X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פסק הלכה של בכיר הפוסקים החרדיים:

"מזלזל בהנחיות קורונה - רודף"

הרב חיים קנייבסקי מבני ברק, גדול פוסקי ההלכה הליטאיים, קבע כי אדם המזלזל בהנחיות הרופאים הוא רודף וכי מותר להלשין לשלטונות על אנשים ועל מוסדות המתעלמים מן ההנחיות על מי שגרם בשל זלזולו בהנחיות למוות של איש אחר קבע שהוא 'קרוב למזיד'
▪  ▪  ▪
הרב קנייבסקי חותם על מסמך השו"ת

הרב חיים קנייבסקי, הנחשב לאחד מגדולי פוסקי ההלכה בעולם החרדי-ליטאי, קבע כי אדם המזלזל בהנחיות הרופאים ומשרד הבריאות ביחס לנגיף הקורונה הוא 'רודף' ויש להלשין עליו למשטרה.
הרב השיב בכתב ובקצרה לשורת שאלות שהופנתה אליו. על השאלה האם אפשר להגדיר אדם שטוען שהוא בוטח בריבונו של עולם שלא יחלה, ועל כן מזלזל בהנחיות הרפואה (בשמירת מרחק זה מזה, וביציאה מהבית שלא לצורך דחוף וכדומה) כ"רודף" כי עלול להביא אנשים אחרים לידי סכנה השיב הרב: "כרודף".
לדבריו, אם אדם זלזל בהוראות וגרם למישהו למות הוא נחשב כמי שקרוב למזיד בהמתת אותו אדם.
על השאלה האם מותר למסור את שמו של אדם שמזלזל בהוראות הרופאים ומסכן את האחרים, לרשויות החוק והאם מותר למסור מידע על בתי כנסת ומוסדות שלא נשמעים להוראות הרפואה השיב הרב: "מותר".
דין רודף, במקורות היהודיים, חמור בהרבה מסתם הלשנה לשלטונות באופן שיגרום לקנס או למאסר. על-פי ההלכה, כאשר אדם מוגדר כרודף - תוך קביעה כי הוא עלול לגרום למוות לאדם אחר - ניתן לפגוע בו פיזית לצורך ניטרולו.

תאריך:  29/03/2020   |   עודכן:  29/03/2020
+יועצת ראש המשלה נדבקה בקורונה
01:24 30/03/20  |  עידן יוסף

יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים רבקה פאלוך נמצאה חיובית בבדיקות הקורונה; גורמים במשרד רה״מ: ״נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות״ (חדשות 12).

רבקה פאלוך
+טראמפ: שיא מקרי התמותה עוד לפנינו
01:18 30/03/20  |  עידן יוסף

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אומר במסיבת עיתונאים בבית הלבן בנושא נגיף קורונה: "הנחיות הריחוק החברתי יימשכו עד ל-30 באפריל. שיא מקרי המוות צפוי בעוד שבועיים".

+מניין הנדבקים בעולם חצה את רף ה-700 אלף
01:07 30/03/20  |  עידן יוסף

מספר הנדבקים הידוע בעולם חצה את רף ה-700 אלף איש. מניין המתים מקורונה עלה ל-34 אלף קרבנות. אצל יותר מ-150 אלף חולים נרשמה החלמה.

+מונסי: חברה קדישא מתחננת לסיוע בשינוע הגופות
00:56 30/03/20  |  עידן יוסף

אנשי ההצלה היהודיים בארה"ב לא מצליחים לעמוד בעומס הקריאות ובחברה קדישא במונסי מתחננים לציבור לסייע בשינוע גופות להלוויות. אחד התושבים היהודיים סיפר: "אין מישהו אחד שאני מכיר שהוא בלי תסמינים. כולנו נגועים בנגיף הזה".

+בני עקיבא תקיים סיום וירטואלי של הש"ס
00:51 30/03/20  |  עידן יוסף

בעקבות סגירת הישיבות ובתי המדרש החליטה תנועת בני עקיבא לפעול על מנת להעצים את לימוד התורה בעם ישראל. במקביל למספר מיזמים ארציים שונים ללימוד תורה, התנועה פתחה במיזם ארצי רחב שמיועד לכלל חברי התנועה ולציבור כולו.
מדובר במיזם לימוד של כל התלמוד הבבלי (הש"ס) בתוך שבוע, כאשר ניתן להירשם ולבחור אחת המסכתות ודף לימוד אחד או יותר כאשר המטרה היא לסיים את הש"ס כולו עד לסוף השבוע הקרוב. במוצאי השבת הקרובה (פרשת צו) צפויה התנועה לקיים סיום ש"ס חגיגי וירטואלי. לרישום - [קישור]

+יוצאים לחל"ת לא יידרשו לתיאום מס
00:16 30/03/20  |  עידן יוסף

רשות המיסים מפרסמת, בתיאום עם הביטוח הלאומי, הקלות בהליך עריכת תיאום מס ליוצאים לחל"ת הזכאים לדמי אבטלה, כך שלא יידרשו לערוך תיאום מס נוסף עבור דמי האבטלה. הקלות אלו מיטיבות עם כלל העובדים שיצאו לחל"ת ומקבלים אבטלה, ובפרט עם הורים לילדים והורים לילדים עם מוגבלות.
עובד שברשותו אישור לתאום מס לשנת 2020 המיועד למעסיקו העיקרי, ונקבעה לו באישור זכאות להקלה במס, כגון: פטור, נקודות זיכוי או זיכוי בסכום, המוסד לביטוח לאומי יכבד את אישור תיאום מס זה וייתן את ההקלות שבאישור בעת חישוב המס על דמי האבטלה, למרות שהאישור מופנה למעסיק העיקרי, ממנו יצא העובד לחל"ת.
עובד שיצא לחל"ת ובכרטיס העובד (טופס 101) שמילא אצל המעסיק, נמצא כי העובד זכאי להקלות במס והמעסיק נתן לו את ההקלות הללו בעת חישוב המס על המשכורת והן מופיעות בתלוש השכר של העובד, המוסד לביטוח לאומי יחשב את ההקלות שקיבל העובד בעת חישוב המס על דמי האבטלה, בהתבסס על תלוש השכר האחרון של העובד בשנת 2020.

+דרושים: 150 עובדים למעבדת בדיקות קורונה חדשה
00:14 30/03/20  |  עידן יוסף

דרושים בדחיפות 150 עובדים למעבדת בדיקות קורונה חדשה למיזם של חברת MyHeritage בשותפות מלאה עם משרד הבריאות ובסיוע משרד הביטחון.
המעבדה תוקם בלוח זמנים בהול בסביבות פתח תקוה ותתחיל לפעול בתוך פחות משבועיים עם עבודה במשמרות. יתרון לבעלי ניסיון קודם בעבודת מעבדה, אולם חלק מהמשרות פתוחות גם לאקדמאים מצטיינים שאין להם ניסיון מעבדה קודם, והם ילמדו את העבודה המעשית בשטח. MyHeritage תפעיל את המעבדה ללא רווח. כל הכנסות המעבדה ייתרמו לבתי חולים בישראל. המשרות של עובדי המעבדה הן בתשלום מלא לעובדים.

+10 מ"ש מהביטוח הלאומי למסייעים לאוכלוסיות בסיכון
00:11 30/03/20  |  עידן יוסף

המוסד לביטוח לאומי יעניק 10 מיליון שקל מכספי אגף הקרנות, לעמותות, גופים ציבוריים וחברות לתועלת הציבור שיגישו אליו תוכנית סיוע בתקופת המשבר עבור אוכלוסיות בסיכון כגון קשישים, מוגבלים, משפחות בסיכון, חד-הוריות ונפלטים ממעגל העבודה. גובה הסיוע יינתן עד לסך של 100,000 שקל לתקופת פעילות של עד כשנה ויינתן בפריסה של 3 תשלומים. כמו-כן, לתוכנית שתאושר יוכרו הוצאות בדיעבד מה-15.3.20 - מועד תחילת משבר הקורונה.

+ישיבת הממשלה נדחתה בדקה התשעים
23:27 29/03/20  |  עידן יוסף

ברגע האחרון, בוטלה ישיבת הממשלה על ההחמרות החדשות, והיא תידחה למחר (כאן חדשות). בין יתר ההצעות להחלטה שהיו אמורות להיות מוגשות גם הצעת שר הביטחון נפתלי בנט לצרף חיילים לא חמושים לאכיפה.

+נשיא מועצת החכמים: בבני ברק - להתפלל בבית
22:45 29/03/20  |  עידן יוסף

נשיא מועצת החכמים של ש"ס, חכם שלום כהן, הורה כי ״בשל התפשטות הנגיף בעיר בני ברק - על הציבור להתפלל בבית, ובשאר המקומות "יש להישמע ולנקוט את הנחיות משרד הבריאות שהם פיקוח נפש ממש״.

+שוטרים סייעו לקשישים במשיכת קצבאות הזקנה
22:00 29/03/20  |  עידן יוסף

שוטרים נפרסו היום בסניפי הדואר וסביבתם בכל מרחב עמקים על-מנת לסייע ולאבטח קשישים שהגיעו למשוך את קצבאות הזקנה שלהם. השוטרים וידאו כי הנחיות משרד הבריאות מתקיימות בסניפים והסדר נשמר במקום על-מנת למנוע מהקשישים שנמצאים באוכלוסייה בסיכון להיחשף לסיכון בריאותי חמור. הקשישים הודו לשוטרים וחלקם ציינו כי חששו להגיע לסניפים, ושמחו לראות את השוטרים במקום.

[צילום: דוברות המשטרה]
+מנתחים במעייני הישועה נדבקו וניתוחים נדחו
21:58 29/03/20  |  עידן יוסף

מנתחים בביה"ח מעייני הישועה בבני ברק נדבקו בקורונה, עשרות ניתוחים נדחו (חדשות 13)

+סגן ראש עיריית חלה בקורונה
21:51 29/03/20  |  עידן יוסף

סגן ראש עיריית אלעד ויו"ר דגל התורה בעיר אבי שטרן הודיע כי אובחן כחולה קורונה: ״אני במגמת שיפור וב״ה מרגיש בסדר גמור, אמשיך לעשות את עבודתי מרחוק״.

+בדיקת הקורונה הראשונה של המבקר - שלילית
21:41 29/03/20  |  עידן יוסף

בדיקת הקורונה הראשונה של מבקר המדינה מתניהו אנגלמן - שלילית. הוא צפוי לעבור בדיקות נוספות לאחר שעובדת במשרדו נדבקה בנגיף. הוא ומנכ"ל משרדו עדיין בבידוד

+קנסות קורנה חולקו לנערי גבעות
21:39 29/03/20  |  עידן יוסף

דוחות קורונה חולקו לנערי גבעות שהתרחקו יותר מ-100 מטר מבתיהם בגבעת קומי אורי, סמוך ליצהר. לפי מג"ב - השלושה ירדו לכיוון כפר פלשתיני סמוך. כל אחד מהם נקנס ב-500 ש"ח (כאן חדשות).

+מספר חולי הקורונה עלה ל-4,247; מהם 89 קשה
21:00 29/03/20  |  עידן יוסף

מספר חולי הקורונה עלה ל-4,247; בהם 89 קשה, שבהם 59 מונשמים 82 חולים במצב בינוני. מניין המתים הוא 15.

+ליצמן דורש: סגר מלא על בני ברק
20:58 29/03/20  |  עידן יוסף

השר ליצמן דורש סגר על בני ברק: בישיבת הממשלה דרש שר הבריאות להטיל סגר כללי על העיר. ליצמן התחייב להביא לכך שכל הרבנים הגדולים ישתפו פעולה כמו גם עיריית בני ברק. בישיבה הוסיף השר ואמר שיש להכניס לעיר רק מזון וציוד רפואי (חדשות 12).

ליצמן. דורש להכביד [צילום: משרד הבריאות]
+בנט: הסגר יהיה נקודתי ולא על עיר שלמה
20:52 29/03/20  |  עידן יוסף

שר הביטחון נפתלי בנט באולפן 12: בשלב זה לא נפעיל סגר על כל בני ברק. אולי על שכונות או בניינים שונים. ואגב לא רק על בני ברק יש ערים שונות, לא רק של החברה החרדית, שצריך לטפל.

+נשקלת אפשרות לעוצר כולל בליל הסדר
20:46 29/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ישיבת הממשלה הלילית שאמורה הייתה לדון בהחמרת הגבלות התנועה וצמצום פעילות המשק בוטלה ברגע האחרון  ▪  גורם בכיר: משרד הבריאות דורש הפסקת המשלוחים מהמסעדות - האוצר מתנגד  ▪  נשקלת המלצה לאזרחים לחבוש מסכות ביציאה מהבית

שער שכם בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מתנדבים מחלקים מזון [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+דרעי יופקד על ישום הוראות הבריאות במגזר החרדי
20:14 29/03/20  |  

השר אריה דרעי מונה הערב על-ידי ראש הממשלה לראש המערך הראשי של המאבק נגד הקורונה ביישובים החרדיים. בדיווח הוצג מכתב של ראש המל"ל מאיר בן שבת, שמבקש מהשר דרעי לעמוד בראש המאבק בשיתוף השר ליצמן (חדשות 12).

+הממשלה תדון הלילה בהחמרת הצעדים
20:08 29/03/20  |  עידן יוסף

הממשלה תתכנס לישיבה בשיחת ועידה טלפונית בשעה 22:00 כדי לדון בהחמרת הגבלות התנועה על האזרחים וצמצום הפעילות במשק.

+רוב בדיקות הקורונה ב'מגדל נופים' נמצאו שליליות
19:05 29/03/20  |  איציק וולף

רוב בדיקות הקורונה שבוצעו בבית האבות 'מגדל נופים' בירושלים, שבו התגורר הישראלי הראשון שמת ממחלת הקורונה, הניבו תשובות שליליות. מוקדם יותר אמרה רופאה בכירה במשרד הבריאות כי לעובדה שהתשובות הגיעו שליליות אין משמעות מוחלטת ביחס להידבקות בקורונה, משום שייתכן שלאחר שבוצעה הבדיקה היתה הידבקות בנגיף.
"המשרד מעדכן כי מתוך 166 דגימות מסופ״ש של דיירים ומטפלים בנופים: 141 בתוצאה שלילית, 1 עדיין ללא תשובה סופית. 24 הן כולן מטפלות בבית האבות שצריכות להגיע אליהן תשובות. בנוסף נדגמו גם 10 אנשי צוות דיור מוגן- 9 שלילי", לשון הודעת משרד הבריאות.
רופאת מחוז ירושלים, ד״ר חן זמיר, אמרה שהקפדה על הנחיות הבידוד ושמירה על ההיגיינה האישית והסביבתית לפי הנחיות משרד הבריאות הן מרכיב קריטי בשמירה על הבריאות ומניעת המחלה. "אנחנו עדיין ממתינים לתשובות נוספות של המטפלות בבית האבות וברגע שנקבל אותן נפרסם זאת לציבור גם כן״, אמרה.

+ראש מועצת טלזסטון, יצחק רביץ, נכנס לבידוד ביתי
18:09 29/03/20  |  איציק וולף

ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ, נכנס לבידוד ביתי לאחר שהתגלה כי עובדת מועצה בכירה נדבקה בנגיף קורונה.

+הסגר ינוצל להאצת עבודות התשתית ליד בת ים
18:03 29/03/20  |  עידן יוסף

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, שוחח עם מנכ"ל נת"ע, חיים גליק, וביקש ממנו לנצל את ימי הסגר והעובדה שהציבור בבית ולא בכבישים, כדי להקדים מיד את עבודות הרכבת הקלה ולצמצם את משך העבודות באופן משמעותי. לסיכום דומה הגיע גם עם מנכ״ל חברת נתיבי איילון, איתמר בן-מאיר, המבצעת בימים אלה עבודות בכניסה לעיר.

+למדינות בארה"ב יש בעיה
17:55 29/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

חלק ניכר מן הנטל של המיתון שבפתח יוטל על המדינות, אשר יספגו ירידה קשה בהכנסות ועלייה חדה בהוצאות. הממשל הפדרלי חייב לסייע יותר, סבור וושינגטון פוסט

ריחוק חברתי במיזורי [צילום: צ'רלי ריידל, AP]
+הקרבן ה-15 לקורונה: רוזה שרמן ארבל
17:13 29/03/20  |  איציק וולף

במרכז הרפואי שערי צדק נפטרה מטופלת נוספת במחלקה לחולי קורונה. מדובר ברוזה שרמן ארבל ז"ל בת 84 אושפזה לפני שישה ימים במחלקה המבודדת בשערי צדק במצב קשה מאוד. מבית החולים נמסר כי צוות המחלקה העניק לרוזה טיפול רפואי ותמיכתי צמוד ועמד בקשר רציף על המשפחה. "לצערנו הבוקר חלה הידרדרות במצבה והיא נפטרה", לשון הודעת בית החולים.

רוזה ארבל ז"ל
[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הרב טאו אובחן כחולה בנגיף קורונה
17:03 29/03/20  |  איציק וולף

הרב צבי ישראל טאו, נשיא ישיבת הר המור הציונית-דתית בן ה-83, אובחן כחולה בנגיף קורונה.

+"יש בעיה מול צוותי מוסדות גריאטריים"
16:21 29/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בכירה במשרד הבריאות טוענת כי צוותים העובדים במוסדות גריאטריים לא מוכנים לעבודה בבידוד, באופן העלול לסכן מטופלים קשישים  ▪  התייחסה לאישפוז הצעיר בן ה-20: הנפטרים והחולים קשה רובם מבוגרים, אבל אין חסינות לצעירים. זו יכולה להיות מחלה קשה ולא 'עוד שפעת'

חשש מהתפרצויות בבתי אבות [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
בדיקה שחוזרת שלילית לא אומרת כלום [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+דן פנורמה בתל אביב נסגר לכניסת חולי קורונה חדשים
15:19 29/03/20  |  איציק וולף

‏מלון "דן פנורמה" בתל אביב נסגר לקבלת חולי קורונה חדשים. זאת, לאחר כשבועיים שבהם הופנו חולי קורונה על ידי משרד הביטחון ופיקוד העורף אל המלון.

+מעייני הישועה: מתה מקורונה קשישה בשנות ה-90 לחייה
14:22 29/03/20  |  איציק וולף

אישה בשנות התשעים לחייה נפטרה בבית החולים מעייני הישועה לאחר שאובחנה כמי שנדבקה בקורונה. האישה סבלה ממחלות רקע.

+לעזאזל העתיד
14:16 29/03/20  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

חברות כמו אל על, ששנה עוד לפני הופעת הנגיף לעולם לא הראתה פעילות מזהירה לבעלי המניות, ניסו לנצל את המצב מהרגע הראשון  ▪  אל על לא הייתה היחידה  ▪  אחת התגובות הראשונות לסגירת סין הייתה להודיע לציבור הרחב (קרי לנו) שנחויב יותר  ▪  למה? כי היה תרוץ מן המוכן, גם אם לא הייתה סיבה ולא היה צורך

חפץ מן העבר [צילום: יהב גמליאל/פלאש 90]
+בואו נעשה סדר
14:07 29/03/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

לא ממשלת אחדות אלא ממשלת חירום בראשות נתניהו  ▪  לא ראוי להשיב את אדלשטיין לראשות הכנסת  ▪  יש לקדם חקיקה לקבוע מגבלות בג"ץ  ▪  רוטציה עולה בקנה אחד עם האינטרס האישי של נתניהו  ▪  משפטו יתעכב בגלל האירועים ויימשך 4-3 שנים

נתניהו. ממשלת ימין [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הנשיא איחל לצ'ארלס ולבוריס ג'ונסון החלמה מהקורונה
13:59 29/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הנשיא שיגר איגרת לנסיך הבריטי ולראש ממשלת בריטניה  ▪  "הנגיף עימו אנחנו מתמודדים, אינו מבחין בגבולות המדינות, ושיתוף פעולה בינלאומי חיוני למאבק בו"

צ'ארלס. חלה בקורונה ומצבו קל [צילום: AP]
+הנשיא שלח איחולי החלמה למנהיגים שחלו בקורונה
13:18 29/03/20  |  מירב ארד

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שלח (יום א') איחולי החלמה ליורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס, ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, נסיך מונקו, אלבר השני ולראש ממשלת מונקו, סרז' טל, לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. באגרת ששלח הנשיא, כתב: "בתפילותינו אנו אומרים שלוש פעמים ביום: 'כִּי אֵל רוֹפֵא נֶאֱמָן וְרַחֲמָן אָתָּה'. לתפילה זו משמעות מיוחדת בימים אלה".

ריבלין. איחולי החלמה [צילום: פלאש 90]
+בריטניה לא הייתה מוכנה
13:09 29/03/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

דיילי טלגרף חושף תרגיל ענק שנערך באוקטובר 2016, ואשר הצביע על מחסור ניכר במיטות טיפול נמרץ ובציוד מגן אישי למקרה של שפעת המונית - כמו הקורונה

תור למכולת בלונדון [צילום: אלברטו פזאלי, AP]
+הקורונה באירן: מס'המתים עלה ל-2,640 בני אדם
12:54 29/03/20  |  מירב ארד

מספר המתים באירן עלה ביממה האחרונה ל-2,640 בני אדם. מניין הנדבקים בנגיף עלה אף הוא ועומד כעת על 38,309 נדבקים.

+"המיסים יאפשרו לנו לקנות ציוד רפואי"
12:45 29/03/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ציין: "לתוכנית שתובא לממשלה השבוע יהיו 3 רגליים - אחת לאפשר רשת ביטחון סוציאלית לציבור ולעסקים, השנייה לאפשר המשכיות לעסקים קטנים ובינונים, והשלישית תוכנית יציאה, תוכנית האצה, להמשך לראות איך יוצאים מהמשבר"  ▪  ח"כ פורר: "מאז פרוץ המשבר הממשלה הזניחה את העצמאים והמגזר העסקי"

הדיון בוועדת הכספים הזמנית [צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מזלזל בהנחיות קורונה - רודף"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
}}}שילכו לעבוד ויקחו את יאיר.. ל"ת
הוא מבוזבז בבלפור  |  29/03/20 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
ארי בוסל
חברות כמו אל על, ששנה עוד לפני הופעת הנגיף לעולם לא הראתה פעילות מזהירה לבעלי המניות, ניסו לנצל את המצב מהרגע הראשון    אל על לא הייתה היחידה    אחת התגובות הראשונות לסגירת סין הייתה להודיע לציבור הרחב (קרי לנו) שנחויב יותר    למה? כי היה תרוץ מן המוכן, גם אם לא הייתה סיבה ולא היה צורך
יואב יצחק
לא ממשלת אחדות אלא ממשלת חירום בראשות נתניהו    לא ראוי להשיב את אדלשטיין לראשות הכנסת    יש לקדם חקיקה לקבוע מגבלות בג"ץ    רוטציה עולה בקנה אחד עם האינטרס האישי של נתניהו    משפטו יתעכב בגלל האירועים ויימשך 4-3 שנים
איציק וולף
הנשיא שיגר איגרת לנסיך הבריטי ולראש ממשלת בריטניה    "הנגיף עימו אנחנו מתמודדים, אינו מבחין בגבולות המדינות, ושיתוף פעולה בינלאומי חיוני למאבק בו"
איתמר לוין
דיילי טלגרף חושף תרגיל ענק שנערך באוקטובר 2016, ואשר הצביע על מחסור ניכר במיטות טיפול נמרץ ובציוד מגן אישי למקרה של שפעת המונית - כמו הקורונה
מירב ארד
ציין: "לתוכנית שתובא לממשלה השבוע יהיו 3 רגליים - אחת לאפשר רשת ביטחון סוציאלית לציבור ולעסקים, השנייה לאפשר המשכיות לעסקים קטנים ובינונים, והשלישית תוכנית יציאה, תוכנית האצה, להמשך לראות איך יוצאים מהמשבר"    ח"כ פורר: "מאז פרוץ המשבר הממשלה הזניחה את העצמאים והמגזר העסקי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il