X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל רוטקס, רענן סובל, יפחית 35% משכרו בשלושת החודשים הקרובים כל העובדים מדרגי הביניים ומעלה יפחיתו בתקופה זו בין 20% ל-25% משכרם
▪  ▪  ▪

חברת הטקסטיל רוטקס, העוסקת בייצור ושיווק מוצרי הלבשה תחתונה ועליונה, בגדי ספורט וגרבונים, הודיעה על הפחתה של 35% משכרו של מנכ"ל החברה, רענן סובל, ועל הפחתת שכר רוחבית של כל העובדים בדרגי הביניים ומעלה.
על-פי ההודעה שנמסרה לבורסה (שבת, 4.4.20), שכרו של סובל יופחת ב-35% למשך שלושת החודשים הקרובים - מאפריל ועד יוני 2020. זאת, כחלק מהתמודדות החברה עם משבר הקורונה.
מלבד הפחתת שכרו של המנכ"ל תנקוט החברה בהפחתת שכר רוחבית בשיעור של בין 20% ל-25% משכר כל העובדים מדרגי הביניים ומעלה - בישראל וברומניה. גם הפחתת שכר זו - לתקופה של שלושה חודשים החל מחודש אפריל.
הנהלת רוטקס הודיעה עוד כי בכוונת החברה לדחות תשלומים לספקים וכי אף בוצעה פנייה לספקים מסוימים בדרישה להארכת תנאי תשלום והפחתת מחירים. "מאידך-גיסא, החברה אפשרה פריסת חובות לחלק מלקוחותיה לאחר תיאום עמה", נכתב.

תאריך:  05/04/2020   |   עודכן:  05/04/2020
+נתיבות: צו סגירה למוסד לימודי דת בו נערכה תפילה
14:13 05/04/20  |  מירב ארד

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח על קיום תפילה המונית בתחומי ובסמיכות למוסד לימודי הדת בעיר נתיבות. כוח משטרת נתיבות אשר הגיע למקום מצא כי המוסד היה פתוח ובתוכו ובסמוך לו נמצאו כ-30 מתפללים. כוח המשטרה פיזר את ההתקהלות האסורה. מפעיל המקום זומן לשימוע ובסיומו הוחלט על סגירת המוסד למשך 30 ימים.

+מנכ"ל הדסה: הנתונים אינם נכונים;
גורטו: תחליטו אם רוצים אותי או אותו
13:49 05/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

פרופ' גרוטו: "שיעור הבדיקות בארץ מהגבוהים בעולם"  ▪  פרופ' רוטשטיין האשים כי את המקרה של בני ברק היה ניתן למנוע  ▪  גרוט: נדבר על זה בוועדת חקירה

פרופ' גרוטו. "אל תבלבל את המוח" [צילום: קוקו/ישראל היום]
פרופ' רוטשטיין. "מפלצות אדומות" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+תמונת המצב משתפרת באופן מוחשי
13:46 05/04/20  |  אהוד ברק   |   לרשימה המלאה

הבשורה הטובה היום היא שישראל צועדת אל מחוץ לתחום הסכנה לקריסת מערכת הרפואה  ▪  בקצב השיפור הנוכחי נוכל מיד לאחר חול-המועד להתחיל בשחרור הדרגתי של הסגר והפעלה הדרגתית של המשק  ▪  רשומה מספר 6

חצינו את נקודת הפיתול [צילום: אייל לוין]
+משרד לענייני היי-טק וחדשנות - צו השעה
13:46 05/04/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה

למרבה הצער, גם הפעם אנחנו לא שומעים, או נכון יותר לא מקבלים הדלפות מחדרי הדיונים, שבני גנץ העלה דרישות להקמת משרד שר או משרד לענייני היי-טק  ▪  זאת, למרות שבשלוש מערכות הבחירות האחרונות הייתה הבטחה בנושא זה, שגם הופיע במצעי המפלגות

אין תקציב [צילום: פלאש 90]
+עתירה: פיצוי לקורונה - באמצעות מס רכוש
13:44 05/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

רוב הארגונים הכלכליים טוענים בעתירה לבג"ץ, כי הסיוע למגזר העסקי עליו הודיעה הממשלה בשבוע שעבר, הוא לעג לרש ורק יביא להגדלת התחייבויותיהם של העסקים

"עסקים בסכנת קריסה"
+המשטרה סגרה עסק המשמש כפאב ומקום הימורים באילת
13:22 05/04/20  |  מירב ארד

במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל קצין משטרה הורה על סגירת עסק המשמש כפאב ומקום הימורים באילת למשך 30 יום. צוות השוטרים שהגיע למקום מצא כי במקום נמצא בעל העסק שנקנס ב-5000 שקלים ובתחומי בית העסק נתפסו כ-11 לקוחות שנקנסו כל אחד ב-500 שקלים.

פאב ומקום הימורים באילת [צילום: דוברות המשטרה]
+עכשיו אני יודע שאינני חולה
13:21 05/04/20  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה

משרד דואר יקר, דומני שהקורונה לא פוגעת במחשבים ובאוטומטים  ▪  הליכה לקרוואן הדואר אורכת כשעה לכל כיוון

איש לא עונה [צילום: משה שי/פלאש 90]
+"50% מהמחלקות הפנימיות בישראל הוסבו לחולי הקורונה"
13:13 05/04/20  |  מירב ארד

פרופ' אבישי אליס, יו"ר האיגוד לרפואה פנימית: "מבין 111 המחלקות הפנימיות בישראל, כ-50% הוסבו למחלקות ייעודיות לחולי הקורונה. היתר ממשיכות לטפל בחולים הרגילים.​ בכל בית חולים ישנה גם מחלקה המיועדת למאושפזים 'החשודים' כחולי קורונה. במחלקות הרגילות, התפוסות לרוב לא גבוהות, אם כי החולים המאושפזים קשים ומורכבים".

+רשות המסים: כ-72 אלף עצמאים יקבלו את מענק הסיוע
13:07 05/04/20  |  מירב ארד

לפי נתוני רשות המסים, מאז נפתחה האפשרות להגשת בקשות לקבלת מענק סיוע לעצמאיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ועד חצות אתמול (4.4.20) נמצאו כ-72,000 עצמאיים זכאים למענק בסכום כולל של כ-300 מיליון שקלים. הם יקבלו את הכסף לחשבונם במהלך הימים שני ושלישי. תשלום ממוצע למענק לעצמאי עמד על 4,143 שקלים.

+"ידך היא כל מה שיש לנו"
12:59 05/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

גארדיאן מתאר את המאמצים הנואשים של עובדים ומתנדבים במאות בתי אבות ברחבי ספרד, שם מתים קשישים בהמוניהם - ולעיתים איש אפילו אינו יודע על כך

בדיקות בבית אבות בברצלונה [צילום: סנטי פלסיוס, AP]
+יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד: "לא צפויים חוסרים בביצים"
12:48 05/04/20  |  מירב ארד

יו"רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור במסר מרגיע לקראת ערב החג: "אוניות עם מיליוני ביצים מגיעות לנמל אשדוד, הבוקר התחילה האוניה הראשונה בפריקת ביצים. לא צפויים חוסרים גם בחומרי גלם אחרים".

+משרד החינוך: יוחזרו תשלומי הורים בגין שירותים חינוכיים שלא ניתנו
12:45 05/04/20  |  מירב ארד

על רקע התפשטות נגיף הקורונה וסגירתם של מוסדות החינוך, פרסם (יום א') משרד החינוך הנחיות מעודכנות הנוגעות לתשלומי ההורים. על פי ההנחיות, בתי הספר וגני הילדים ישיבו להורים את התשלומים בגין שירותים ששילמו, ולא ניתנו לתלמידים, בשל סגירת מוסדות החינוך. ההנחיות מתייחסות לתשלומי רשות (בהן: מסיבות כיתתיות, טיולים, סל תרבות, השאלת ספרי לימוד ושל"ח), תשלומים מרצון (בהם: אמצעי קצה - טאבלט ומחשב נייד) ותשלומי תל"ן והזנה.

+צדדים אחרים
12:44 05/04/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - מפולת, מבט לעתיד, תעודת מצוינות, במגיפה ומחסור בצוותים  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  שבוע טוב, בריאות שלמה וחג שמח וכשר  ▪  רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')

מסייעים [צילום: ואדים גירדה/AP]
+המשטרה: ירידה של 19% בשיעור הפשיעה בישראל
12:39 05/04/20  |  מירב ארד

המשטרה מסרה תמונת מצב הפשיעה בישראל, בעידן הקורונה: במהלך השבועות האחרונים חלה ירידה של 19% בכמות התיקים הפליליים שנפתחו, ירידה המתבטאת כמעט בכל תחומי הפשיעה. ירידה של 19% בשיעור הפשיעה הכולל, לצד עלייה של 16% במקרי אלימות במשפחה. נרשמה ירידה של כ-20% בעבירות הרכוש בישראל. הירידה המשמעותית ביותר בכמות התיקים נרשמה בהתפרצויות לדירות - ירידה של 45%. גם בהתפרצות לבתי עסק ומוסדות, חלה ירידה של 7%.

+פרופ' גרוטו: "נעשו יותר מ-100 אלף בדיקות לגילוי קורונה"
12:33 05/04/20  |  מירב ארד

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו בדיון בוועדת הקורונה בכנסת: "גם מיליון בדיקות ביום לא ישחררו את המשק מיד. עד כה נעשו יותר מ-100 אלף בדיקות לגילוי קורונה".

+ח"כ שלח: השארת החולים תהפוך את בני ברק לספינת קורונה
12:20 05/04/20  |  איציק וולף

יו"ר ועדת הקורונה בכנסת, ח"כ עפר שלח (יש עתיד-תלם), טוען כי השארת מאובחני קורונה בבני ברק עלולה להפוך את העיר כולה לאזור הדבקה המוני. "התברר לנו שהחלטות של מדיניות, כגון הוצאת 4400 קשישים מחוץ לעיר או הוצאת חולים למתקני בידוד, שונו מכיוון שאין אפשרות מעשית לבצען. הדבר מעורר דאגה, שכן עלה בדיון שקצב ההדבקה בבני ברק גבוה משמעותית מבאוכלוסייה הכללית, והמשך הימצאותם של חולים ואוכלוסיות בסיכון בתוך העיר, תוך הסתמכות על בידוד ביתי בלבד, עלול ליצור מצב שבו בני ברק כולה תהפוך לספינת קורונה גדולה", טען.

+63 מכונות הנשמה 'כחול-לבן' חדשות הועברו למשרד הבריאות
12:08 05/04/20  |  איציק וולף

משרד הביטחון סיפק היום (יום א', 5.4.20) למשרד הבריאות 63 מכונות הנשמה נוספות, מפס ייצור כחול לבן שהורחב משמעותית תוך ימים בודדים. מדובר במכונות שיוצרו על די חברות פלייט מדיקל בע"מ, באיה טכנולוגיות בע"מ ורפאל. בשבועות הקרובים ייוצרו מאות מכונות נוספות.
שר הביטחון, נפתלי בנט, אמר כי מדינת ישראל מפתחת יכולת עצמאית בכל הקשור להתמודדות עם הקורונה, וכי זהו אחד מיסודות המאבק בנגיף. "אסור לנו להישאר תלויים ברכש ממדינות אחרות. משרד הביטחון וצה״ל ממשיכים לפעול בכל הכוח במערכה מול הקורונה״, אמר.

מכונות ההנשמה החדשות [צילום: משרד הביטחון]
+שאלות ועובדות שלא ידעתם בקשר למגפת הקורונה
11:58 05/04/20  |  הרצל ישראל   |   לרשימה המלאה

מדוע החל משרד הבריאות לנטר (בשפת העם - להיות עם היד על הדופק) את ריכוזי הקורונה בישראל, באיחור של שבועיים לפי דברי המומחים  ▪  מדוע החליט נתניהו לנטרל את פיקוד העורף ומל"ח שזהו תפקידם בזמנים של אירועים קיצוניים, דבר שהיה מרגיע את הבהלה בציבור?

ממשיך להתפשט [צילום: רוברט מישל DPA דרך AP]
+עובד חיוני - דע את זכויותיך!
11:32 05/04/20  |  שלומי אדר   |   לרשימה המלאה

המעסיקים חייבים לדאוג לכל השירותים הנלווים מתוקף היותם חשופים להדבקה - פגיעה במצבם הרפואי ומצבם הכלכלי - אלו ועוד עשויים לבוא לידי ביטוי על-ידי המעסיקים במתן ביטוח רפואי מורחב, והגדלת גובה הפיצוי עבור כל יום עבודה שהעובד משרת את המעסיק

כמו במילואים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+בזכות הקורונה
11:18 05/04/20  |  איילת פישביין   |   לרשימה המלאה

היא הורגת, היא מנפצת כלכלות, מכניסה עמים שלמים לסגר, ועם זאת יש למגיפת הקורונה גם יתרון גדול: היא חושפת אמיתות באכזריות שאין כמוה

הקורונה בישראל [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+"השבת הגדול" ופרשת "צו"
11:11 05/04/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

אני מאמץ את הצו שבקע בהר סיני: צו קול הצדק - לפעול לחברה של צדק סוציאלי ולא של חברת צדקה עם פערים חברתיים  ▪  לפעול לחברה שלא תשלים עם קיומה של קוטביות מעמדית כפי שקיימת היום בישראל

דעת קהל עוינת [צילום: פלאש 90]
+הגבלת כניסה ליישוב רק לתושביו - לא חוקית
11:10 05/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המשטרה פנתה לקבלת חוות דעת של היועץ המשפטי לממשלה בעקבות פניות שנעשו אליה לאחר שיישובים קהילתיים וחקלאיים מנעו באופן עצמאי כניסה של אנשים שאינם מתגוררים במקום מחשש להתפשטות קורונה  ▪  "לא נמצא מקור חוקי עליו ניתן לבסס את הסמכות הנתונה ליישוב - בין אם הוועד המקומי, כישות של השלטון המקומי, או האגודה השיתופית - למנוע כניסה אל היישוב בנסיבות אלו"

על דעת היועץ המשפטי לממשלה [צילום: פלאש 90]
+בעלי עסקים במשבר הקורונה; איזהו חכם הרואה את הנולד
11:06 05/04/20  |  ניסן בניטה   |   לרשימה המלאה

על חברות ובתי עסק לנקוט בכמה מהלכים ראשוניים הכרחיים בכדי למזער את הנזק העסקי הכלכלי עד כמה שניתן. ראשית, יש לבצע הערכת מצב ולקחת בחשבון את המקרה הקשה יותר, ובתוך כך להתייחס לכלל ההוצאות של העסק ולהעריך את הדחיפות והקדימות של כל הוצאה והוצאה

[צילום: איתמר לוין]
+בעוד שבועיים: עוד 10,000 בדיקות קורונה ביום
10:55 05/04/20  |  איציק וולף

משרד הבריאות הודיע כי הוא מקדם התקשרות עם ספקים שיאפשרו להוסיף יותר מ-10,000 בדיקות נוספות ליום - החל מעוד שבועיים.
"משרד הבריאות פועל באופן מתמיד בשתוף כלל הגורמים - מינהל הרכש במשרד הביטחון, הצבא והמוסד כדי להמשיך ולעמוד ביעד של 10,000 בדיקות ביום ולהמשיך לעלות משם. במהלך סוף השבוע נראה שנמצא פתרון לסוגיית הריאגנטים באופן שיאפשר עמידה ביעדי הבדיקות. בנוסף אנו מקדמים התקשרות עם ספקים נוספים שיאפשרו להוסיף למעלה מ-10,000 בדיקות נוספות ביום, החל מעוד כשבועיים", לשון הודעת המשרד.

+"שיעור נדבקים גבוה מבני ברק"
10:52 05/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הפנים דיווח לוועדת הקורונה בכנסת כי רוב החולים בירושלים הם משכונות חרדיות וכי בחלק מהשכונות יש ריכוזי חולים בשיעור גבוה מזה שנמצא בבני ברק  ▪  "פורים הוא כנראה אחת הסיבות המרכזיות להדבקה והבעיה העיקרית ביישובים החרדים"

השר דרעי בדיון ועדת הקורונה [צילום: ערוץ הכנסת]
"אין מספיק בדיקות" [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
השר דרעי בוועדת הקורונה, היום [צילום: מתוך ערוץ הכנסת]
+פניה לשר הפנים: פטור סטודנטים מתשלום ארנונה
10:35 05/04/20  |  איציק וולף

ח״כ ג׳אבר עסאקלה (חד״ש- הרשימה המשותפת) פנה לשר הפנים, אריה דרעי, וביקש לכלול את כל הסטודנטים ברשימת מקבלי פטור מארנונה כחלק ממדיניות ההקלות בה נוקטת המדינה עקב התפשטות הנגיף ולהורות לכל העיריות והרשויות המקומיות לא לגבות דמי ארנונה מסטודנטים.
״הפסקת הלימודים גרמה לכך שרבים מן הסטודנטים יחזרו לבית הוריהם או יישארו לשהות בדירותיהם היות והם לא מוגדרים "כעובדים חיוניים", דבר שהשאיר אותם ללא כל הכנסה״, כתב.

+בת 26 ששהתה בבידוד בכינר אושפזה במצב קל בזיו
10:25 05/04/20  |  איציק וולף

למחלקת ההתפרצות במרכז הרפואי זיו הובאה צעירה בת 26 מתל אביב שאומתה כחולת קורונה ומצבה מוגדר קל. לאחרונה חזרה מטיול בהודו והושמה בבידוד בבית המלון כינר שעל שפת הכנרת. לאחר שלא חשה בטוב, אושפזה במחלקת התפרצות בזיו.
שיפור נרשם במצבם של שלושה חולים שהוגדרו אתמול במצב בינוני וכעת מוגדרים קל. נכון להבוקר מאושפזים במחלקת ההתפרצות בבית החולים זיו 8 חולי קורונה: חמישה במצב קל, שניים במצב בינוני ואחד מונשם במצב קשה.

+כשהמוזות שותקות - התותחים רועמים
09:05 05/04/20  |  אהוד פלג   |   לרשימה המלאה

כשחוסר ההגינות שולט בכיפה, איש איש דואג לעצמו (גם כדי שלא ירגיש "פראייר" - הפחד הלאומי הישראלי) והלכידות החברתית נפרמת. צחוק הגורל הוא שבסופו של דבר נמצא שלא רק שפגענו באחרים, אלא פעלנו גם בניגוד לאינטרס שלנו ופגענו בעצמנו

[צילום: איתמר לוין]
+עלייה של 8.2% במספר החולים המונשמים בישראל
08:43 05/04/20  |  איציק וולף

מספר חולי הקורונה המאומתים בישראל עומד הבוקר (יום א', 5.4.20) על 8,018 בני אדם. 7,195 מתוכם במצב קל, 173 במצב בינוני ו-127 במצב קשה. עד היום מתו מן המחלה בישראל 46 בני אדם, והחלימו ממנה 477 בני אדם.
ב-24 השעות האחרונות חלה עלייה של 8.2% במספר החולים המונשמים ועלייה של כ-9.5% במספר החולים שנפטרו כתוצאה מן המחלה.

+נומה: אנחנו מנהלים קרב בלימה
08:36 05/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש מטה המאבק בקורונה בעיר בני ברק מעריך שמספר הנשאים והאנשים שצריכים להיות בבידוד גדול בהרבה מן המדווח, בין היתר משום ש-50% מתושבי העיר לא מחזיקים טלפון חכם  ▪  "התושבים מתחילים להבין שבאנו לעזור להם, באמצע השבוע כבר יסמכו עלינו לגמרי ולא יטענו שבאנו לשים אותם בגטו"

הטלת הסגר על בני ברק [צילום: יוטיוב, Ynet]
נומה. עד אמצע השבוע יבינו שבאנו לעזור
+ימים של מסירות נפש
08:32 05/04/20  |  נסים ישעיהו   |   לרשימה המלאה

אנחנו עלולים להתרגל כל כך לפעולות מסוימות שעניינן עבודת ה' עד שההרגל מכהה את חושינו ולא שמים לב שעברנו לעבוד את ההרגלים, שהם אומנם טובים אבל לא עבודה, לא באמת עבודת ה'

מתפללים לבד [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+פרצות אבטחה ופרטיות באפליקציית זום
08:11 05/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

התוכנה של החברה כוללת פרצות המותירות את מחשבי המשתמשים חשופים לסכנת חדירה בידי פצחנים  ▪  הקידוד של הפגישות אינו הדוק כפי שנדמה למשתמשים  ▪  פצחנים חודרים לשיחות ומעלים תכנים מיניים, איומים ודברי שטנה  ▪  המנכ"ל אריק יואן: השירות תוכנן למגזר העסקי ולא למאות מיליונים משתמשים פרטיים

השווי זינק ל-35 מיליארד דולר [צילום: מארק לניהאן, AP]
יואן. התנצל והבטיח לתקן [צילום: מארק לניהאן, AP]
+פיליטון למוסף שמיני תשף
08:00 05/04/20  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

צה"ל ינצח גם את הווירוסים, ולכן ביבי לא מפרגן לבנט  ▪  איך צה"ל ינצח? בעזרת 8200  ▪  אבל הם לא פרופסורים לווירוסים  ▪  דווקא בגלל זה  ▪  מה הם יעשו? הם יגלו את הקודים של הקורונות

8200 ינצחו [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+בדיקות קורונה יתקיימו מחר בנוף הגליל ובעראבה
00:30 05/04/20  |  איציק וולף

לצד המתחמים הקבועים לבדיקות קורונה בערים הגדולות, ימשיכו לפעול מתחמי "היבדק וסע" הניידים ברהט, בני ברק, מודיעין, אלעד ומזרח ירושלים. מתחמים ניידים נוספים של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות יגיעו מחר גם לערים נוף הגליל ועראבה.
במד"א מדגישים כי מי שבמהלך הבידוד חש תסמינים, ומסוגל להגיע ברכב פרטי להיבדק במתחם "היבדק וסע", מתבקש להתקשר למוקד 101, לקבל אישור, ולעשות כך. זאת, על מנת לאפשר לצוותי מד"א להגיע במהירות האפשרית לבתיהם של נבדקים שאינם מסוגלים להגיע למתחמים.

+ממחר: הגברת אכיפה נגד התכנסויות באשקלון
00:25 05/04/20  |  איציק וולף

עשרות שוטרים ופקחים יגיעו בבוקר לאשקלון להגברת האכיפה ולמניעת התכנסויות אסורות על פי צו משרד הבריאות. ראש העירייה, תומר גלאם, שוחח במוצאי השבת עם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, על רקע הזינוק במספר החולים בקורונה באשקלון.
השניים שוחחו על הנתונים ועל הצורך להגביר עוד יותר את האכיפה בשטח כדי לנסות למנוע את התפשטות הנגיף ולעצור את מגמת התחלואה בעיר. בהתאם לכך, סיכמו השניים כי החל ממחר יגיעו לאשקלון עשרות שוטרים ופקחים נוספים שייצאו למבצע רחב שיתמקד באכיפת הנחיות משרד הבריאות וביישומן, בין היתר, במרכזי הקניות ובסופרים.
"המצב מדאיג וחייבים לנקוט בצעדים משמעותיים יותר כדי לנסות ולמנוע את קצב ההדבקה בעיר. אני רוצה להודות לשר על ההירתמות לטובת הנושא ועל הסיכום יחד עם מפקדי המשטרה הבכירים בדרום להבאת כוחות שיפעלו החל ממחר בעיר ויאכפו את הנחיות משרד הבריאות", אמר גלאם.

+"השמצת ליצמן - התערבות פוליטית"
23:18 04/04/20  |     |   לרשימה המלאה

לשכת שר הבריאות הודיעה כי היא דוחה את כל הטענות שהוטחו בשר ליצמן בפרסומים בחדשות 12  ▪  "ליצמן לא רק שלא עיכב הגבלות, אלא הוביל קו מחמיר"  ▪  "מעולם לא ביקש להחריג את הלימודים בישיבות והתפילות בבתי כנסת בשום זמן ולא הפר את הנחיות משרדו"

ליצמן. היכולות לא נמדדות בהופעות בתקשורת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+התחבורה לבני ברק וממנה הופסקה
23:09 04/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כל התחבורה הבין-עירונית לעיר לא תופעל  ▪  יפעלו ארבעה קווים עירוניים בלבד, מהם שניים במתכונת סיבובית ללא הגעה לקניון איילון  ▪  קווים החוצים את העיר דרך ז'בוטינסקי יעקפו דרך אם המושבות ללא עצירה בב"ב

תחנת אוטובוס בבני ברק [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוטקס: נדחה תשלומים לספקים; המנכ"ל יפחית שכרו ב-35%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
לשכת שר הבריאות הודיעה כי היא דוחה את כל הטענות שהוטחו בשר ליצמן בפרסומים בחדשות 12    "ליצמן לא רק שלא עיכב הגבלות, אלא הוביל קו מחמיר"    "מעולם לא ביקש להחריג את הלימודים בישיבות והתפילות בבתי כנסת בשום זמן ולא הפר את הנחיות משרדו"
עידן יוסף
כל התחבורה הבין-עירונית לעיר לא תופעל    יפעלו ארבעה קווים עירוניים בלבד, מהם שניים במתכונת סיבובית ללא הגעה לקניון איילון    קווים החוצים את העיר דרך ז'בוטינסקי יעקפו דרך אם המושבות ללא עצירה בב"ב
אלוף (מיל.) יעקב עמידרור
איזון נכון בין הזכות לפרטיות לבין החובה להציל חיי אדם, הוא לאפשר למשרד הבריאות להשתמש בנתוני השב"כ - אבל לחייב להשמיד אותם אחרי שבועיים-שלושה
איציק וולף
המשטרה פעלה במהלך השבת בשכונות שונות בירושלים    במאה שערים עצרה 10 אזרחים שניסו להפריע לשוטרים לפזר התכנסות אסורה    גם בשכונות אחרות פיזרו שוטרים מנייני תפילה שהתקיימו ברחוב ובבתי כנסת    לפחות 30 דוחות נרשמו למפרי תקנות משרד הבריאות    אלוף (במיל.) יוסי בכר ירכז את המאבק בקורונה בביתר עילית
ד"ר אודי לוי
המשטר האירני שוב משקר לאזרחיו, והפעם בנוגע לקורונה - הקוטלת אלפים מתושבי המדינה. האם המגיפה תגרום סוף-סוף לשינוי בהתנהלותו של המשטר, כולל מול ארה"ב? יש סיכוי של ממש לכך, אבל השאלה היא עד כמה מניעים של כבוד ימלאו תפקיד בשני הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il