה יהודה ייסגרו (חדשות 12).

+בתי המשפט קיימו השבוע 40% מהדיונים
11:40 20/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קצב סגירת התיקים עלה על קצב הפתיחה - שכן השופטים מנצלים את ביטול הדיונים לכתיבת פסקי דין  ▪  כל אולמות המעצרים עברו לקיום דיונים בהם העצורים משתתפים בטלפון ולא נוכחים פיזית

שיחות וידאו בביהמ"ש בראשל"צ
+טמרה: המשטרה סגרה מכון כושר שהיה פתוח
11:00 20/03/20  |  עידן יוסף

בביקורת בבתי עסק בטמרה, הבחינו השוטרים במכון כושר הפועל בניגוד לצו הבריאות ונמצאים בו מתעמלים. המכון פעל חרף אזהרות קודמות שנמסרו לו. אתמול (ה') זומן בעל העסק גבר בן 26, תושב המקום, לתחנת המשטרה לשימוע ובסיומו הורה מפקד התחנה על צו סגירה מנהלי של בית העסק למשך 30 ימים בהתאם לצו החרום.

+מיום שני הקרוב: רכבת ישראל תדלל נסיעות
10:50 20/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מספר נסיעות הרכבת ירד במחצית  ▪  מספר הנוסעים ברכבת ירד ב-80 אחוזים  ▪  שלוש תחנות נסגרו ואתמול בוטלו 133 רכבות  ▪  נשקלת השבתת קווים לצורך ביצוע עבודות תשתית

רכבת ישראל בצל הקורונה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קצב ההדבקה בישראל מתון יחסית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זו הטעייה. לא מבצעים בדיקות
חשדנית  |  20/03/20 21:32
 
- למה? הנה התשובה
חשדנית  |  21/03/20 10:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
קצב סגירת התיקים עלה על קצב הפתיחה - שכן השופטים מנצלים את ביטול הדיונים לכתיבת פסקי דין    כל אולמות המעצרים עברו לקיום דיונים בהם העצורים משתתפים בטלפון ולא נוכחים פיזית
עידן יוסף
מספר נסיעות הרכבת ירד במחצית    מספר הנוסעים ברכבת ירד ב-80 אחוזים    שלוש תחנות נסגרו ואתמול בוטלו 133 רכבות    נשקלת השבתת קווים לצורך ביצוע עבודות תשתית
איתמר לוין
אישים הקשורים למשבר הקורונה ולהשלכותיו מתנהגים בצורה מופקרת    הפוליטיקאים שלנו אינם עושים את הדבר החשוב ביותר - לסייע למשק    הם מנהלים מריבות קטנוניות במקום להקים ממשלת חרום    מדוע החרדים אינם ממושמעים ומדוע עיתונאים יוצרים פאניקה    תנחשו מי רץ לבג"ץ עם עתירה חסרת יסוד וזה לא עלה לו כלום    ואילו בארה"ב מצטרף נגיד הבנק המרכזי לנשיא בהתנהלות חסרת אחריות
איתמר לוין
הנפט עבר לירידות אחרי הזינוק חסר התקדים ביום המסחר הקודם    רוב בורסות אסיה נסגרו בעליות, עליות של עד 4% בבורסות העיקריות באירופה
עידן יוסף
רשות החרום הלאומית ומשרדי הממשלה הציגו שלושה תרחישים להגבלה ברמות שונות של תנועת האזרחים    יכללו הצגת תעודות זהות, הרתעה משטרתית וסיוע מצד הצבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il